Vakantiehuis Villa Milos ****

1 review over Vakantiehuis Villa Milos in het Nederlands

Goede locatie

Gezin met jonge kinderen Didam, 29-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijn vakantie huis waarin alles aanwezig is. De eerste avond verschrikkelijk koud gehad maar met de haard aan werd het heerlijk warm. Wel eerst op zoek naar een benzinepomp waar ze hout verkochten. En de 3-zitsbank was eigenlijk niet om op te zitten, zere billen en benen kreeg je ervan. De eerste dagen zijn we niet weggeweest. De kinderen vermaakten zich prima rondom het huis er lag zoveel sneeuw dat ze zelfs over de weg naar beneden konden sleeën. Alleen voor het avondeten zijn we de deur uitgegaan en dat kun je goed in Zacler de restaurants en het eten zijn er goed. Wij hebben het er heel erg fijn gehad en volgend jaar is het zeker weer Vila Milos in Zacler.
Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Milos in Žacléř, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Milos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Milos scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.