Cheb

Uitstekend

152 reviews over Camping Briza in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Familie Bolder, 20-8-2017

Een fijne camping waarbij alle plaatsen een mooi uitzicht hebben. Briza heeft een ecobeleid, dat vraagt soms iets extra werk- maar het werken met respect voor de natuur vonden wij heel fijn. Wij hebben nog gezien hoe het watermanagement wordt gedaan en dan begrijp je ook goed waarom het zo belangrijk is om zuinig met water om te springen. Voor de rest is het een gezellige en gemoedelijke camping, wij hebben het erg leuk gevonden. Ook waren er genoeg kinderen waar onze dochter mee kon spelen. Hella en Anja zijn fijne gastvrouwen met hart voor hun bedrijf!

Heerlijk!

Khyd, 20-8-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. We hadden een mooie plek met prachtig uitzicht. De eigenaressen zijn erg aardig en behulpzaam. Het zwembad voldoet prima en het meer was leuk voor de kinderen om bootje te varen, te zwemmen en te vissen.

Zeer gemoedelijke sfeer. We hebben echt genoten.

Gereisd familie in augustus 2017

prima camping met mooi uitzicht op Skalka meer

Fam Jacobs, 17-8-2017

Mooie ligging, goed bereisbaar in een dag vanuit NL. Dit was onze eerste camping tijdens onze rondreis door Tsjechië en Slowakije. Door de terrassen hebben vrijwel alle plaatsen zicht op het meer. Het warm water was biet toereikend voor het aantal gasten en ook het koude water was soms op. Geen ramp want het werd vrij snel weer opgelost.

Schitterend gelegen camping

G. Jans, 13-8-2017

Schitterend gelegen camping. Terrassencamping die aan een prachtig meer ligt. Daarnaast is er een mooi zwembad waarin de kinderen zich heerlijk kunnen vermaken. Wij hadden één van de drie chalets gehuurd en hebben hierin een heerlijk verblijf gehad. Daarnaast is er uitgebreide informatie aanwezig voor leuke uitstapjes. Op de camping zelf zijn er 's morgens broodjes te bestellen en is er 's avonds een patatje en snack verkrijgbaar. In de omgeving zijn echter voldoende restaurants waar je goed kan eten. In geval van problemen staan campingeigenaren direct klaar om je te helpen. Deze camping is absoluut een aanrader.
Gereisd familie in juli 2017

Super camping

M.Sluijter, 10-8-2017

Super leuke camping, hele lieve en gezellige eigenaren.

Echt top vrouwen! Staan voor alles en iedereen klaar. Werken super hard.

Een echte kindercamping, met een hele gezellige en gemoedelijke sfeer.

Een echte aanrader!

Sfeervolle camping

Geert Jagt, 10-8-2017

Weer een super leuke week gehad in één van de hutten. Sfeervolle camping, heel gewoon en heel gemoedelijk. Dit ook dankzij Anja en Hella. Kortom een hele leuke plek om naar toe te gaan. Een aanradar

Geen camping voor ons

Emiel, 4-8-2017

Een familie camping. Hierdoor is er erg veel lawaai van kinderen. 90% van de camping gasten zijn uit NL. Sanitair is er te weinig. Hierdoor is het vaak vies omdat de schoonmaak frequentie telaag is. Douches zijn gemengt mannen&vrouwen. En er hangen enkel simpele douch gordijnen tussen.

Ook de afwerking lijkt erg amateuristisch. Uitzicht is mooi, maar de vlakbij gelegen snelweg hoor je op de camping. Duurste camping waar we geweest zijn in Tsjechië maar niet het geld waard.

Heerlijke camping!

Saskia van Santen de Hoog, 27-7-2017

Camping Briza is echt een hele leuke en simpele camping waar de saamhorigheid onder de kampeerders nog heel erg heerst! Het leven op de camping is heel gemoedelijk en Anja en Hella zijn heel gastvrij.(wij kwamen er onverwacht "aanwaaien" en er werd gewoon plek gemaakt voor een nachtje) Uiteindelijk zijn we een klein weekje gebleven. We zijn flexibel dus steeds op een plek waar iemand wegging :-) De camping ligt heel erg leuk aan een riviertje /meertje en is een terrassencamping. Er is een klein zwembadje dat gevuld wordt met water uit het meer. Dat is trouwens helemaal wel te gek. Het douchewater komt uit een bron en al het spoelwater komt uit het meer. Heel milieuvriendelijk! In de periode dat wij er waren was er een hittegolf. We hebben ons prima vermaakt en heerlijk gezwommen in zowel het zwembad als het meer (niet helemaal mijn ding) waar we ook een kano hebben gehuurd! Wij keren zeker terug! We hebben een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd familie in augustus 2015

Fantastische accommodatie!

Fam. Paulissen, 19-7-2017

Met ons gezin van (3 kinderen van 7, 6 jaar en baby van 6 maanden) hebben wij heerlijk kunnen genieten van 2 weken in een chalet op camping Briza. De hartelijke gastvrijheid van Hella en Anja was erg prettig. Voor advies over de omgeving en uitleg over de accommodatie stonden ze altijd klaar.

Het was onze eerste ervaring met Tsjechië en het is echt een aanrader! In de nabije omgeving zijn veel mooie plaatsen, kastelen, natuurparken en zelfs een fantastisch zwembad Aquaforum (binnen/buiten) op 7 km afstand (interessant bij minder mooi weer).

De eerste week was het bijzonder mooi weer waardoor ook het 'nieuwe' zwembad een zeer aangename temperatuur had. In onze tweede week hebben we iets meer tijd uitgetrokken voor het bezichtigen van de Burcht van Cheb, het kasteel in Loket en diverse plaatsen.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke camping

Peter (motormuis), 12-7-2017

Hella en Anja zijn gezellige vrouwen.

Zij runnen de camping duidelijk met veel plezier.

Er is altijd tijd voor een babbeltje.

Een paar nachten was het wat frisser in mijn tentje.

De dames voorzagen mij direct van een extra dekentje, fantastisch.

Het heerlijke nieuwe zwembad is een aanwinst.

Echt een fijne tijd gehad in Briza.

Een prachtige omgeving om te wandelen en/of te fietsen.

De tarieven zijn zeer prettig.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Briza in Cheb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Briza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Briza scoort een 8.6 uit 10 op basis van 159 reviews.