Pension Rainbow ***

8,1

18 reviews over Pension Rainbow in het Nederlands

Eenvoudig pension, geen aanrader

Elisabeth, 6-8-2017

Wij verbleven in het appartement. Gelukkig wisten wij dat niet van te voren want aan de megagrote keuken heb je niks, bij gebrek aan servies en kookgerei. Wat borden, glazen en bestek, dat was het wel zo'n beetje. Gastvrouw lijkt erg angstig, alle deuren en hekken gaan angstvallig op slot, ook overdag. Omgeving ziet er louche uit, misschien daarom. Pension ligt ver van het centrum, maar met auto goed te doen. De tuin is fijn. Het ontbijt is zeer matig, met als dieptepunt yoghurt die twee weken over de datum was en elke ochtend weer ongekoeld bij het ontbijt staat. Niet per ongeluk want over de lang verstreken datum zatten plakkertjes geplakt. En niet 1 bekertje, maar zeker wel 6 bekertjes. Al met al geen aanrader.
Gereisd familie in juli 2017

leuk pension even buiten Karlovy Vary

F.Beekmans, 30-6-2015

Heel vriendelijke gastvrouw, veel vrijheid en vertrouwen omdat wij de enigste 4 gasten waren.
Gereisd anders in juni 2015

keurig verzorgd

dineke de jonge, 28-9-2014

Een prima plek om te verblijven, keurig verzorgd met oog voor detail, lekkere bedden. Minpunt is dat het een behoorlijk eind van het centrum is. De weg naar het centrum loopt behoorlijk omhoog en heeft niet overal een trottoir.
Gereisd met partner in september 2014

prima pension

ChS, 5-8-2014

Ruime kamer met goede bedden, wordt goed schoon gehouden. Uitgebreid ontbijtbuffet met zelfgebakken cake (van vruchten uit eigen tuin).

Klein zwembad in grote tuin.

Vriendelijke eigenaresse, geeft tips voor uitjes in de omgeving.

Omgeving pension valt tegen. Loopafstand naar centrum circa 15 minuten.

Buurt is niet geschikt voor wandelingen 's avonds.

Afgesloten parkeerplek.

Gereisd familie in juli 2014

Fantastisch en gastvrij pension

Frank Moore, 12-9-2012

Een aanrader als je Karlovy Vary wil bezoeken. Weliswaar ligt het pension niet in het centrum waardoor je 's avonds niet zo gauw er heen zal gaan maar de rust, een schone kamer en de goede service,vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaresse vonden wij veel belangrijker. Zij verzorgde een uitgebreid ontbijt met eigengemaakte taart erbij en heeft voor ons een heerlijk diner bereid. Zij gaf ons ook tips om ons wegwijs te maken in de stad en andere plaatsjes te bezoeken. Kortom als wij deze schitterende stad nog eens willen bezoeken, gaan we weer in dit pension logeren!!!
Gereisd met partner in september 2012

leuk pension met een zeer vriendelijke gastvrouw

Jan Mertens, 5-8-2012

leuke gastvrouw voor wie niets te veel is,of het nu info is,koken of gewoon een praatje ,ze zal er altijd voor je zijn.De kamers zijn ruim en schoon en worden iedere dag schoon gemaakt plus schone handdoeken en na vier dagen schoon beddegoed.We waren er voor de vierde keer en het bevalt nog steeds Er is de mogelijkheid voor een heerlijke masage of om een dag heerlijk te luieren om het kleine zwembad (drankjes zijn ook aanwezig),of men maakt uitstapjes in de omgeving vanaf een afgesloten parkeerplaats of bezoekt Karlovy Vary (op loop afstand 15 min)Al met al zijn wij zeer tevreden met dit pension.
Gereisd met partner in juli 2012

Zeer hulpvaardige gastvrouw en een goede service

Jan Mertens, 5-8-2012

wij waren hier nu voor de vierde keer,en het is weer goed bevallen.De kamers waren prima in orde en de gastvrouw was weer zeer behulpzaam en vriendelijk De kamers worden iedere dag schoongemaakt plus schone handdoeken, en na vier dagen kregen we schoon beddegoed.Het is niet de beste buurt waar je in terecht komt maar ze doen alles om het te verbeteren . Er is zelfs een restaurant bij gekomen op loop afstand (3 min) nabij de kerk met zeer goed eten,maar op verzoek kookt de gastvrouw ook een lekker maaltje.De prijzen van dit pension zijn normaleprijzen voor deze streek,en je hebt er een afgesloten parkeerplaats
Gereisd met partner in juli 2012

Beetje jaren zestig

b.m. groen, vlijmen, 27-9-2011

Pension Rainbow in Karlovy Vary is een beetje jaren zestig. Heeeeel veel groene planten in de ontbijtruimte en rommelig. De eigenaresse lijkt aardig, maar o wee als je een vlekje op het tafelkleedje maakt, dan krijg je ervan langs! De bedden en het sanitair zijn prima, maar ons hele verblijf (een week) hing er een duffe lucht in onze slaapkamer die we niet konden lokaliseren.

's Morgens stonden de wijnglazen van de avond ervoor nog op tafel, en de kruimels (inclusief het vlekje) lagen er nog net als de vorige morgen.

De ligging (ver van het centrum) is ook een beetje droevig, kortom, het was te doen maar erg enthousiast zijn we niet.

Gereisd met partner in september 2011

aan te bevelen

marga van dijk, 14-5-2010

mooi verzorgt pension met mooie kamers en "goede" bedden. Prima ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse die, op verzoek, kookt. De prijs van het eten is naar tsjechische begrippen duur. Pension is gelegen in een wijk waar je geen pension verwacht. Er wordt volop in de wijk gewerkt om de omgeving op te knappen.

Pension is een aanrader! Voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2010

zeer vriendelijk

Claudia, 20-10-2009

Wij waren hier voor 5 dagen in januari 2008. met onze pup van 4/5 maanden, toen. WE hebben voor de hond uiteindelijk niet eens meer hoeven te betalen, want hij was nog zo klein. haha.
Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Rainbow*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rainbow in Karlovy Vary / Carlsbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rainbow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rainbow scoort een 8.08 uit 10 op basis van 19 reviews.