Vakantiehuis Landhuis Jitka

Vakantiehuis Landhuis Jitka
Landhuis Jitka

1 review over Vakantiehuis Landhuis Jitka in het Nederlands

Ideaal voor een rustige vakantie!

Ingrid Horvers, 7-8-2010

Het adres zegt Dolni Zandov, maar het ligt een half uur lopen vanaf dit kleine dorp, waar eigenlijk niks te doen is. Het huis ligt bij een boerderij en ligt erg afgezonderd; echt "in the middle of nowhere". Erg mooie natuur; veel dieren; ideaal voor paardenliefhebbers, vissers en wandelaars. Wij zijn er met kleine kinderen geweest; die nog niet veel eisen stellen aan hun omgeving. Vlakbij zijn prachtige steden als Marienbad, Karlsbad en Cheb. Het huis is eenvoudig ingericht en erg ruim; de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam en in het kleine restaurant kun je erg goedkoop lekker eten (wij waren 32 euro totaal kwijt voor 5 personen!!!). Voor te zwemmen zijn we naar camping Baldi geweest in de buurt; daar heb je een prachtig zwemmeer. Wij hebben er een fijne vakantie gehad! Ideaal als je niet al te hoge eisen stelt en van natuur, rust en privacy houdt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhuis Jitka in Dolni Zandov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhuis Jitka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landhuis Jitka scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.