Hotel Long Beach Inn ****

9,3

66 reviews over Hotel Long Beach Inn in het Nederlands

Topper!

Carolien, 24-3-2017

Fantastisch kleinschalig resort, een klein paradijsje waar je heerlijk tot rust kan komen. Thailand zoals het moet zijn. Super gastvrije en behulpzame (Nederlandse) eigenaar. Wij zijn hier een week geweest en hebben bij thuis komst direct weer geboekt voor volgend jaar. Maar dan gaan we twee weken.

Verder kan ik mij aansluiten bij de andere revieuw's, wij hebben genoten. Bram en Willem nogmaals bedankt voor de fijne tijd en tot volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastische tijd

Isabella Kaizer, 27-11-2016

Wat een pareltje dit prachtige kleinschalig resort,lekker zwembad en het strand op 200 meter.

Mooie kamer,schoon en zeer aardig personeel,het eten is heerlijk!

De Nederlandse eigenaar Bram,heeft een goed gevoel voor service,we zijn olifanten wezen spotten en we mochten zijn scooter lenen.

We komen zeker terug!

Gereisd met partner in november 2016

Een fantastische vakantie om nooit te vergeten!

Charlotte, 16-9-2016

Samen met mijn man en schoonzusje zijn we 2 weken verbleven in hotel Long Beach Inn.

De Nederlandse eigenaar heeft ons erg goed geholpen bij regelen van de excursies. Zo hebben we wilde olifanten gespot, wildlife friends foundation bezocht, zijn we wezen snorkelen en hebben we hele mooie plekken in Thailand kunnen bewonderen. De eigeneer hielp bij het regelen van deze excursies, waardoor alles zeer soepel verliep.

Huahin is een uur rijden. Het is een aanrader om daar de 's avonds de markt te bezoeken.

Het huren van een scooter voor een dag is ook zeker een aanrader, zodat je de omgeving kan verkennen!

Het eten bij Long Beach Inn is heerlijk en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer waar we verbleven was ruim en netjes.

Een heerlijke rustige plek, waar je helemaal tot rust komt. Ik kan het een ieder aanraden om hier op vakantie te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige plek!

Ster***, 31-7-2016

Het is een rustige kleinschallig complex van een Nederlandse eigenaar. Prima uitvalbasis voor zeer gevarieerde excursies zoals: national parken met olifanten, watervallen en prachtige uitzichtpunten.

Ook een bezoek naar het bounty eiland Koh Talu is een aanrader (2 uur rijden). Hier kun je prachtig snorkelen.

Huahin is 1 uur rijden en een leuk plaatje om de night market te bezoeken.

Als je voor de eerste keer in Thailand bent is dit de plek waar je moet wezen. De eigenaar regelt alles voor je. Taxi vanaf Bangkok, excursies met gids enzo.

Het eten bij Long Beach Inn is heerlijk.

Rustige plek aan zee en ook een fijn maar klein zwembad.

Mooie ruime kamer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig!

Bertus en Gonny, 12-6-2016

De sfeer is erg huiselijk. Veel persoonlijke aandacht. Het personeel legt je echt in de watten. Het eten is geweldig en altijd te veel. Tip: Spareribs en Korean BBQ. Bram en zijn vader Willem zijn erg aardig en regelen alles voor je. Het zijn echte gastheren. Zee is op loopafstand. Al kun je ook gratis gebruik maken van de fietsen. Er zijn mooie uitstapjes te doen in de omgeving; Wilde olifanten, Marshlands en meer. Onderweg vanuit BKK is het leuk een stop te maken bij de Wat Huay Mongol of de drijvende markt van Damnoen Saduak of de Kmer Tempels bij Hua Hin. Wij zijn hier twee keer geweest en voelen ons erg thuis bij Long Beach Inn. Dus wie weet...
Gereisd met vrienden in december 2015

Perfect Hotel

D. Brauers, 1-2-2016

Prima hotel op loopafstand van het strand. De zeer vriendelijke Nederlanse eigenaar laat je echt thuis voelen. Toen ik helaas door een insect op de golfbaan gestoken werd, is de vader van de eigenaar zelfs met me naar het ziekenhuis gereden.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Fantastische mooie vakantie om nooit te vergeten

Toon en Niny, 7-12-2015

Bij aankomst kregen we een warm ontvangst van Bram en zijn vader Willem. De eerste indruk was al meteen goed. Bram en Willem zijn heerlijke gastheren met prachtige verhalen en veel nuttige tips en adviezen. Daarnaast heeft Willem ons ook nog enkele malen met zijn motor begeleid door de binnenlanden van de omgeving. Daar zie je dus het echte Thailand met prachtige natuur en vriendelijke bevolking. In het hotel hebben ze een zeer goede keuken en de hotelkamers zijn ook prima. Er hangt hier een ontspannen, rustige en een huislijke sfeer. De Thaise dames die er werken zijn ook heel vriendelijk en rustig. Kortom, wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Groeten Toon en Niny

Gereisd met partner in november 2015

Uniek

Jolande, 27-11-2015

We zijn hier voor de 2e keer geweest en wederom was het unieke ervaring, de hollandse eigenaar Bram is uitermate relaxed en alles is mogelijk bij hem daardoor heerst er een hele prettige gemoedelijke sfeer in dit kleine gezellige hotel, kamers zijn prima, eten is zalig , je bent lopend of met de fiets zo op het strand, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Gereisd met vrienden in november 2015

Heerlijk

Annelies, 24-11-2015

Een fantastische plek om uit te rusten. Nog niet zo druk en toeristisch. Mooie tuin en leuke kamers. Prima zwembad. Het restaurant serveert heerlijke maaltijden. Het ontbijt is prima. In de buurt zijn leuke kleine restaurantjes. Vlakbij het strand. Met vader Willem een prachtige rondrit gemaakt met scooters. We hebben genoten. Bedankt Bram en Willem.
Gereisd met partner in november 2015

Fantastische vakantie.

Henk van de Bosch, 29-8-2015

Deze zomer met mijn vrouw en onze beide dochters 14 dagen onze vakantie doorgebracht bij Longbeach-Inn. Op basis van de reviews voor Longbeach gekozen en Longbeach heeft de hele mooie reviews meer dan waar gemaakt.

Prachtige kamers, uitstekende keuken, meer dan vriendelijk personeel, en een zeer attente eigenaar ( Bram). Kortom we komen graag weer terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Long Beach Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Beach Inn in Prachuap Khiri Khan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Beach Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Long Beach Inn scoort een 9.28 uit 10 op basis van 68 reviews.