Vakantiepark Happy Hill ****

64 reviews over Vakantiepark Happy Hill in het Nederlands

Ik miste het Gast-gevoel

Arno, 20-8-2017
  • Onderkomen4

Leuke week in Tsjechië gehad door de prachtige omgeving, Praag en de heerlijke restaurants als je goed zoekt.

Happy Hill biedt ruime huisjes, die wel gedateerd overkomen. Je wordt bij aankomst getrakteerd aan een strak georganiseerde ontvangst met opsomming van alle te betalen extra’s en regels. Of ik de inventarislijst maar wilde doornemen en de regels goed wilde lezen. Het viel mij op dat ik nooit het gevoel van een “gast-zijn” heb ervaren. Of dit iets van Happy Hill is of algemeen in Tsjechië zo leeft kan ik nog niet duiden na 1 week.

De algemene voorwaarden omvat 2 A-4 tjes met verplichtingen, moetjes en verboden die waarschijnlijk gevoed zijn door incidenten uit het verleden. Eén van de regels was dat het vertrek alleen op zaterdagmorgen tussen 7 en 10 mogelijk is. In mijn geval was mijn vertrek in de nacht en gaf dat zeer veel weerstand bij de welbespraakte en overtuigde beheerder. Door mijn stellige uitgangspunt dat ik toch in de nacht zou vertrekken en het feit dat er geen borg was afgenomen, was er geen ruimte voor hem mij dit “te verbieden”. Ik kreeg wel de duidelijk boodschap mee dat als ik niet aan de regels wilde voldoen maar gewoon niet meer moest boeken. Deze zeer gast-onvriendelijke opmerking neem ik dan ook met plezier ter harte.

Ik denk zelf dat de beheerder met de beste bedoelingen zijn werk doet, maar vergeet of nog niet geleerd heeft dat hij met gasten werkt en dat je die ook zo zal moeten benaderen. Ik heb wellicht pech gehad met de toewijzing van het eerste huisje op het park. Op mijn verzoek voor een verplaatsing kreeg ik een uitgebreide uitleg over de topdrukte van het moment en dat alles knotsvol zat. Ik heb hier begrip voor getoond, maar begrijp dan niet dat je in dit hoogseizoen wel renovatiewerkzaamheden aan het receptiegebouw laat doen met alle werkgeluiden die dit met zich meebrengt. Onze pech dat wij dan relatief dichtbij deze geluiden zaten, maar in mijn optiek ook weer een zeer gastonvriendelijke zienswijze. Ook de maaiactie op de eerste zonnige dag die er na een aantal dagen was, waarbij met oordoppen in met grasmaaiers een aantal uur gewerkt wordt aan het gazon getuigt niet voor “gevoel voor de bal” voor de gast…….

In het eerste huisje konden we niet staan in de douche door het schuine dak. Hierdoor moest je dus in bad zitten en was er ook geen douchegordijn. Door de zeer gebrekkige ruimte moest je ook jezelf draaien om niet de gehele badkamer nat te spuiten waardoor je het risico liep de kraan te raken waardoor de douche dan naar Hot-hot ging. Lijkt me goed voor Happy Hill eens naar het sanitair en deze kwaliteit te kijken. Ik begreep van andere mensen op het park dat ze dit niet zo slecht hadden, dus hebben we hier gewoon pech mee gehad denk ik. …..

Kortom zie ik zeer veel positieve reacties op dit park en hebben wij wellicht gewoon heel veel pech gehad met de toewijzing van het eerste huisje en kun je een prima vakantie hebben als je je niet stoort aan bovenstaande zaken. Ik ben daar wel gevoelig voor, dus had ik bovenstaande punten liever van te voren geweten i.p.v. de 9 die er nu gescoord wordt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor elk wat wils! Zowel actief, als passief!

Enschede, 17-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie, ruime en schone huisjes. Deze staan in een groen vakantiepark waar kinderen lekker veilig kunnen spelen. Er is een mooi zwembad aanwezig om even verkoeling te pakken. Daarnaast biedt de omgeving heel veel mogelijkheden om aan de vakantie een leuke invulling te geven. Je kunt bij het huisje rustig relaxen, maar je kunt ook lekker wandelen/ fietsen of een dagtocht maken. Van ons hoor je geen slecht woord over dit park. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi park, prima verhouding prijs/kwaliteit

Alie Reitsema, 12-8-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad op Happy Hill. We hadden heerlijk weer en zoveel mooie uitstapjes te doen in de omgeving. Op het wordt eventueel ook vanalles aangeboden, mocht je je vervelen. Prima zwembad voor kinderen. Sowieso kindvriendelijke omgeving. Bijna elk restaurant heeft een (grote!)speeltuin. Wij vonden zelf restaurant Tibor niet heel bijzonder. In de touristen gebieden is het eten duurder. Als je echt goedkoop wilt moet je eigenlijk onder de lijn Vrchlabi-Trutnov eten. Huisjes ruim en netjes.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke skivakantie

