Camping Eden Jinolice

Camping Eden Jinolice
Eden Jinolice
6,9

15 reviews over Camping Eden Jinolice in het Nederlands

Mooi gelegen camping maar in het weekend rumoerig.

Tinus en Heleen Steenbakkers, 19-9-2016

We zijn hartelijk ontvangen op deze camping.de eigenares spreekt Duits.De camping ligt mooi aan n meer en heeft een zwembad waar je apart voor moet betalen.Sanitair is voor september voldoende.Het restaurant is niet altijd open.Wordt ook verhuurd voor feestjes wat geluidsoverlast kan geven.Was wel in het weekend.dan hoor je ook de disco van naast gelegen campings.Voor door de week is het een hele fijne en rustige camping,zeker een aanrader.
Gereisd met partner in september 2016

kleine plaatsen, slecht sanitair

Knotter, 20-8-2016

Camping Eden Jinolice ligt mooi, ziet er op het eerste oog ook prima uit, maar de plaatsen zijn klein, het sanitair niet echt schoon en vanuit de huisjes was er veel herrie in de avonden. Leuk strandje aan meer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige plek, mooie omgeving

Nel, 27-8-2015

Momenteel staan wij op deze mooie camping; zwembad (gratis!!!) aan het meertje. Het restaurant is geopend en het winkeltje een paar uur per dag. Er staat wel iets geschreven met 31 augustus ( in het Tsjechisch) op de winkeldeur. Misschien dat het dan gesloten is. We zijn de enige Nederlanders hier, verder alleen maar vriendelijke Tjechische gasten. Wij betaalden voor 3 nachten 2 pers/camper/stroom ca. € 35,00.
Gereisd met partner in augustus 2015

Zeer slechte camping

Vicky Demeyer, 17-8-2014

Staat van het sanitair is ronduit slecht. Werd volgens ons nooit gepoetst. Er zijn slechts 2 douches voor dames en 2 voor heren, maar toch zijn deze steeds vrij (iedereen waste zich nog liever in het meer...).

Zeer lawaaierige omgeving, vooral 's avonds en 's nachts. Luide muziek van de naastgelegen campings en recreatiefaciliteiten.

Geen schaduw.

WIFI werkte nooit bij ons.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

prachtige ligging ook heel goed om te vissen

ad, 12-9-2013

mooie ligging aan een meer met heel veel vis

het sanitair, met name de douches zijn aanvervanging toe. Echter de prijs 11 euro per nacht laat veel toe

Gereisd met partner in januari 2013

goede camping

mariska, 25-8-2013

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest met 4 kinderen van 13 t/m 20

onze kinderen houden erg van zwemmen, dit kon prima in het meer, je kon er ook goed vissen, wandelen wij hadden een prima plek bij het water en kleine strandje, en geen last gehad van overlast van de camping aan de overkant, als je naar spanje of kroatie ga heb je ook wel eens een avond muziek. wij hebben het in elk geval niet als negatief ervaren. Sanitair was schoon, kon op slot, en voor het douchen betaalde je 10KC maar had je ruimschoots de tijd met lekker warm water. Leuke stadjes in de omgeving, en JICIN heeft een gezellig plein met een goede tourist info. Veel burchten , ruines en kastelen in de buurt om te bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Het kan beter

aalman_kikkert, 9-11-2012

Deze Camping is in het VOOR seizoen heel rustig.

Je hebt dan plek om uit te zoeken.

We zijn er geweest van eind Mei tot en met eind Juni.2012 even niet.

Maar we komen er al weer voor het 7/8 jaar altijd wel wat te doen in de beurt

We hebben er nu ook vrinden gekregen Tj wel te verstaan.

Gereisd met partner in mei 2011

Redelijk..

Femke, 12-10-2012

Zaten met een groep in een gebouw met allerlei verschillende kamers.. Kamers hadden iets schoner gekund en zag er wat gedateerd uit. Bedden lagen goed. Sanitair was ook gedateerd en had evenals de kamers iets schoner gekund. Eten kon beter, werd koud geserveerd.. Omgeving was mooi, camping ligt aan een groot meer.
Gereisd met vrienden in januari 2010

zonde van het slechte sanitair

familie Wildenburg, 7-9-2011

De camping ligt heel mooi aan een meer en vlakbij fantastisch wandelgebied. Wij hadden een perfecte ingerichte tent gehuurd via aktie-in-tsjechie. Echter de voorzieningen op de camping vielen ons zwaar tegen. Het zwembadje is piepklein en moet bovendien apart betaald worden. Misschien waren wij al naseizoen, maar er was geen spoor van alle activiteiten die beloofd werden zoals volleyballen, mountainbiken enz. restaurant was dicht toen wij er wilden eten. Winkeltje (voor brood) was ook de hele week dicht.

Het sanitair is ronduit slecht! Geen wastafel waar je je een beetje privé kunt wassen, nergens warm water (ook niet voor de afwas), muntendouche met muntjesapparaat aan de buitenkant! Wel schoon trouwens.

En inderdaad tot in de vroege uurtjes muziek van de buur-camping.

Jammer, want de locatie is geweldig!!!

Misschien is het beter om op deze camping een accomodatie te huren met eigen voorzieningen. Deze liggen aan de andere kant en hebben dus ook minder overlast vd buur-camping denk ik

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Heerlijk aan een meertje

Fam Kok, 24-8-2011

Camping aan een meertje in een bijzonder mooie omgeving! Je mag je eigen kampvuurtje maken bij je tent.

Het sanitair is gedateerd maar wel schoon. Douche kon bijv niet op slot, maar deur dicht betekent bezet...Jammer van de muntdouchjes, waarbij het apparaat aan de buitenkant zit en je dus niet zelf 10 kronen kan toevoegen.

Je kunt gezellig zitten bij het restaurant op het terras waar het eten prima en goedkoop is. De camping kostte ons overigens maar 13 euro per nacht (2 volw + 2 kids).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden Jinolice in Jinolice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden Jinolice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eden Jinolice scoort een 6.89 uit 10 op basis van 20 reviews.