Hotel Manta Lodge ***

Manta Lodge
7,3

3 reviews over Hotel Manta Lodge in het Nederlands

Fijn balkon met een geweldig uitzicht !

Jolanda, 10-9-2008

Leuk hotel met een mooi strand .

Ruime kamers met goede bedden

Gereisd met partner in januari 2007

Mooie omgeving

Marieke, 26-8-2008

Basic hotel maar prima. Wij waren de enige gasten in het hotel dus het was erg rustig, maar in juli is het dan ook laagseizoen.

Het duiken is mooi maar wij vonden het duur (wij wonen op Curacao daar is het een stuk goedkoper).

Het avondeten was echt niet lekker, nergens in het dorpje trouwens. Alles uit de vriezer en uit blik.

De natuur is ontzettend mooi, dichtbij leuke wandelingen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Gerrit , 26-12-2007

Mooie ligging aan Atlantische Oceaan.

Prachtige natuurlijke omgeving. Behalve duiken is de buurt niet echt toeristisch. Authentieke omgeving. Strand voor de deur vanwege kleine stenen wat minder geschikt om te zwemmen.De service door vriendelijk personeel is uitstekend, zelfs als de stroom uitvalt (en dat gebeurt nog wel eens).

Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manta Lodge in Speyside, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manta Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Manta Lodge scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: