Villa SeaShells

8,5

2 reviews over Villa SeaShells in het Nederlands

helemaal super! aanrader!

rob, kim, bas en ninette, 19-2-2009

in augustus '08 zijn wij voor 18 dagen op tobago geweest, we verbleven in seashellvilla 133.

Wat met onze eigen "housekeeper"joan echt een heus paradijs was!

de villa was keurig, erg gezellig en het zwembad in de tuin helemaal top!

Wat betreft de auto, onze weddingplanner rijdt daar rond in een suzuki alto, met een pittige motor, want de wegen zijn af en toe behoorlijk stijl, een super rustig eiland, en Hélemaal niet duur. pilsje ong 1,- diner ong 12.-.

Gereisd met vrienden in februari 2009

Tineke , 21-1-2008

Wij waren van 2-16 januari 2008 in Sea Shell Villa nr. 135. Veel privacy omdat zwembad in achtertuin lag. Zeker een voordeel t.o.v. villa's met zwembad in de voortuin.

Keurige schoonmaak. Dagelijks. Goed onderhouden villa met privé zwembad. Apparatuur (keuken + was-droger) zou wel eens vernieuwd mogen worden.

Beveiliging in wijk.

Ook fijn: op loopafstand van de restaurants!

Tobago is wel een duur eiland! Als je een auto huurt, doe dan een 4-wd i.v.m. de wegen.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa SeaShells in Trinidad en Tobago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa SeaShells zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa SeaShells scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.