Camping Autocamping Milovice ****

6,5

5 reviews over Camping Autocamping Milovice in het Nederlands

Redelijk

Sj, 6-8-2017

In hoogseizoen enkele nachten met jong gezin doorgebracht op deze camping. In het weekend stroomde de camping helemaal vol met uitgelaten tsjechen die zich volgoten met bier tot zeker na middernacht. Zondags vertrok het overgrote deel weer. Doordeweeks rustiger en beter te doen.

Sanitair erg gedateerd, heeft opknapbeurt nodig, niet altijd fris. Douche werkt met muntjes, zonder tussenstopknop, en 1 ronde duurt minder dan 3 min. Erg onhandig met kleine kinderen. In verhouding weinig douches en toiletten.

Er is een klein speelplaatsje, niet heel bijzonder. Plaatsen naar vrije keuze. Zwembad is erg leuk, kost ongeveer €1 p.p.

Omgeving mooi.

Ik vond de camping erg tegengevallen en we zijn vrij snel vertrokken naar een volgende camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heinrich, 26-9-2007

Ik denk dat de heer Balen beter naar het HILTON kan geen het slaat kant nog wal en zet deze CAMPING op een verkeerd spoor. Het is nu voor de 2e keer dat ik op deze Camping kom eerste keer 10 dagen en 2e keer 2 dagen. Alles ziet er verzord uit en er is voor de kinderen een niuwe speelplaats gemaakt.Ook het sanitair is schoon dus je hoeft niet je eigen toilet mee te nemen zoals de heer Balen schrijft. En de burgemeester is een aardige man en in voor een praatje. Dus ga er gerust naar toe, veel plezier
Gereisd met partner in september 2005

Balen, 25-4-2007

Op een woonwagen kamp is het beter vertoeven.

De eigenaar is ook burgemeester van Milovice, zijn wil is wet.

Eens maar nooit weer Milovice.

Zorg aub voor uw eigen toiletvoorziening,

het is maar een tip!!!

Als enige pluspunt het zwembad. maar als het mooi weer is, zit half Bohemen daar ook.

Gereisd familie in juli 2004

marian, 17-8-2006

we hebben vorig jaar op deze caming gestaan en we gaan overmorgen weer , dat zegt genoeg denk ik!!

onze kinderen vinden het geweldig daar met het grote zwembad en het speeltuintje.

het eten in het restaurant is errug lekker.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Christiaan, 23-6-2006

Deze camping ligt vrij centraal om bezienswaardigheden te bekijken, een leuke camping voor jong en oud. de plaatsen zijn ruim en je staat er naast elkaar. Het sanitair is nieuw en schoon, en je krijgt een sleutel om de deur te openen en van binnen opslot te doen. Douchen gaat met muntjes. Er is een goed restaurant aanwezig waar je voor weinig goed kan eten. Ook is er een terras waar je 's avonds een biertje of zo kan drinken. Naast de camping ligt een zwembad. Ook is er een midge-golfbaan en kun je er huisjes huren. Even voor de camping is een winkeltje die elke dag verse broodjes heeft en de noodzakelijke dingen.
    Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamping Milovice in Milovice u Horic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamping Milovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamping Milovice scoort een 6.45 uit 10 op basis van 5 reviews.