Hotel Tropikist Beach ***

Hotel Tropikist Beach
Tropikist Beach
6,4

4 reviews over Hotel Tropikist Beach in het Nederlands

Leuk hotel maar service is minder

Christiaan, 17-8-2016

Het hotel zelf beviel goed. We hadden 2 kamers en die waren beide goed schoongemaakt. De service bij de receptie had wat vriendelijker gekund maar er liep wel iemand mee voor onze koffers.

Het zwembad is leuk maar sommige delen van de vloer zijn nogal scherp dus je haalt je er makkelijk aan open.

Het eten in het restaurant was niet echt bijzonder. Wij hadden het eten meegeboekt maar vaak waren zaken van het keuzemenu die wij hadden niet beschikbaar of was het niet duidelijk hoe het met bepaalde gerechten zat. Soms duurde het ook erg lang voor het eten geserveerd kon worden.

Het verblijf was goed maar service zou dus beter kunnen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

b.bersma, 28-1-2008

Hotel is een beetje vergane glorie, heeft echter net nieuw management. Superior kamers op 3e etage zijn top.Geen all in nemen, zat restaurants in de buurt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.Ligging is heel centraal. Store Bay op max 10.min lopen is erg gezellig. The Shade van woe/zo leuk dansen. Als een van de weinige engels/carbische eilanden, niet verpest door Amerikanen.Gunstige prijzen en zeer veilig. aanrader!!
Gereisd met vrienden in januari 2008

Gert en Monique, 13-1-2008

Wij zijn net terug van 13 dagen Tobago (rond kerst en oud en nieuw). Wij hebben het prima naar ons zin gehad in het hotel. De kamer was in orde, verdient wel een opknapbeurt, maar het uitzicht op zee maakte dat ruimschoots goed. De mensen in het hotel en op het eiland zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben 's avonds in het plaatsje zelf gegeten wat ons prima is bevallen. Er zijn verschillende leuke en lekkere restaurants (bespreken is aan te bevelen). We hebben fietsen gehuurd, waardoor we snel op het strand van Pigeon Point waren (10 min. fietsen). Een mooi ruim strand. Het andere strand (Store Bay) is in 5 minuten te lopen. Store Bay is wat kleiner, maar wel leuk vanwege de bevolking die daar ook zit. Wij hebben een dag een taxi gehuurd, die ons veel heeft laten zien en leuke dingen kon vertellen over het eiland en zijn bewoners. Het is een heerlijk eiland om te relaxen!!!
Gereisd met partner in december 2007

Tony, 27-12-2005

In mei '04 zijn we 2 weken obv l/o in dit hotel geweest. Wij hadden 'n kamer op de b.g. in 't oude gedeelte en daar waren we heel blij mee, vanwege 't ruime terras vanwaar je zo bij het zwembad zit. We hebben de laatste dag mogen douchen in 'n kleine kamer op de b.g. in 't nieuwe gedeelte met 'n klein balkon vanwaar je niet direct naar het zwembad kan. De service in 't hotel was afhankelijk van degene die je hielp. Het hotel zelf vonden wij wel iets verwaarloosd, vooral 't kleine strandje beneden 't hotel. Maar dat maakt niet uit, de rest van de stranden van 't eiland zijn zo prachtig, die mag je absoluut niet missen. Tip: huur een auto, echt 'n Robinson eiland, zo mooi! Ook 't duiken vonden we super. Op loopafstand v/h hotel vind je allemaal restaurantjes! Het is geen luxe hotel, maar wel prima voor als je veel van het eiland wil zien!
Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropikist Beach in St. Anns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropikist Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropikist Beach scoort een 6.44 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: