Camping Lodín ***

7,9

6 reviews over Camping Lodín in het Nederlands

leuke camping

HW, 19-8-2016

Camping Lodin is een kleine, hele nette, schone camping. Naast de camping ligt een heel mooi zwembad , waar je als camping gast met 50% korting gebruik van kan maken.Bij de receptie spreken ze goed Engels Er zijn smorgens verse broodjes.er wordt gewerkt met een soort horloge waar je geld op kan zetten , hiermee kun je de douche betalen(10ckz)en de entree van het zwembad(volwassen 35ckz , kinderen 25ckz) Douchen doe je achter een douchegordijntje(dit wasvoor ons het enige minpuntje)

Voor een bezoek aan Praag ben je ongeveer een uur onderweg en prachovsky skaly 40 minuten.(allebei zeker de moeite waard!)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

leuke camping

jj, 12-8-2016

Leuke camping met mooi zwembad maar dat is ook het enige vertier voor de jeugd is wel een midgetgolfbaan maar stelt niet veel voor verder sanitair goed schoon en personeel erg vriendelijk ,verder lekker rustig s nachts
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

herriecamping!

jansenljm, 20-8-2012

Camping Lodin ziet er netjes uit, heeft een mooi zwembad naast de camping en vriendelijk personeel. Echter, je wordt er met veel tenten en caravans op elkaar gezet, zodat van privacy geen sprake is. Om 22.00 uur zou de nachtrust in gaan, deze werd door de Tsjechische kampeerders echter verplaatst naar 2.30 uur. Middernacht blijkt een ideaal tijdstip te zijn om je bbq af te breken, waarbij het blijkbaar nodig is om de achterklep van je bus zo'n 5 keer hard dicht te slaan. Er zijn ontzettend veel kinderen op de camping (niks mis mee), maar ze schreeuwen veel en ik heb er zelfs een zijn grote behoefte zien doen naast de tent. Als de kids naar bed gaan lijken de ouders dit luidruchtig te willen vieren. Na 1 nacht zijn we vertrokken, met slechts 3 uur slaap achter de rug (om 6 uur begonnen de eerste auto's te starten). Het heeft een uur onderhandelen gekost om het geld van de 2 nachten die al betaald waren (maar die we dus niet meer bleven) terug te krijgen. Geen vakantiegevoel!
Gereisd met partner in augustus 2012

wilma, 23-6-2008

ik kan alleen maar zeggen,,het was er schitterend,, de mensen heel vriendelijk en gastvrij en alles zeer schoon daar,, ze waren om half 7 al de toiletten en douches aan t schoonmaken

ik ga zeer zeker weer terug

Gereisd met vrienden in juni 2008

daniël van der waals, 15-6-2008

Een kleine maar tot in de puntjes verzorgde camping.. je kon er bij wijze van spreken van de grond eten... het personeel was heel vriendelijk ... en de ligging is ook heel centraal en ideaal om van daar uitstapjes te maken... Wij gaan zeker nog eens terug...
Gereisd met vrienden in juni 2008

Pierre, 10-4-2007

Echt een hele leuke kleine caming

60 staanplaatsen waarvan 30 met stroom

Direct naast het camping een modern zwembad met glijbaan, Peuterbadje, kinderbad met fontein,een tussenbad en een 25 meterbad.

In het zwembad is van alles te,krijgen warme/koude snacks,koffie fris bier ect.

Ook op de camping aanwezig 10 blokhutjes voor 4 personen maar wel zonder eigen toiletruimte

Kom zelf al snds 1995 op tjechie's campings, maar dit was echt tot nu toe de beste die ik heb mee gemaakt.

Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lodín in Nechanice / Lodín , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lodín zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lodín scoort een 7.88 uit 10 op basis van 6 reviews.