Hotel Harmonia

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Hotel Harmonia in het Nederlands

T. Noordendorp, 1-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn in de laatste week van februari 2008 naar hotel Harmonia geweest. Jammer genoeg lag er geen sneeuw in de buurt, daar moesten we voor naar Janske Laszne. Goed te doen met de auto. Het hotel ziet er netjes uit, prima bedden, voor onze dochter was er een bedbankje. Die sliep niet zo lekker, voor een volwassene zou dat een probleem zijn geweest! Het ontbijt was prima, veel keus. 's Avonds was de keus beperkt tot 2, soms 3 verschillende gerechten. Op zich prima, maar wij misten de groente. Op donderdag was er een grillavond. Erg leuk en met lekker veel keus. Tip voor de Harmonia-reiziger: ga er stipt om 18.00 uur heen, anders zijn het vlees, de salades, de groentes en de aardappeltjes op! Er wordt niet weer bijgevuld..helaas voor ons, wij kwamen pas om 18.30 uur aangeschoven.

Minpuntje is de gehorigheid van de waterleiding en riolering. Ook irritant: elke dag om 6.00 uur werd er stofgezogen. Hier hebben we over geklaagd en dat hielp. Van de weg hadden we geen last.

Gereisd familie in februari 2008

de Boer, 7-3-2004

Goed hotel aan doorgaande weg.Aardig personeel,goede bediening.Ruime schone kamers.Geen skipiste bij hotel,alles per auto.
    Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harmonia in Lanov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harmonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harmonia scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.