Hotel Novotel Rim Pae Rayong ****

Hotel Novotel Rim Pae Rayong
Novotel Rim Pae Rayong
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Novotel Rim Pae Rayong bij:

6 reviews over Hotel Novotel Rim Pae Rayong in het Nederlands

We komen terug

Anneke en Walter, 3-8-2009

Wij zijn juist terug van onze zeer goede vakantie in het Novotel Rim Pae Rayong.

Hadden dit hotel als eens gehad in maart 2005.

De kamers nu werden heel mooi gerenoveerd, echt de moeite.

Wie van rust houd is dit een aanrader.

Men kan kilometers wandelen lang het strand.

Natuurlijk, mensen die van winkelen houden moeten hier niet zijn! ( men is verwittigd )

Over hotel kan men Thais eten, maar 1 km verder is het eten veel beter, dit bij Sompian," Chomtalay Resterant " een goede kokin, je kan er ook motorfietsen huren, moet je zeker doen om de streek te verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2008

geweldig hotel direct aan het strand

Susanne, 11-4-2009

Perfect hotel voor een paar dagen helemaal niets doen.

Mogelijkheden om excursies/uitstapjes te doen.

Gereisd met partner in december 2008

heel goed

Walter en Anneke, 23-10-2008

Hadden dit hotel als eens gehad in maart 2005.

De kamers nu werden heel mooi gerenoveerd, echt de moeite.

Wie van rust houd is dit een aanrader.

Men kan kilometers wandelen lang het strand.

Gereisd met partner in oktober 2008

rustig

Lily en Noes, 23-6-2008

Hou je van rust dan is dit de plaats om naar toe te gaan mooi hotel leuke mensen goed eten mooi strand maar niets te doen in de buurt maar je kan lekker bij komen maar niet langer dan een dag of 5 want dan ga je je vervelen wij gingen een dagje naar ko samet prachtig eiland een aanrader eten in hotel is erg duur ga dus aan de overkant bij kim eten heerlijk eten voor weinig verder kan je het hotelbusje afspeken om naar het Banphe te gaan is prettig want je wordt weer opgehaalt met het hotelbusje op vaste tijden maar er is niet zoveel te doen in het stadje dus een tip ga een dagje naar kho samet
Gereisd met partner in juni 2008

Anneke en Walter, 14-6-2008

Hebben enkele jaren geleden in dit hotel 10 dagen verbleven.Wie van een rustige vakantie houdt is dit een aanrader.Het toerisme is hier nog niet zo doorgedrongen, het hotel bevindt zich aan een groot zandstrand waar dat je kilometers kan wandelen, er is een mooie tuin met met verschillende zwembaden en een goede spa waar dat je u eens goed kan laten verwennen, het eten is prima met meerdere thema bufetten in de tuin of op het strand.Wij hadden een standaard kamer deze was zeer goed. Het personeel is er zeer vriendelijk. Een uitstap naar Kho Samet is wel eens de moeite waard, het is ongeveer 30 minuten met de boot.Wij komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2008

A. Monster, 26-5-2008

Prima rustig hotel. Mooie tuin met bomen waar je lekker onder kunt zonnen. Goed zwembad. Tuin grenst direct aan de zee. Rustige omgeving. DE buffetten 'savond zijn heerlijk. Iedere avond een ander thema. Weinig verder te beleven in de omgeving. Als je nietb van de drukte van Pattaya houdt is dit heerlijk rustig.
Gereisd met partner in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Rim Pae Rayong in Rayong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Rim Pae Rayong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Rim Pae Rayong scoort een 7.63 uit 10 op basis van 8 reviews.