9,3

Uitstekend

31 reviews over Camping Lhota pod Horickami in het Nederlands

Geweldige plek voor kinderen

Jan, 9-8-2017

Vorig jaar hier ook twee weken doorgebracht, de kinderen waren toen zo enthousiast dat ze heel graag weer terug wilden. En voor papa en mama was het toen ook zeer ontspannen, dus dat deden we graag. En opnieuw een hele goede vakantie gehad!

De camping (15 plaatsen) ligt in een rustig dorpje (1 klein dorpswinkeltje) tegen een graanveld aan. Het terrein is van gras, licht glooiend, met voldoende schaduw. In de omgeving is meer dan genoeg te doen: bergbeklimmen, natuur, rodelen, wandelen, bunkers en kastelen, een mooie dierentuin en alles heel goedkoop, wat uiteraard ook prettig is!

De kinderen speelden naar hartelust en konden soms een ritje maken op de pony of namen een duik in het zwembad. Het sanitair is voldoende, maar verwacht geen luxe douches. Ze zijn wel lekker warm en gratis :-)

Voor ons echt een topplek, waar we misschien nog wel eens heen gaan.

Gereisd familie in juli 2017

Ideaal voor kleine kinderen

T. Groot, 7-8-2017

Geweldige vakantie gehad op deze kleine camping. Overzichtelijk genoeg om je kinderen de vrijheid te geven om zelf rond te scharrelen, maar ook een fijne plek bij de tent om je terug te trekken. In de omgeving is veel te doen, zelfs een dagje Praag is goed te doen en zeker de moeite waard. Paardje rijden, varkentje voeren en 's avonds marshmallows roosteren bij het kampvuur maakte het voor de kinderen helemaal af. Ton en Susanne hebben iets heel moois neergezet met deze camping!
Gereisd familie in juli 2017

Genoten van prachtige natuur en de gastvrijheid!

Marianne, 6-5-2017

Kleinschalige familiecamping met klein zwembad en kinderboerderij, midden in de natuur op ca. 5 km afstand van het dorp. Keurig sanitair en hartelijke eigenaren. Praag op ca. 100 km afstand.

Klein binnenbarretje op de camping en een gezellige buitenplaats, waar de gasten zelf een kampvuur mogen maken. Eigenaar organiseert regelmatig spontaan leuke kinder- en gezinsactiviteiten.

Eenvoudig restaurant met lekkere gerechten op de menukaart op loop-/fietsafstand.

Gereisd met partner in juli 2015

Leuk, lekker overzichtelijk, fijn.

Patrick, 21-8-2016

De camping is niet groot (15 plekken) dat vonden wij en de kinderen erg prettig. Maken snel contact als je dat zou willen en zo niet ook goed. Tweede week werd het rustiger en dan waren vriendjes moeilijker te maken. Jammer dat het dit seizoen vrij fris bleef.

Alles schoon en verzorgd. Wifi werkt bij het huisje prima.

Een wasmachine zou fijn zijn. Beetje warmer zwembad mag ook wel vond onze jongste, brrrr koud.

Verder top hoor, bedankt.

Gereisd familie in augustus 2016

zo hoort een camping te zijn

irene, 18-8-2016

Wat een gemoedelijke sfeer.

Twee hele gezellige weken gehad, zeker door Ton en Susan, maar zeker ook door het gezellige contact onderling.

Wilde je elkaar opzoeken dan kon dat, wilde je het niet was dat ook prima.

Kinderen hebben snel contact, verschillende keren werd er iets door camping of een medekampeerder georganiseerd.

Vooral met z'n allen bbq rond de kampvuur plaats is een geweldige avond geworden.

Prachtige wandeltochten in de omgeving(met wel snel een uur rijden voordat je er was)

Niet in de info gids vermeld maar wel de moeite waard zijn de watervallen van Harrachov.

Bijna twee uur rijden(mooie route geen snelweg), maar dan heb je een prachtige wandeltocht langs het water, stroompjes en waterval.

