Hotel Thai Garden Resort ****

9,2

270 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Zeer goed hotel

Martien Knuit, 31-12-2014

Goed en mooi aangelegd hotel met vriendelijk gemotiveerd personeel.

Mooi goed aangelegde en onderhouden tuinen.

Prachtig zwembad 68 meter lang met genoeg lig of zitplaatsen.

Hotel ligt aan een drukke weg (waar in het hotel niks van te merken is)binnen loopafstand van diverse winkels restaurantjes barretjes enz.

Het strand is op ongeveer 1 km (ook bereikbaar met taxi busjes waar je voor 10 baht(is 25 eurocent) gebruik van kunt maken.

Hotel beschikt over een goed restaurant waar je voor 400 baht 3 uur onbeperkt van een uitgebreid zeer goed buffet kunt genieten.

Kamers zijn mooi met voldoende opbergruimte tv airco goede bedden ,worden dagelijks goed schoongemaakt.

De leuke en meestal goede restaurantjes in pattaya waar je gezellig en goed kunt eten zijn ook een aanrader.

Gereisd met partner in december 2014
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 2-1-2015

Hallo Martien,

Bedankt voor je super waardering !! Ben blij te lezen dat alles naar jullie zin was en zal mijn medewerkers deze complimenten overbrengen !

Goede start voor 2015.

Bedankt en tot ziens.

Fijne plek om tot rust te komen

Stienen, 31-12-2014

Het Hotel is echt een aanrader.

Uitgebreid ontbijt.

Ruime kamers.

Het enige minpunt is dat de compressoren van de bubbelbaden veel geluid veroorzaken

Gereisd met oudere kinderen in december 2014
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 2-1-2015

Geachte Stien,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij gaan kijken of we de pomp voor de bubbelbaden meer kunnen isoleren om het geluid te dempen.

Wij wensen je een goed begin voor 2015. Bedankt

een paradijs in Pattaya

Marijke en fRITS, 19-12-2014

Na een indrukwekkende rondreis hadden wij gekozen voor Thai garden resort, Niets viel ons tegen Rene en staf bedankt voor het zeer aangename verblijf in jullie resort, een aanrader als men in Pattaya is.
Gereisd met partner in december 2014
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 22-12-2014

Beste Frits en Marijke,

Bedankt voor jullie reactive.

Het was ons plezier om voor jullie te mogen zorgen tijdens jullie verblijf bij ons. Prettige feestdagen en we kijken er naar uit jullie in 2015 weer te mogen begroeten.

Fantastisch resort!

Mara, 11-12-2014

Eind november hebben wij een aantal nachten aan dit geweldige resort doorgebracht. Dit is ons uitermate goed bevallen en zijn hier compleet tot rust gekomen! De ligging van het resort is zeer strategisch, weg uit de drukte maar binnen no time op het strand en het centrum. Het resort beschikt over zeer ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn. Zo had onze 'kamer' een extra slaapkamer met aparte airco en een flat-screen tv, een espresso machine, kluis en een koelkast en was direct aan het 63 meter lange zwembad gelegen. Heerlijk onder de palmbomen genoten van dit reusachtige zwembad, waarbij het mogelijk was vanuit je ligbed eten/drinken te bestellen. Het personeel is uitermate aardig en spreekt vrij aardig tot goed Engels. Het ontbijt is daarnaast ook overheerlijk evenals het buffet wat s'avonds voor 400 baht werd aangeboden. Kortom: een supervakantie gehad!!
Gereisd met partner in november 2014
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 11-12-2014

Beste Mara en Joris.

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Heel fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons. Daar jullie hoge eisen stellen aan de vakantie hadden jullie een appartement aan het zwembad met een slaapkamer en een woonkamer geboekt. Sinds kort hebben deze appartementen ook een nespresso machine in de kamer, en dat is dus kennelijk een goede aanwinst in die categorie appartementen, prima ! Nogmaals bedankt voor jullie verblijf bij ons en hopelijk tot weerziens !!

Gastvrij hotel

Liesbeth ter Hark, 2-12-2014

Thai Garden Resort is een fantastisch hotel. Het personeel is vriendelijk en klantgericht, niks is teveel en je voelt je gewaardeerd als gast. Het zwembad is super groot en een plekje is altijd te vinden. Het ontbijt is uitermate goed, veel keuze en verse producten. Schone en ruime kamers met goede airco. Volgende keer komen we zeker weer. Nu nog op meer plekken in Thailand, hoef ik niet meer na te denken over de keuze van een hotel :-)

gewoon de max

noens natasja, 29-11-2014

zijn juist terug van thai garden;hebben eerst een rondreis gemaakt en hebben nog 7 dagen in dit resort tot rust gekomen!!!! Is daar dan ook goed gelukt;lekker eten ;zeer mooi zwembad met makkelijke ligstoelen;gratis handdoeken service op de kamer alles aanwezig zelfs regenscherm!!! kortom zeker een aanrader!!!!! prijs kwaliteit is zeeeer goed
Gereisd met partner in november 2014
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 2-12-2014

Beste gasten,

Ik wil Julie hartelijk bedanken voor de geweldige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie het helemaal naar jullie zin gehad hebben in het Thai Garden Resort !!

Zegt het voort, en kom zeker nog eens terug. Met vriendelijke groet.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

heerlijk vertoeven

Roel , 9-10-2014

Hotel Thai Garden Resort is een heerlijk kleinschalig resort. De hele sfeer is zo relaxed. Alle personeel is vriendelijk en staan voor je klaar. Dit resort is een rust in het drukke Pattaya en een aanrader voor wie Pattaya wil aan doen. De kamer (garden view deluxe) was zeer keurig en was schoon en voorzien van een airco. Elke dag schoonmaak, schone handdoeken en een kaartje op je bed en alle beddegoed wer verschoont. Het eten was voor ieder wat wils en keurig verzorgd. tijdens het diner live muziek. Wij komen zeker weer terug vanuit Lelystad in het Thai Garden Resort
Gereisd met partner in september 2014
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 24-10-2014

Beste gasten,

Hartelijk bedankt voor jullie geweldige beoordeling.

Het was voor jullie de eerste reis naar, het verre oosten, Thailand, Pattaya, en het Thai Garden Resort.

We zijn blij dat wij als hotel hebben mogen bijdragen om jullie een fijne vakantie te bezorgen. Ik kijk uit naar jullie volgende reservering !! Bedankt !!

Genieten in Hoofdletters

ad van remuunt, 1-10-2014

goede ligging, centraal, maar toch een oase van rust.

de werkelijkheid is nog mooier als de foto's.

gastvrijheid en klantviendelijkheid is tot Kunst, in hoofdletters verheven.

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. je kunt zo gek niet bedenken, of er is wel aan gedacht.

prachtige accomodatie, prachtig zwembad, omringd door mooie tuin, met mooie beelden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi, vriendelijk en lekker eten

hanneke van aert , 28-9-2014

Mooi resort met goede serive. Leuk dat de nederlandse eigennaar langs kwam om een praatje te maken. Goed eten en volop keuze.

Een oase van rust.

Sal en Cobi de Nooijer, 3-9-2014

Hotel Thai Garden Ressort is een hotel in Pattaya, waar je je gelijk thuis voelt. Alles is ruim van opzet, het personeel is klantgericht en heel vriendelijk, de kamers zijn goed en het ontbijt was uitstekend. De kamers liggen in een hele mooie tropische tuin. Er is een groot zwembad in de tuin met heerlijke ligstoelen. Echt een hotel om helemaal tot rust te komen. Zeker een aanrader als je naar Pattaya wilt.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thai Garden Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 273 reviews.