Familie Rink, 5-3-2017
  • Onderkomen7

Wij hebben onze eerste vakantie in Tsjechië als heel positief ervaren. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Er gelden bij Happy Hill regels, maar daardoor verloopt alles goed. Tip: voor vertrek even op de website kijken voor de actuele ter plaatse bij aankomst te betalen bedragen: € 125,- borg en CZK voor elektriciteit, WiFi, toeristenbelasting, schoonmaak, broodjes. Broodjesservice aan de deur super. Comfortabele, complete, ruime en schone huisjes (voor Nederlandse begrippen ietwat verouderde/eenvoudige inrichting: bv douchen in het bad met douchekop vasthouden, hoeslakens voor bedden circa 50 cm te kort) met goede bedden, alle Nederlandse zenders, WiFi werkte perfect, verzorgde buitenruimte. Op park bij aankomst skilessen geregeld en skimateriaal gehuurd. Enig nadeel dat op het park niet met pin kan worden betaald, waardoor de hoge koers vd pinautomaat moet worden betaald (CKZ 10.000 voor € 425,- bij Kaufhaus Vrchlabi 7 km). In Vrchlabi grote Lidl, Kaufhaus, huisartsenpost. Leuk kleinschalig skigebied van alle gemakken voorzien. De skipas geldt ook voor 2 andere skigebieden in de buurt. Bij aankomst veel sneeuw, ook op Happy Hill, maar door mooie zonnige weer aan het eind vd week van mindere kwaliteit. Fijn team van gemotiveerde skileraren, lessen kunnen heel flexibel geboekt worden. Daardoor wisselen de groepen en leraren wel regelmatig. Horeca, ook op piste, goed betaalbaar.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Leuk park, fijn behulpzaam personeel

E. Van Domburg, 12-2-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Leuke ruime huisjes, wel jammer dat er niet voldoende warm water is voor 4 personen om te douchen. Banken in de huiskamer zijn niet echt comfortabel. Verder alles prima in orde.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastische omgeving!

Fam Friemann, 5-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Huisje aan de voet van de berg. Je kunt er heerlijk wandelen, maar ook als je niet zo van wandelen houdt, kun je er prima terecht. Ga je naar Praag parkeer buiten de stad en neem de metro, dat maakt het extra leuk. Je hoeft niet perse in de rij voor de stoeltjes lift voor de Snezka, in Janske Lazne zie je minstens zoveel. Probeer op de bonnefooi het land te bezichtigen en ontdekken. De zandsteenformaties zijn wel leuk maar ook erg toeristisch. In de buurt van hradec kralove is een heel mooi bruggetje over een stuwdam. Uit eten is niet duur, we bevelen Tibor in Cerny Dul erg aan. We waren met ons gezin met 4 kids (15, 14, 11 en 9)
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super vakantie

Fam Kooijmans, 5-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Happy Hill is een rustig en ruim opgezet vakantiepark met een verwarmd zwembad en leuke speeltuin voor de kinderen. Verder is er rondom het huisje voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen. Het huisje is schoon en compleet ingericht, voldoende ruimte voor 6 personen. Alhoewel er veel gezinnen waren met (kleine) kinderen, was het rustig op het park. Mooie omgeving met veel mogelijkheden tot verschillende uitstapjes. We hebben een super vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Lekker tot rust gekomen in een prachtige omgeving

Peter en Roelina, 11-8-2016
  • Onderkomen8

Heel leuk park met veel speel- / knutsel- en zwemmogelijkheden voor de kinderen. Nette en gezellige huisjes met Wifi en Nederlandse televisie voor de liefhebber. Restaurant Tibor is ook een aanrader (prijs/kwaliteit). Kleine puntjes van kritiek zijn de losse bedden en daarmee de royale gleuf in tweepersoons opstelling en de, voor Nederlandse begrippen, erg korte dekbedden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wij zijn verslaafd zo mooi en geweldig

Heidbuurt, 7-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Hou je van rust ruimte netheid kids kunnen zwemmen spelen echt een aanrader. Vergeet dan thibor niet zo lekker eten echt wij konen terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wilden niet meer naar huis terug !

Fam. Peeters, 8-6-2016
  • Onderkomen10

Zeer vriendelijk personeel. Niets is teveel gevraagd en overal wordt, eventueel bij problemen, direct een oplossing voor gezocht. Mooie, schone huisjes op een ruim opgezet park. Uitgebreide ( keuken ) inventaris. Heel veel Nederlandse TV zenders. Heerlijke, schone bedden met fijne kussens. Boeken en spelletjes aanwezig in ons huisje. Goed onderhouden grasvelden. 1 van de tafeltennistafels werd nu gerenoveerd en ook aan het ( buiten ) zwembad is reeds begonnen toen wij hier waren. In het plaatsje Lanov ( direct na Cerny Dul en richting Vrchlabi ) ligt een Plus Supermarkt-(je), direct, links, aan de rotonde, die door de weeks al vanaf 05.30 uur tot 18.00 uur ) geopend is en lekkere verse broodjes heeft. Het enige nadeel is dat het park is gebouwd tegen een, toch wel wat steilere helling, waardoor deze niet echt geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn en/of voor rolstoelgebruikers. ( In ieder geval niet bergopwaarts ). En heerlijk gegeten bij "Thibor" in Cerny Dul. Om in 1 woord samen te vatten was de vakantie " Perfect".
Gereisd met vrienden in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Happy Hill bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Happy Hill in Černý Důl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Happy Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Happy Hill scoort een 8.79 uit 10 op basis van 66 reviews.