Appartement Turanova

Appartement Turanova
Turanova

1 review over Appartement Turanova in het Nederlands

prima accomodatie voor zeer redelijke prijs

M de Zeeuw, 30-8-2008

Ondanks dat de eigenaresse maar 3 woorden duits spreekt en de eigenaar helemaal niet (kinderen wel engels, niet altijd aanwezig) zijn we zeer hartelijk ontvangen. Mijn moeder vervoer met rolstoel/scootmbiel) was ook mee. Eigen garage werd leeg gehaald zodat scootmobiel daar in kon.

en zo kan ik doorgaan. Nw.Zwembad.

Qua inrichting is het basic (zeker qua keuken), maar prima te doen met 4 personen. (pers. vind ik max 8)

Daarentegen, 3 badkamers zijn wel weer heel luxe natuurlijk. Duidelijk een huis waaraan qua luxe gewerkt wordt. Goede bedden.

Eigenaar bewoont de andere helft van het huis. Deze komt (hoewel wij ze nooit gezien hebben) zo af en toe in het halletje omdat daar de deur naar hun ?badkamer/wasmachinehok? zit.

Naast dit huis staat nog een vakantiewoning van dezelfde eigenaren.

(handig voor grotere groepen)

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turanova in Černý Důl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turanova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Turanova scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.