Hotel Heluan ***

Heluan
5,9

4 reviews over Hotel Heluan in het Nederlands

Naar een kamer hoog bovenin met uitzicht over de s

., 23-9-2013

In dit zeer kleine, van buitenaf nauwelijks als zodanig te herkennen hotel hadden we een ruime kamer plus nevenkamer op de 3de verdieping met uitzicht op historische gebouwen en de fonteincolonne en de huizen en hotels op de heuvels van de tegenover liggende zijde van het dal - een van de weinige plaatsen, waar men iets van ruimte bemerkt in dit nauwe dal en de huiskloven. Meteen tegenover het hotel ligt een van onze - van de Oostenrijkse spa's gewende - standaard spa's met een groot zwembad en therapie-mogelijkheden.
Gereisd anders in september 2013

Nooit meer!

., 25-3-2013

We waren hier met een bevriend koppel op een zogenaamde 'wellness' - vakantie, die helemaal niets was! Ondanks meermalig telefoneren en e-mail contact werden de tijden voor de massage, baden en zoutgrot niet bij elkaar gekregen, maar een paar ochtenden en iets anders op dezelfde namiddag... Super! Zo hadden we ons dat niet voorgesteld, hoewel alles met het hotel besproken was! Ontvangst: we werden warm welkom geheten, maar kennis van Duits is hier absoluut niet voorhanden (of men wilde ons niet verstaan!)... Gelukkig hadden we een Tsjechische bij die zich verstaanbaar kon maken! Eten: ontbijt was goed. / het diner een complete ramp... We werden behandeld als tweederangs burgers! Het restaurant was aan de overkant in een 2-verdiepingen gebouw. Beneden de niet zo rijke hotelgasten en boven de rijke Russen. De porties van de Russen waren gevuld, terwijl bij ons eten sterk bezuinigd werd. Er werd ons eten voorgeschoteld wat we niet besteld hadden (lauwwarm). De obers waren zeer onvriendelijk en totaal overwerkt. Bij klachten werden we dom aangekeken. De tafels werden niet afgeruimd, korte tijd werden we helemaal genegeerd. Spa: we hadden een arrangement met gedeeltelijke massage, zoutgrot en bad welke niet in het hotel was, maar in het openbare 'spalandschap' van Karlsbad... 20 minuten lopen (dat bij de reservering niet vermeld werd) en een absoluut vervallen bunker met zeer onvriendelijke ontvangst! De badkamer was in de kelder (5 minuten onderweg in het gebouw), de massage was op de begane grond (5 minuten weer terug), de zoutgrot weer in de kelder aan de andere kant (en weer 5 minuten onderweg), telkens weer kleren aantrekken, kleren uittrekken - LEUKE WELLNESS - het eindresultaat van dit alles, we hebben geen wellness meegemaakt, aangezien dit geen wellness is! Wij hebben ons bij de receptie van ons hotel beklaagd en onze woede gelucht. Als antwoord kregen wij dan, dat we tot het soort gasten horen dat alleen maar klaagt. Dit hotel met het aanbod 'wellness' is a
Gereisd anders in maart 2013

Totale teleurstelling.

., 26-12-2012

We waren zeer teleurgesteld. Voorzieningen 2 kilometer verderop, geen restaurant, geen ontspanningsmogelijkheden in het hotel, eerder twee sterren en zeker geen vier, het personeel was aardig. Goede ligging, parkeerplaats ver van het hotel. De bedden waren erg vies (bloed- en urinevlekken op de matras), de veren waren doorgelegen en veel schimmel in de badkamer. Nooit weer!
Gereisd anders in december 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heluan bij:

Hotel Heluan zeer goed en centraal.

., 21-11-2012

Het was een zeer goed hotel met een ware centrale ligging. We kunnen het alleen maar van harte aanbevelen. We komen terug. De ligging is uitstekend, de service goed en vriendelijk en het ontbijt prima.
Gereisd anders in november 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heluan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heluan in Karlovy Vary / Carlsbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heluan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heluan scoort een 5.9 uit 10 op basis van 4 reviews.