Villa Mohorita

Villa Mohorita
Mohorita
7,5

10 reviews over Villa Mohorita in het Nederlands

Mooie villa in een prachtige omgeving!

Jelle & Renate, 25-8-2009

Zowel in 2006 als 2008 hebben wij een bezoek gebracht aan deze villa.

Qua onderhoud moet gezegd worden dat 2006 beter was als 2008. Er was weinig onderhoud gepleegd in de afgelopen jaren terwijl het wel nodig was. Hierbij bijvoorbeeld te denken aan de balkonbalustrades.

Maar wat is er nou beter dan 's ochtends uit je bed komen en zo het zwembad in te springen. Het huis is ruim en bied voldoende mogelijkheden om met de hele familie een leuke vakantie te vieren.

Ook in de omgeving zijn genoeg leuke plaatsen voor een leuke dag. Hierbij te denken aan Praag, de schedelkerk in Kutna Hora of het indrukwekkende reuzengebergte.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

Wat een narigheid

Maarten, 19-9-2008

Ooit moet het een pracht-complex zijn geweest , maar in onze periode van 1 t/m 14-09-08 een complete afknapper. Alles te vies om beet te pakken , zelf nieuwe wc-borstels gekocht. Veel ongedierte in huis , balkon-balustrade stond op instorten in het zwembad was alles aan 't verrotten. De badkamer een grote ramp , een dun straaltje water en daarna een badkamer-vloer vol met water. Alle rieten stoeltjes in het zwembad verrot. Van de 10 terras stoelen waren er ook 5 kapot. Geen parasol cq voet aanwezig. Geen info-map , geen uitleg omtrent tv stofzuiger zwembad etc. Gebrekkige ontvangst , alles moest met handen en voeten. De tuin was in geen 12 jaar onderhouden en een vijver met algen die half leeggelopen was . Kortom de beelden op internet en de gids doen heel wat vermoeden maar u kunt zich beter de reis besparen.
Gereisd familie in september 2008

Groot huis mooie tuin...

saskia, 3-9-2008

Afgelopen week geweest. Het ontvangst was waardeloos. Slecht engels en geen uitleg. Sleuteloverdracht, borg betalen en uitleg waar de knop van de sauna zat. De elektische poort bij de ingang was volgens hun net kapot en moest met de hand. Enkele dagen later viel de poort in het slot en was niet meer open te krijgen. Uren zijn we beziggeweest om uit die poort te komen. Het huis is mooi maar slecht onderhouden en op sommige plekken gewoon smerig. De kozijnen rotten er bijna uit de paddestoelen staan in de sauna. Het huis staat dicht bij de snelweg dus het lawaai hiervan is goed te horen. De lamellen van de slaapkamers zijn superdun...elke morgen vroeg wakker door licht en lawaai. De TV heeft maar 3 cz zenders en de sataliet werkt niet. Wij moesten 30 euro betalen voor de stroom met 4 personen terwijl we maar enkele uurtjes per dag aanwezig waren... Al met al niet voor herhaling vatbaar.
    Gereisd familie in september 2008

Groot huis en een mooie tuin...

saskia, 3-9-2008

Wij zij afgelopen week geweest. En inderdaad het ontvangst was waardeloos. Slecht engels en geen uitleg. Alleen sleuteloverdracht, borg betalen en uitleg waar de knop van de sauna zat. De elektische poort bij de ingang was volgens hun net kapot en moest met de hand. Enkele dagen later viel de poort in het slot en was met geen mogelijkheid meer open te krijgen. Uren zijn we beziggeweest om uit die poort te komen. Het huis is mooi maar slecht onderhouden en op sommige plekken gewoon smerig. De kozijnen rotten er bijna uit de paddestoelen staan in de sauna. Het huis staat ook dicht bij de snelweg dus het lawaai hiervan is goed te horen. De lamellen van de slaapkamers zijn superdun dus elke morgen vroeg wakker door licht en lawaai. De TV heeft maar 3 onbelangrijke zenders en de sataliet werkt niet. Wij moesten 30 euro betalen voor de stroom met 4 personen terwijl we maar enkele uurtjes per dag aanwezig waren... Al met al niet voor herhaling vatbaar.
    Gereisd familie in augustus 2008

Een mooi huis. maar!!!!!

M. Helmink, 10-8-2008

Wij zijn van 26-7 t/m 9-8 in klamos geweest.

De ontvangst was ronduit slecht. hebben een half uur moeten wachten voor er een jong meisje kwam die zich amper verstaanbaar kon maken.

Je moet overal zelf achter komen want er is geen gasten boek en al helemaal GEEN info over de omgeving. Geen uitleg over afval enz. wij hebben 2 weken tegen het vuil van de vorige bewoners aan gekeken. Het huis is op zich heel erg mooi. erg ruim dus goed voor 2 gezinnen. het zwembad is heerlijk. Alleen heel veel ongedierte zowel binnen als buiten. Zijn vorig jaar in het reuze gebergte geweest en dat is meer een aanrader dan deze omgeving vooral met kleinere kinderen.

wij moesten 50 euro stroom afrekenen voor 14 dagen. Maar goed met wat min puntjes hebben we toch een heerlijke vakantie gehad

Ruimte genoeg

Rolf Vesters, 26-7-2008

Licht mooi vrijstaand met grote tuin en garage met daarin pingpongtafel. Ontvangst slecht, wordt weinig uit- gelegd en we sliepen op moltons en niet op lakens. Slaapkamers hebben geen goede gordijnen,lamellen waardoor al vroeg door licht wakker. Zwembad mooi, huis zeer ruim. Wij hadden in 1 week 80 euro aan energie verbruikt (verwarming zwembad??!!).Binnen 1 uur zit je in Praag. Chlumec mooi kasteel+tuin.

Fam. Bakker, 14-7-2008

Het is een prachtig huis met hele mooie kamers (woonkamer/keuken, binnenzwembad, grote slaapkamers en badkamers)en een prachtige tuin. Voor kinderen die kunnen zwemmen is dit een prachtig huis, maar denk om de kleintjes, het huis en de tuin zijn zo groot dat ze zo weg zijn. Een minpuntje is de ontvangst en het vertrek. Erg chagerijnige ontvangst door een jong meisje en weinig uitleg over alles (slecht in haar talen) Verder geen negatieve puntjes, maar mensen denk om het gebruik van stroom en water, want dit wordt achteraf nog apart berekend!

naomi, 6-7-2007

Perfect! We gaan nu voor de tweede keer, zo goed is het bevallen.

Zeer mooi en luxe huis en is zeker aan te raden.

Gereisd anders in juli 2007

mieremet, 12-2-2007

prachtige vrijstaande villa lekker rustig echt vakantiehuis.

gezellige woning mooie slaapkamers.

Gereisd anders in februari 2007

H.Dijkema, 5-6-2006

Wij zijn er afgelopen week geweest en het was super! Erg mooi huis en overal dichtbij. Grote tuin ook!
              Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mohorita in Klamos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mohorita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Mohorita scoort een 7.5 uit 10 op basis van 10 reviews.