Camping Jadran

Jadran
5,1

Matig

11 reviews over Camping Jadran in het Nederlands

De ligging is het grote pluspunt.

Anna, 26-8-2016

Het grote pluspunt van deze camping is de locatie. Rustig, in de vrije natuur gelegen, op loopafstand van het stadje. De sfeer op de camping is gemoedelijk, de beheerders vriendelijk en er is genoeg ruimte en privacy.

De camping en de mobile homes zijn op diverse punten aan renovatie toe: trampolines zonder bescherming, matrassen met schimmel en brandgaten, een terras met vermolmd hout, een verroest wasrekje, beddengoed met scheuren.... De mobile home was bij aankomst slechts zeer oppervlakkig schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

blijf er weg

gerard, 2-1-2010

2007 werden er zeer vriendelijk ontvangen.alles er wel zeer gedateerd uit.maar oke ,campinglive van rtl 4 heeft er opnames gemaakt.kon zelfs meedoen aan camping van het jaar.Helaas ,9 06 2009 camping door de gemeente gesloten.Iemand heeft er toch een ander idee over,wat er met dit stuk prachtige natuur moet gebeuren.
    Gereisd met partner in juni 2007

zeerslecht ,niet wat is beloofd!!!!!

j.kost, 19-8-2009

Deze camping beloofd in zijn internet folder dat er kan worden gezwommen en gevist en dat er grootte zonne weide is met speelweide. Verder zijn er weinig voorzieningen voor kinderen en is er geen mogelijkheid om met een caravan en auto op het terein te komen .Omdat de ingang is geblokeerd door een aantal beton blokken.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Nooit meer

J Wieringa, 20-7-2009

De website geeft een mooie camping weer, maar als je aankomt is er het een ee ander veranderd, de camping is een paar honderd meter naar achteren verplaatst, dus je kunt niet meer bij het zwemmeertje komen, auto's kunnen er niet meer komen omdat er grote rotsblokken voor de ingang liggen, en de hele camping ligt vol met kleine scherpe steentjes, wij hadden een mobile home met een grote veranda en aangezien wij een zoontje hebben van een jaar dachten we okee, hij kan niet op de grond spelen maar wel op de veranda, na een dag kruipen over de veranda had hij heel veel flink grote splinters in zijn handen, voeten en benen. Dus dan alleen maar binnen spelen. Voor de andere kinderen was er alleen een trampoline, een hele oude zonder net, dus daar zijn ook de nodige gevaren aan gebonden. Al met al een rottige week.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

VERVALLEN EN ZEER SLECHTE CAMPING.

Dekker, 8-7-2009

Wij zijn ook op camping Jadran geweest, bij aankomst hadden we het idee dat we verkeerd waren, maar niets was minder waar. Een grote vervallen bende. De entree werd geblokkerd door 2 grote containers en 3 betonblokken waardoor je niet met de auto op de camping kon komen. De bagage moest per kruiwagen vervoerd worden. Wij verbleven in een stacaravan die in orde was maar van alle faciliteiten die in de reisgids en op internet worden vermeld was niets. Ook de site van de camping zelf geeft een totaal ander beeld dan de werkelijkheid. Wij begrijpen ook niet dat een gerenomeerde reisorganisatie dit durft aan te bieden. Een camping is ook voor campers en caravans maar die moesten onverrichte zaken weer terug. Dit is een waarschuwing voor mensen die hier deze zomer heen willen, ons advies is NIET DOEN er zijn vast veel betere campings!!
    Gereisd met partner in juni 2009

Niet meer

P.C. Bak, 6-7-2009

Het zou, getuige foto's en omschrijvingen, een mooie camping moeten zijn. Van de camping zoals hij eerder was is weinig overgebleven. Een hek rondom is wel veilig maar een meertje is niet te bereiken en volgens de begroeiïng al lang niet meer. De toegang is moeilijk te vinden en nagenoeg dicht door twee containers en drie grote betonblokken. Bagage moet met een kruiwagen naar een sta-caravan gebacht worden die overigens prima is. Het terrein is echter slecht en een speeltuin voor kinderen is er niet. Het restaurant waar reclame voor wordt gemaakt is er niet evenals een winkel. Of is een plek waar je broodjes en drinken kunt kopen een winkel, dan beoordeel ik dat verkeerd. Het personeel is vriendelijk.
    Gereisd met partner in juni 2009

redelijk onderkomen

gerd renkema, 25-9-2008

Camping ligt 3,5 km vanaf stad, midden in natuurgebied. Geschikt voor rustzoekers.

Tegenvaller: 2,50 euro extra voor parkeren te betalen. Wij zaten in stacaravan touroperator,deze was supergoed, dekbedden,magnetron,terras,etc.

De omgeving heeft genoeg reisdoelen, zoals Karovy. Ook Duitsland gemakkelijk te bereiken,ook hier leuke stadjes,bijv. Waldsassen.

Restaurant en hotel zijn opgedoekt, vervallen bende. Personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2008

Nooit meer!!!

Bert, 12-7-2008

Petsoneel is erg vriendelijk en behulpzaam, maar......het restaurant is dus helemaal niet open en zijn ook geen maaltijden op de camping te verkrijgen.

Sanitair vind ik zoals heel de camping onder de maat.

Conclusie: te duur voor deze camping

Gereisd met partner in juni 2008

Marianne, 23-5-2008

Een leuke camping voor een eerste stop in Tsjechie. De caravans, tenten en kleine huisjes staan om een grote zwemvijver heen. Een klein stukje met zand langs de rand van het water zodat de kleintjes daar kunnen spelen. Leuk om 's avonds alle kampvuurtjes te zien branden. Het sanitair is matig. Er rijdt een treintje van de camping naar het stadje.
    Gereisd familie in mei 2008

Angela en Erik, 28-9-2007

Kleine camping. Stacaravans zijn prima ; incl handdoeken en zeepjes. Restaurant is oud. Eten is van slechte kwaliteit! Camping is prima om een paar dagen te staan. Mooie omgeving!
    Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jadran in Frantiskovy Lazne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jadran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jadran scoort een 5.06 uit 10 op basis van 11 reviews.