Camping Královec

Camping Královec
Královec
8,4

18 reviews over Camping Královec in het Nederlands

rustige camping in een mooie omgeving

Pieter en Dimphie de Meijer, 17-7-2017

Gastvrije campingeigenaren. Wij hebben ons er prima vermaakt.

Mooi gelegen rustige camping met mooie grote plaatsen en prima sanitair.

In de omgeving van de camping waren er voor ons volop mogelijkheden om de mooie natuur te bekijken en uitstapjes te maken naar zowel Tsjechische als Poolse bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in juli 2017

Je verblijft in een prachtige omgeving

Frank, 12-2-2017

rustige camping met een prachtig uitzicht. In de maand juni hebben we zelfs enkele dagen alleen op de camping gestaan. In overleg kan je ook een hap mee eten voor een zeer betaalbare prijs. Verder zijn er in de buurt voldoende restaurants waar je goed en goedkoop kunt eten. We hebben een zeer interessante rondleiding gehad door het gebouw waarin de receptie is gevestigd. Enkele mooie steden in de buurt. Prachtige golfbanen op redelijke afstand. Fietsers en wandelaars moeten rekening houden met een mooie, maar heuvelachtige omgeving. Zeer dicht in de buurt van de Poolse grens. We hebben vanuit Kralovec het prachtige zamek Czocha in Polen bezocht, een filmlocatie van Harry Potter.
Gereisd met partner in juni 2016

Als je rust zoekt een perfecte kampeer plaats!

Familie de Graaf, 21-8-2016

Gastvrije kleine camping gelegen in prachtige omgeving en geschikt voor vele dagtrips, wandelingen etc. 's Morgens vers gebakken broodjes bij de tent afgeleverd door camping team Královec. Schoon sanitair en warm water inclusief. Wild spotten, kampvuur, spelletjes en huiselijke bar voor een goed glas bier. Gratis WiFi. Wij hebben 10 dagen genoten.
Gereisd met partner in augustus 2016

Rustige, mooi gelegen camping

Els en han Wijnberger, 17-8-2016

De camping ligt heel landelijk met veel rust en een royale plek voor onze tent met mooi uitzicht. De warme broodjes worden 's-morgens bij de tent gebracht op de gewenste tijd. 's Avonds kun je mee-eten; het eten is heerlijk bereid door zoon Patrick, die een koksopleiding heeft. Vriendelijke eigenaren, die je graag vertellen over de omgeving. Kortom: een aanrader voor rustzoekers!
Gereisd met partner in juli 2016

Rustige mooi gelegen camping

E. v.d. Bosch, 30-7-2016

Zeer rustige camping,we hebben een heerlijke tijd daar gehad.we hebben mooie wandelingen gemaakt vanaf de camping. Lekker in de omgeving gegeten,wat je ook gezellig bij Lia en Patrick kunt doen.

Mooi uitzicht op de bergen.

Met de trein naar praag wat Lia voor ons heeft uitgezocht. Super gastvrij.

Gereisd met partner in juli 2016

Leuke eenvoudige camping.

Carin, 7-9-2015

Kleine camping, gemoedelijke sfeer. sanitair eenvoudig wel schoon. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Vanuit de camping zijn mooie uitstapjes te maken naar verschillende steden en wandelgebieden.
Gereisd met partner in augustus 2015

Rust en ruimte

Douwe, 13-8-2015

Voor iedereen die tijdens de vakantie lekker actief wil zijn (wandelen, fietsen) maar op de camping weer lekker wil kunnen uitrusten: zoek niet verder. Camping Kralovec bied alles wat je nodig hebt. Warme broodjes in de ochtend, een lekker koud biertje op het terras in de middag, een kampvuur met campinggasten en buurtbewoners in de avond. Jammer dat dit laatste door de droogte niet meer kon, was erg gezellig. Veel te doen en te zien in de omgeving, de eigenaars kunnen en willen je er met plezier over vertellen. Voor kleine kinderen is er niets te beleven op de camping.
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima.

Jan en Mieke, 3-8-2015

Prima camping in mooie omgeving? Goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen en leuke dagtochten. Mensen erg hartelijk, warme broodjes worden 'smorgens bij de tent gebracht, het " reuzenbier" smaakt reuzelekker en wordt zelfs ook bij de tent gebracht. Sanitair sober, maar brandschoon.
Gereisd met partner in juli 2015

geweldige rustige camping

Jose en Marcel, 13-7-2015

Wij hebben deze camping in juli 2014 aangedaan voor 3 weken, het was heerlijk! Niets was er teveel s'morgens vers gebakken broodjes en s'avonds aanschuiven bij de fam. voor een heerlijke maaltijd !

geweldige omgeving voor mooie wandelingen met de hond, een ideale uitval basis voor uitjes naar Polen zoals Krakau en Auswich, maar ook Praag is tedoen! En wanneer wij even op stap wilden zonder hond werd deze opgevangen door de fam. wat totaal geen probleem was! TOP

Wij hebben erg genoten van de rust en het fantastische uitzicht op de bergen.

Gereisd met partner in januari 2015

Leuke kleine camping

Spaan46, 12-11-2014

Camping vlak bij de Poolse grens. Vanaf de zuidelijke kant niet duidelijk aangegeven, aangezien ingang in een bocht in de weg ligt. Camping is eenvoudig van opzet met een groot licht glooiend grasveld met een klein sanitair gebouw, wat goed wordt schoon gehouden Het hoofdgebouw vergt nog een hoop werk om het van buiten een fatsoenlijk aanzicht te geven. Van binnen is ook nog wel het een en ander te doen, maar aan gezelligheid ontbreekt het niet. Mee eten is dan ook zeer gezellig.. De zg advocaat koffie gaat er na afloop van de maaltijd ook lekker in.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Královec in Královec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Královec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Královec scoort een 8.43 uit 10 op basis van 18 reviews.