Hotel Spa Thermal ****

Matig

4 reviews over Hotel Spa Thermal in het Nederlands

Never nooit meer!!

Lisanne, 30-8-2010

Het was echt een ramp om in dit hotel te verblijven!

Alleen bij receptie goed engels spreken.De rest van het personeel verstaat echt GEEN woord engels of duits. Ze kunnen alleen tsjechisch of russisch, want het stikt hier van de russen.

We hadden avondeten erbij, maar het was zo slecht dat ik het me kat niet eens zou geven...We zijn maar uit eten gegaan, want we werden gewoon ziek van het eten.De eerste dag hebben we natuurlijk het eten gewoon geprobeerd, maar we werden dezelfde avond nog doodziek hiervan.

De bedden zijn niet meer dan een houten plank met een stuk stof erom heen. Gewoon de hele dag pijn in je rug van het bed.

In dit hotel worden welness en kuuroord faciliteiten aangeboden. Dit is waar het in het hele hotel omdraait. Na inchecken moet je je medisch laten keuren door een arts. Vervolgens wordt er een schema voor je gemaakt met behandelingen, maakt niet uit hoelaat.

Echt een verschrikkelijk hotel!! We zjn een dag eerder vertrokken om daar maar weg te zijn.

Gereisd met partner in augustus 2010

prachtige omgeving

Ruijl, 24-8-2010

Het is een groot oud kurhotel in een schitterende omgeving. De kamer was goed, netjes. Het ontbijt vonden we ook goed. Bij het diner kon gekozen worden. Wij vonden het niet slecht maar wel anders. Daar er veel verschillende nationaliteiten in dit hotel waren maakt het natuurlijk moeilijker. Je verwacht daardoor wel weer dat het personeel engels en duits spreekt, maar dit was maar beperkt.

Het kuren, zwemmen, de fitness viel zeer in de smaak en de prachtige omgeving waar je uren kon lopen langs bronnen, prachtige huizen, winkeltjes en wandelroutes.

Gereisd met partner in augustus 2010

nooit meer dit hotel

Hay Janssen, 1-7-2010

Het hotel oogt van buiten modern, maar is van binnen echt verouderd. Het eten is voor een 4 sterren hotel echt slecht (het ontbijt is redelijk, maar het diner is echt onvoldoende). Als toetje bij het diner krijg je bijv. halve of kwart appels of sinasappels!

De kamers zijn groot maar ook hier verouderd (14 inch tv-tje). De bediening is niet vriendelijk men spreekt beperkt Duits. Het Spa gedeelte is ook echt verouderd, men krijgt geen uitleg over wat men doet en hoe, dit geldt ook voor de dienstverlening in het hotel.

Ik kwam erachter dat het hotel draadloos internet had bij navraag bij de receptiek kreeg ik hiervoor gratis codes.

Al met al was het hotel teleurstellend, het plaatsje heeft veel goed gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2010

niet meer

de snoo, 16-6-2010

het diner m.n was wekelijk zeer slecht. moet je voor vakantie dit hotel NIET kiezen. Veel sla en sla en sla en doorgekookt eten. Fantasie loos. Veel burkas in hotel.Communicatie slecht. geen frans, duis lof engels in Restaurant
Gereisd met partner in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Spa Thermal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spa Thermal in Karlovy Vary / Carlsbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spa Thermal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Spa Thermal scoort een 5.33 uit 10 op basis van 4 reviews.