Vakantiehuis Dinkelman **

• Ligging t.o.v. pistes7,8

44 reviews over Vakantiehuis Dinkelman in het Nederlands

Heerlijk comfortabel

J & K, 19-8-2017

Lekker comfortabel huis. Van alle gemakken voorzien. In de keuken wat weinig bergruimte maar mef wat schuiven toch gelukt. Jammer dat de kelder een grondlucht geeft. En dat we vanwege vervelende insecten (soort teken) niet in de tuin konden zitten. Wij hadden zon genoeg! We hebben een heerlijke zomerweek gehad. Een goede uitvalsbasis voir leuke uitstapjes (wel voor allen eerst met de auto).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig huisje

Gretha Everts, 15-9-2016

Slecht bereik van mobiele telefoon en weinig zon, dat vonden wij erg jammer.

Ideale tuin voor een hond, en een mooi bos eromheen.

Vele prachtige wandelingen gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2016
J.D., eigenaar, 7-1-2017

Het bereik van de gsm is niet ideaal,

maar als je buiten staat kan je gewoon bellen.

Binnen kan je sms ontvangen en versturen.

Leuk huis voor een leuk prijsje op een leuke plek!

Zeevenhooven, 26-4-2016

Knus huis, lekkere houtkachel, prima bedden en goede ruime douche. Het huis staat een beetje donker maar in de zomer zullen er vast genoeg zonneplekken zijn. De beek was echt genieten, stroomde behoorlijk en veel vertier van vogels in het vroege voorjaar. Het huis was netjes en schoon op een aantal kleine zaken na. Wij hadden 1 hond mee, fijn dat de tuin in zijn geheel omheind is.
Gereisd met partner in april 2016

Top!

Jessica, 18-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg mooi huisje met een mooie omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heel leuk huis, mooi gelegen

Kampman, 7-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Huis Dinkelman is een gezellig, knus huis, gelegen aan een rustig weggetje in een mooie bosrijke omgeving. Het huis is schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. De houtkachel maakt koude winteravonden zeer aangenaam. De tuin is ruim en geheel omheind, onze kinderen konden hier heerlijk en veilig in de sneeuw spelen. Leuk is ook het geluid van het beekje, dat direct naast de tuin stroomt. In de omgeving is voldoende gelegenheid om boodschappen te doen. We hebben echter wel wat moeite moeten doen om een (naar ons idee) leuk restaurantje te vinden. Uiteindelijk toch gevonden in Hronov. Goed eten en heel goedkoop. Op aanraden van dhr. Dinkelman zijn we naar de piste van Radvanice gegaan, hele leuke kleine piste waar je naast skiën ook leuk kunt sleeën. Pec Pod Snezku is een leuk wintersportplaatsje met een rodelbaan en in de zomer ook een avonturen(klim)park. We hebben een prima verblijf gehad en bedanken dhr. Dinkelman voor de nette en correcte afhandeling.

Fam. Kampman

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Mooi huisje met alles wat nodig is.

Wolters, 31-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer net en schoon huis, met goede bedden en veel natuur in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Prima huisje

Aron, 28-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima huisje met fijne, rustige ligging. De personen die van rust, ruimte en natuur houden kunnen hier hun hart ophalen. Enige minpunten: hond van de buren (wat een k***** beest, bij het minste geluid staat hij 10 minuten te blaffen) en de bedden. Voor de rest dikke prima!
Gereisd met jonge kinderen in december 2014
J.D., eigenaar, 7-1-2017
De bedden zijn vervangen. De hond van de buren kan ik niks aan doen, maar bij ons is het maar even en dan is hij weer gewend aan buren.

Nog steeds voor herhaling vatbaar

Sjors en Marga Boogaard, 13-9-2014

Het huis in Jivka van de fam. Dinkelman hebben wij nu voor de derde keer bezocht en blijft voor herhaling vatbaar. Het huis was wederom weer goed verzorgd, echt een plek om tot rust te komen. Ook de omgeving blijft boeiend, nu waren er vele soorten paddenstoelen te bewonderen, welke sommige ook door de plaatselijke bevolking gegeten worden. Welke soorten, daar zijn wij nog steeds niet achter. Verder blijft de omgeving ons boeien. Ook onze hond had weer veel schik in de tuin en het beekje achter het huis. Daarom sluiten wij een vierde keer zeker niet uit.
Gereisd met partner in september 2014

weer voor herhaling vatbaar

Karin, 4-11-2013

Heerlijk huisje op een prachtige plek in een heel mooie omgeving
Gereisd met partner in oktober 2013

geweldig!

Jacco en trusanne van Driel, 14-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

het huisje is een juweeltje in alle opzichten. huis zelf is zeer comfortabel mede door dat het goed onderhouden is, zeer schoon, fraaie afgezonderde bosrijke, stille ligging werkelijk midden in de natuur. echt de plek om te onthaasten. voor stadsmensen moet dit bijna een sprookje zijn. voor mensen met honden zoals wij, een waar genot. super. lof ook voor degene die het huisje schoon houdt. site van fam dinkelman ook erg volledig, eventueel contact met hen ook.
Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dinkelman in Jivka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dinkelman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dinkelman scoort een 8.65 uit 10 op basis van 44 reviews.