Hotel Woodlands Resort ****

8,7

27 reviews over Hotel Woodlands Resort in het Nederlands

geweldig Hotel Woodlands suite & Woodlands resort

Gerard En Ginny, 29-8-2014

Het is een mooi schoon hotel, personeel is heel vriendelijk, als ze kunnen helpen deden ze dat. altijd met de kinderen bezig.

Ze hebben een heerlijk zwembad we konden gebruik maken van het restaurant en de zwembaden van woodlands resort en woodlands suitte.

er lagen heel veel restaurantjes bij het hotel, over al was het goed eten. we hebben geen last gehad van om liggende barretjes, het ligt in een rustige straat. het goed aan te bevelen voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

fantastische vakantie

beeckman, 3-7-2012

dit hotel heeft aleen maar pluspunten ben in mei geweest voor 21dagen

en had spijt dat ik moest terugkeren dat had ik in puket niet

een oase van rust ook snachts rust vinden wij belangerijk en daarom zien wij er weer naar uit voor terug te gaan naar hetzelfde

woodlands doe zo voort

Gereisd met partner in mei 2012

Uitstekend hotel in rustig deel van Pattaya

hbernard, 17-7-2011

Vriendelijk complex in rustige noorden van Pattaya. Kamers gelegen rond goed onderhouden tuin en 2 zwembaden. Uitgebreid ontbijt en lekker eten in bij het hotel behorende Le Baquette (patisserie) en Grappa (Italiaan). Standaard kamers worden momenteel gerenoveerd, iedereen krijgt upgrade naar DeLuxe kamers. Aanrader om deze meteen te boeken. Strand en centrum op ca. 5 minuten rijden met busje (ca. EUR 0,22). Centrum Pattaya is erg druk, veel hoogbouw hotels, bars en lawaai: Woodlands ligt rustiger, maar geluid van omliggende bars is er wel. Service is hoog en personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Strand Pattaya en Jomtien is geen topper: er zijn nergens ligbedden te huur alleen ouderwetse ligstoelen, waar je na een paar uur op afbreekt. Er zijn dus ook weinig toeristen op het strand, meer Thai, iedereen blijft blijkbaar bij zijn eigen hotel waar wel ligbedden zijn.
Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Woodlands Resort bij:

mooi centraal gelegen rustig resort

Nedershe, 17-2-2011

goed ontbijd-mooi zwembad en diverse restaurants in de omgeving maken dit resort een goede plaats om te vertoeven
Gereisd met partner in januari 2011

Fantastisch hotel

kelly, 24-8-2010

Ik ben 5 dagen in dit prachtige hotel verbleven! Ik vond het een super fijn en mooi hotel. Je merkt totaal niet dat je in het drukke pattaya verblijft. Het enige minpunt vond ik dat het hotel niet direct aan het strand ligt. Maar het strand stelt toch niet veel voor. Het zwembad maakte dit wel goed vond ik. De twee zwembaden waren erg mooi en schoon. Het onbijt was zeer uitgebreid.Voor ieder wat wils. Het personeel was ook zeer vriendelijk en deed erg zijn best. Ik kan dit hotel iedereen aanraden!
Gereisd met partner in mei 2010

Super

Lianne, 8-7-2009

Vond het hotel echt super!

Schone ruime kamers, geweldige badkamer en vriendelijk personeel.

Daarnaast was het eten helemaal geweldig! Vond Pattaya wat minder!

De excursies waren wel erg leuk!!

Gereisd met partner in juli 2009

Super! Wij gaan dit jaar nog een keer terug!

B, 15-2-2009

Fijn verzorgd hotel met vriendelijke bediening en een geweldig ontbijt!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

wat een topper

lia van praat de ruijter, 7-8-2008

de reis was heel mooi en goed verzorgt en we hebben veel gezien en alles was heel goed verzogt met een goede gids en een goede reisleider dus het was genieten van de hete reis
Gereisd met partner in juli 2008

John en Rob, 16-2-2008

Na een kleine week Bangkok hebben we de laatste week van januari gelogeerd in Woodlands. De tuin, waar omheen de kamers zijn gebouwd, en waarin twee zwembaden liggen, is netjes aangelegd en is een oase van rust aan de drukke North-Road van Pattaya. De kamers zelf zijn keurig en in stijl ingericht en voorzien van een prachtige badkamer. Schoonmaak en service van hoog niveau. Het ontbijt is zondermeer goed te noemen, veel keuze en vriendelijke bediening. In de directe omgeving voldoende mogelijkheden om te eten, te drinken en te shoppen. En, zoals overal in Pattaya, met de baht-taxi kom je voor 10 tot 20 baht overal waar je maar heen wilt.
Gereisd met vrienden in februari 2008

Jelger, Gertine en Marijn, 30-1-2008

Wij zochten de rust van een resort, maar de drukte van een stad. Dit is Pattaya toch erg lastig bleek. We waren via recessies op internet al gewaarschuwd voor de gehorigheid van de kamers bij dit hotel. En inderdaad, na een nacht naast een soort machinekamer gelegen te hebben met de bij horende muziek van de buren tegenover in het uitgangsleven, zijn we verkast naar een andere kamer, maar je blijft het uitgaansleven duidelijk horen.

Het resort is verder klein maar wel erg verzorgt en zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is redelijk uitgebreid (is afhankelijk van je gewend bent; ben je nog niet in azie geweest dan zal je dit vast luxe vinden)maar iedere dag het zelfde. Het zwembad is erg mooi en wordt ook netje onderhouden, alleen jammer dat je badkleding er bruin van uit slaat.

Voor een paar dagen is dit best een leuk resort(je)

Gereisd familie in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Woodlands Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Woodlands Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Woodlands Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Woodlands Resort scoort een 8.74 uit 10 op basis van 27 reviews.