Vakantiehuis Us Mem

8,8

15 reviews over Vakantiehuis Us Mem in het Nederlands

Geweldige vakantie

Laura, 19-8-2017

Us mem is een fijn ruim huis. Wij waren er met 3 kinderen ( 8,12, 13 jaar ) en we hebben genoten van de ruime tuin. De tv had erg vaak storing, en we hebben 2 dagen helemaal geen tv gehad, maar het was mooi weer dus we keken weinig tv. De eigenaar deed zijn best dit op te lossen. Ook het zwembad was heel vies, dit moesten we zelf legen en schoonmaken en weer vullen. In de omgeving is veel te doen, al moet je er vak wel wat langer voor rijden.( door een mooie omgeving) elektriciteit en water vonden we wel erg duur. Maar het leven in tsjechie is erg goedkoop( en polen,vlakbij en nog goedkoper..)

Al met al een echte aanrader, we komen zeker terug. Tips om heen te gaan; rotsen in aderspach , splyndruv mlyn ( klimpark en bootje huren), bobsleebaan en speelpark op 20 min. Rijden, dierentuin.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeker de moeite waard, kom zeker terug

Jaap, 28-7-2017

Zeer geslaagde vakantie gehad in dit mooie vakantiehuis. Het contact met de eigenaar was zeer prettig. Het huis is ruim en voorzien van vele gemakken, de prijs kwaliteit verhouding was uitmuntend (niet duur maar toch alle faciliteiten).

Ook het internet (niet altijd even snel) maar was goed dat het aanwezig was, televisie met alle zenders ook zeer de moeite waard.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super leuke vakantie gehad!!

Wendy hoekstra, 7-7-2017

Geweldige vakantie gehad!!

Super leuk vakantie huis... Ja natuurlijk zijn de huizen in Nederland luxer maar

Je bent op vakantie in Tsjechië en daar was het geweldig voor!!

Mooie grote tuin waar je in kon verdwalen!

We waren met meerdere volwassenen en 2 kinderen.

Er is meer dan goed rekening gehouden met kinderen.

Het huisje was goed schoon. Ruime kamers bedden lagen goed.

Vlakbij een kleine supermarkt.

Waar je de boodschapjes kunt doen voor het ontbijt

Voor de grotere boodschappen gingen wij naar trutnov goed te doen.(20 minuten rijden ongeveer)

Zitten meerdere grote supermarkten waaronder een liddl.

Eten kon je super goed dorpje verder op.

En héél erg goedkoop.

Savonds gezellig buiten het vuur aan.

De houtblokken liggen buiten die mag je gratis gebruiken.

Stroom En water is wel prijzig in Tsjechië.

Maar de rest kost vergeleken bij Nederlands vrij weinig!

Wij hebben een top vakantie gehad.

En volgend jaar komen wij terug!!

Het contact met de beheerder

Dikke pluim

Gereisd anders in juni 2017

Mooie woning met veel vrijheid

R. Visscher, 9-9-2015

Deze zomer met 2 gezinnen mogen genieten van deze mooie woning, heerlijk grote tuin erbij met zwembad en trampoline.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Heerlijk vakantiehuis op mooie plek

Visscher, 3-8-2015

Het vakantiehuis was mooi gelegen op een berg in Lampertice, een redelijk vlakke tuin met een Zwembad en een Trampoline.

Het huis was bij aankomst netjes en schoon en er was een informatiemap met veel tips over uitgaan in de omgeving.

Wij waren op vakantie met onze 2 zoons ( 11 & 13 jaar ), deze hebben zich goed kunnen vermaken in de enorme tuin. Het internet was niet altijd even snel, maar voldoende om een beetje te surfen, mailen en appen.

Wij vinden het voor Tsjechische begrippen een prima woning op een werkelijk prachtige locatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie rustige en landelijke plek in Lampertice

Tsjechie ganger, 24-4-2014

Wij hebben met een groep van 6 personen heerlijk mogen genieten van dit vakantiehuis. Je kunt duidelijk zien dat ze de afgelopen jaren veel gedaan hebben aan de woning.

Zoals ik begrepen heb, is er dit jaar een mooie grote houtkachel in de woning geplaatst welke de complete woning goed kan verwarmen. Ook het hout is zonder kosten te gebruiken.

