Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Landhuis Breta in het Nederlands

Heerlijk huis.

Harma, 11-10-2012

We werden zeer hartelijk ontvangen door moeder en dochter. Het huis werd echt heel schoon opgeleverd. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, de inrichting is echt Tsjechisch met geweien en huiden aan de muur.

In de tuin achter het huis een heerlijk zwembad met schuifdak en terras en tuinhuisje met open haard waar we de eerste dagen ontzettend van hebben genoten bij 28 gr.

Voor het huis een enorm grasveld en daarachter nog een visvijver. Ook onze hond heeft het hier fantastisch gehad.

In de omgeving zijn allerlei uitstapjes te maken en ook een dag Praag is goed te doen.

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhuis Breta in Borovnice u Stare Paky, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhuis Breta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landhuis Breta scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.