Hotel Mercure Lome Sarakawa

Lome
Hotel Mercure Lome Sarakawa
Mercure Lome Sarakawa

1 review over Hotel Mercure Lome Sarakawa in het Nederlands

mooie plek met aardige mensen

Roel Bouwman, 20-9-2011

Toen we destijds in Accra (Ghana) woonden was het slecht gesteld met het land. Er was gebrek aan alles, zeker ook aan basis levensmiddelen. Dat in tegenstelling tot het buurland Togo, een voormalige Franse kolonie. De hoofdstad Lomé was redelijk modern van opzet en vrijwel alles was verkrijgbaar. Van een Franse bakker tot een Duitse slager. Zo deden we vaak onze boodschappen in Lomé. Als het ons niet lukte om de reis van Accra naar Lomé v.v. in één keer te maken, dan logeerden we in hotel Sarakawa. Voor die tijd een zeer luxe en modern hotel aan het strand. We verbleven er graag.
Gereisd met jonge kinderen in januari 1980

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Lome Sarakawa in Lome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Lome Sarakawa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Lome Sarakawa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.