Ontspannen kamperen

Jan, 11-8-2016

Twee weken op deze camping doorgebracht en erg tevreden verder gereist. Kleinschalig, daardoor veel contact met mede-kampeerders, kinderen die snel vriendjes maakten, een leuk zwembad en in de omgeving veel te zien en te doen. Kortom, een topplek. 's Avonds was er altijd wel iemand die het kampvuur aanstak, waaromheen iedereen gezellig bijkletste. Nog een wasmachine, dan is het helemaal af ;-)
Gereisd familie in juli 2016

Camping om zeker terug te keren!!

Dirk en Brechtje, 6-8-2016

We hebben 2,5 week gestaan op deze mooie camping. De sfeer was gemoedelijk en gastvrij. Geen slagbomen, commerciële bijbedoeling of recreatieteams, maar veel ruimte voor eigen invulling en plezier; de pony's en het varkentje appels van de eigen bomen voeren, lekker zwembad (met afgesloten omheining voor de kleinste), kampvuur maken wanneer je wilt (en broodjes, worstjes of marshmallows bakken), trampoline springen, kinderen reden met Ton een rondje op een paard, ...... Toiletgebouw is netjes, schoon en degelijk. Geen gedoe met muntjes, maar altijd warm water en prima straalsterkte. Plekken waren ruim en charmant gelegen in de boomgaard. In de omgeving is er veel te doen, zowel stadjes als natuur en vertier. We hebben veel gedaan zoals rodelen, mooie dierentuin met safari bezocht (voor maar 28,00 voor 5p), met gondellift de berg op, wandelen en uiteten (ook rond 30,00 voor 5p),.....

Kortom; heerlijk genoten en een super eerste ervaring in Tsjechie op een gastvrije ontspannen camping!

Gereisd familie in juli 2016

nooit eerder meegemaakte ontspannen sfeer

Wennekes, 6-8-2016

Het is een kleine camping waar een ontspannen sfeer hangt. De eigenaren zijn ontspannen mensen waaraan je merkt dat het commerciële belang niet dominant is.

Toen wij aankwamen was de camping erg rustig (in de loop van de week stroomde hij helemaal vol.) maar dat bleek totaal geen probleem. Onze zoon (11 jaar) vermaakte zich prima. s'avonds gezellig met de overige kampeerders bij het kampvuur. De eigenaar laat de kinderen af en toe op een van de ponys rijden.

soms bakt hij pannenkoeken en 1 x per week onderwaterzwemmen waarbij zowel kinderen als ouders meedoen. De winnaar is wordt dan eigenaar van een mooie pet, een fles kinderchampagne of een zak snoep :-)

Voor ons was het een openbaring om op deze wijze te kamperen. Als het mogelijk was hadden wij langer gebleven. Het nadeel voor ons is dat er heel veel jonge kinderen zijn. (Ik denk 3,5 kind per gezin) Onze zoon is volgend jaar 12. Dat moeten wij nog eens goed overdenken.

Fantastische mensen. Heerlijke camping. Omgeving is mooi. Het eten in de restaurants viel ons wat tegen. (wel goedkoop)

Geweldige vakantie !

Hans, Leontine, Liam, Sarah en Anne, 15-9-2015

Ton en Susan zijn ontzettend fijne, sociale en vriendelijke mensen. Wij voelden ons enorm thuis en welkom op de camping. Echte gastvrijheid en service staan hier nog hoog in het vaandel; pannenkoeken bakken, worstjes braden boven het vuur, paardje rijden, broodjes in de morgen (als het plaatselijke winkeltje door vakantie is gesloten), een lekker biertje en gezelligheid in de bar. De camping is niet te groot, maar prachtig en de kinderen hebben zich super vermaakt; genoeg vriendjes, lekker bij het kampvuur, in het zwembad, met de dieren.Ton en Susan, beter laat dan nooit, maar wij willen jullie enorm bedanken voor de heerlijke vakantie en hopelijk tot heel snel !!!
Gereisd familie in augustus 2015

Topcamping!

Familie Wondergem, 7-9-2015

Met afstand de leukste camping voor kinderen waar we ooit zijn geweest! Ruime plekken, overzichtelijke camping, leuk speeltuintje, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren en top zwembad! Voor gezinnen met jonge kinderen de ideale camping! Volop leuke stadjes in de buurt en prachtige natuur!
Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lhota pod Horickami in Lhota pod Horickami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lhota pod Horickami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lhota pod Horickami scoort een 9.28 uit 10 op basis van 32 reviews.