Wij troffen een schone woning, natuurlijk kun je wel wat vinden als je echt zoekt maar voor onze begrippen gewoon erg netjes. Kinderen hebben zich goed vermaakt met de spelcomputer en natuurlijk met de spelletjes en speelgoed welke in het huis aanwezig was.

Wij vinden het een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2014

Redelijk vakantiehuisje

D. Woudstra, 29-12-2013

Wij huren bijna elke herfstvakantie een huisje in het Tsjechische Reuzengebergte. Dit was één van de minder huisjes. We waren met twee gezinnen. De badkamers waren niet gelijktijdig te gebruiken ivm veel te lage waterdruk, zelf met doorspoelen toilet en andere kraan gelijktijdig te gebruiken wil niet. De Nederlandse zenders ware niet beschikbaar ivm een storing op de satelliet ontvanger. Ondanks beloften dit te regelen is het niet opgelost. Bij ons vertrek bleek dat de beheerder op vakantie was. De door ons voldane borg werd ondanks herhaaldelijk verzoek ruim twee weken te laat terug gestort.

Huisje is qua luxe en conform nog wel voor redelijk wat punten verbeterbaar. Ligt in een mooie omgeving, helaas geen eetgelegenheid op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

's winters moeilijk berijdbaar

Arno, 4-2-2013

groot huis met een giga tuin voor de kids, eerste aanblik buiten van de woning is niet geweldig. Niet echt schoon binnen, moeilijk te berijden omdat het op een smalle weg op een heuvel ligt waar wij in de winter 1 dag niet eens weg konden door ijzel en sneeuw. Wordt niet gestrooid op dit landweggetje. Denk om je stroom verbruik die kunnen oplopen tot wel 165.- extra. Tip neem zelf de meterstanden op in de winter.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Voordelig, niet te veel verwachten.

Anoniem, 4-3-2012

Als je veel op d piste staat,is het huis te doen(moet je wel lakens hebben,ontbraken voor 2pers.bed tot op laatst).Na m. sneeuwkettingen boven te zijn gekomen, kwamen we in vies huis: comm.stoornis;keurig opgelost door ons bij Diana (aanrader!) te laten eten,waarna de beheerder in 1 u het huis had 'schoongemaakt'.Op het 1e gezicht aardig... De eigenaar reageerde meestal snel,al kon niet alles opgelost worden.Zelf de was vd vorige huurders gedaan, was natuurlijk niet de bedoeling.De skipassen ideaal,al was een aantal wel leeg.Toen we deze wilden omruilen, bleek dat pas rond 13u mogelijk terwijl we al ca 9u richting piste gingen.De beheerder spreekt beetje En en Du, niet echt makkelijk. 2 nachten niet geslapen door muizen. Na gif strooien, 3e dag resultaat gevonden.De speelschuur is niet functioneel, deur kon niet eens open.Wasmach. en droger ideaal, vertoonden wel kuren.Ook waterkoker begaf het.Thermostaat beneden werkte niet.Douche boven geen optie: kleine waterstraal, wisselende temp.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Us Mem is prima!

Fam. Ros, 30-7-2011

Wie van de Ardennen houdt, zal zeker van het Reuzengebergte in Tsjechië houden. Het is Ardennen plus plus hier! Weidser, meer groen, en vooral rustiger wat toerisme betreft. Us Mem ligt aan de buitenkant van een klein dorp. Het huis is prima, enorme tuin erbij, met speeltoestellen en zwembad, houten hek eromheen, onze kinderen hebben hier heerlijk gespeeld. Ligging is van de weg af, dus geen verkeer. Contact met de eigenaar was prima, vanwege internet konden we zelfs tijdens de vakantie nog mailen en hebben veel goede tips over de omgeving gekregen, zoals de rotsen van Adrspach.

De directe omgeving is ook mooi, je hoeft dus niet eerst weg met de auto om te wandelen. Houd er wel rekening mee: er staan behalve veel mooie, ook veel verlaten / vervallen huizen in dit gebied, dat moet je op een bepaalde manier wel kunnen waarderen. Tsjechië is zo heerlijk basic, en toch zijn er alle nodige voorzieningen, dat is het mooie ervan.

Kortom: prima vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Us Mem in Hradec Králové, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Us Mem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Us Mem scoort een 8.76 uit 10 op basis van 15 reviews.