Hotel Turtle View Residence **

Turtle View Residence

3 reviews over Hotel Turtle View Residence in het Nederlands

Dit nooit meer!

Tamara, 22-9-2008

Wij hadden dit hotel uitgekozen, juist voor de kleinschaligheid en daardoor meer persoonlijke sfeer, dachten wij!

De eigenaar was zelf op vakantie en zijn ouders runden de boel, toen hij weg was. Deze klaagden veel over het feit dat zij hierdoor zelf geen vakantie hadden. We konden om de dag mee-eten, maar onze gastheer weigerde mee te denken over mogelijkheden om de andere dagen te eten. (Wij hadden geen auto gehuurd en konden dus vrij weinig). Als we iets later dan bij het ontbijt vroegen of we mee konden eten, was dit al niet meer mogelijk. De kamers zouden iedere dag schoongemaakt worden even als de handdoekenwisseling. Dit stond wel netjes aangegeven, maar bleek in de pratktijk niet zo te zijn. Een keer per 3 dagen werd de kamer schoongemaakt en de handdoeken verschoond. Omdat ik dat niet wist had ik de handdoeken op de grond gegooid, die vond ik daarna netjes van de grond gepakt en teruggehangen op de roede. Smerig gewoon! Voor de sfeer en service hoef je daar dus niet te zijn!

Gereisd met partner in augustus 2008

elen, 16-6-2008

Wie van kleine hotels houdt dan is dit hotel een aanrader. Je wordt door de eigenaar ontvangen en rondgeleid.

Kamers zijn ruim en wordt elke dag schoongemaakt.

Ik raad iedereen aan om 's avonds in dit hotel te eten. Dit kun je bij het ontbijt opgeven. Vooral de locale gerechten zijn erg goed.

Om het eiland te ontdekken is autohuur wel belangrijk.

Gereisd met partner in november 2007

anne, 14-7-2007

Als je op zoek bent naar een eenvoudige, kleinschalige accommodate met persoonlijke service zit je hier goed. De ruime kamers zijn eenvoudig (er is geen telefoon of tv op de kamer, wel airco),en schoon.

Als je 's avonds in het hotel wilt eten, moet je dat 's ochtends even bij de kokkin melden. Ze zal dan een heerlijke maaltijd voor je klaarmaken!

Het strand is op ca. 3 minuten lopen langs een verkeersweg. Een dorpje ligt op ca. 10 minuten lopen van Turtle View Residence.

Ik hier een super vakantie gehad en ga hier zeker weer naar terug.

Gereisd alleenreizend in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turtle View Residence in Trinidad en Tobago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turtle View Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turtle View Residence scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.