Vakantiehuis Dinkelman **

8,7

• Ligging t.o.v. pistes7,8

7 tips over Dinkelman

Sjors en Marga Boogaard, 13-9-2014
Restaurant Fortuna is een must en een belevenis. Het is een echt regionaal restaurantje is en de eigenaresse alles doet om het je naar de zin te maken.
Marga en Sjors Boogaard, 4-7-2013

De restaurants in de omgeving hebben een prima keuken, de bediening is vriendelijk en de menu's zijn naar onze begrippen goedkoop.

Een aanrader voor een bezoek aan het oude centrum Hardec Kralove en de stuwdammen van Tesnov/Les Kralovstvi en Spinleruv Mlyn. Dit alles op ± 1 uur rijden van Jivka.

Familie JJ Waars, 1-3-2013
Wij zijn alleen maar naar de piste in Radvanice geweest. We aten meestal in Starkov bij U medveda. Of we bleven lekker in het huisje en aten daar.

Sjors en Marga Boogaard, 20-9-2012
Indien je 's avonds met de hond de straat op wilt, is een goede zaklamp erg aan te bevelen. Het kan "aardedonker" zijn.
Carla Tolkamp, 17-8-2012
Een aanrader om naar toe te gaan is Adrspach en de dierentuin/ safari in Dvur Kralove.
Lizzy en Hans, 10-6-2012
Bezoek de open dagen van de bunker. Deze ligt vlak bij het huisje. Omschrijving van de route er heen staat in het gastenboekje!Prachtige rondleiding gehad door 2 vrijwilligers. Een klein museum!!!

Beijen-van Rooij, 31-12-2011
Richting Vrchlabi rijden en daar de bergen in, de moeite waard zijn de bunkers. Een hele leuke wandeling naar een eetgelegenheid net boven het huisje, gweldig aardige mensen en een hele goede keuken