9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thai Garden Resort**** bij :

267 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Fantastisch resort!

Mara, 11-12-2014

Eind november hebben wij een aantal nachten aan dit geweldige resort doorgebracht. Dit is ons uitermate goed bevallen en zijn hier compleet tot rust gekomen! De ligging van het resort is zeer strategisch, weg uit de drukte maar binnen no time op het strand en het centrum. Het resort beschikt over zeer ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn. Zo had onze 'kamer' een extra slaapkamer met aparte airco en een flat-screen tv, een espresso machine, kluis en een koelkast en was direct aan het 63 meter lange zwembad gelegen. Heerlijk onder de palmbomen genoten van dit reusachtige zwembad, waarbij het mogelijk was vanuit je ligbed eten/drinken te bestellen. Het personeel is uitermate aardig en spreekt vrij aardig tot goed Engels. Het ontbijt is daarnaast ook overheerlijk evenals het buffet wat s'avonds voor 400 baht werd aangeboden. Kortom: een supervakantie gehad!!

Beste Mara en Joris.

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Heel fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons. Daar jullie hoge eisen stellen aan de vakantie hadden jullie een appartement aan het zwembad met een slaapkamer en een woonkamer geboekt. Sinds kort hebben deze appartementen ook een nespresso machine in de kamer, en dat is dus kennelijk een goede aanwinst in die categorie appartementen, prima ! Nogmaals bedankt voor jullie verblijf bij ons en hopelijk tot weerziens !!

Gastvrij hotel

Liesbeth ter Hark, 2-12-2014

Thai Garden Resort is een fantastisch hotel. Het personeel is vriendelijk en klantgericht, niks is teveel en je voelt je gewaardeerd als gast. Het zwembad is super groot en een plekje is altijd te vinden. Het ontbijt is uitermate goed, veel keuze en verse producten. Schone en ruime kamers met goede airco. Volgende keer komen we zeker weer. Nu nog op meer plekken in Thailand, hoef ik niet meer na te denken over de keuze van een hotel :-)

gewoon de max

noens natasja, 29-11-2014

zijn juist terug van thai garden;hebben eerst een rondreis gemaakt en hebben nog 7 dagen in dit resort tot rust gekomen!!!! Is daar dan ook goed gelukt;lekker eten ;zeer mooi zwembad met makkelijke ligstoelen;gratis handdoeken service op de kamer alles aanwezig zelfs regenscherm!!! kortom zeker een aanrader!!!!! prijs kwaliteit is zeeeer goed

Beste gasten,

Ik wil Julie hartelijk bedanken voor de geweldige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie het helemaal naar jullie zin gehad hebben in het Thai Garden Resort !!

Zegt het voort, en kom zeker nog eens terug. Met vriendelijke groet.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

heerlijk vertoeven

Roel , 9-10-2014

Hotel Thai Garden Resort is een heerlijk kleinschalig resort. De hele sfeer is zo relaxed. Alle personeel is vriendelijk en staan voor je klaar. Dit resort is een rust in het drukke Pattaya en een aanrader voor wie Pattaya wil aan doen. De kamer (garden view deluxe) was zeer keurig en was schoon en voorzien van een airco. Elke dag schoonmaak, schone handdoeken en een kaartje op je bed en alle beddegoed wer verschoont. Het eten was voor ieder wat wils en keurig verzorgd. tijdens het diner live muziek. Wij komen zeker weer terug vanuit Lelystad in het Thai Garden Resort
Gereisd met partner in september 2014

Beste gasten,

Hartelijk bedankt voor jullie geweldige beoordeling.

Het was voor jullie de eerste reis naar, het verre oosten, Thailand, Pattaya, en het Thai Garden Resort.

We zijn blij dat wij als hotel hebben mogen bijdragen om jullie een fijne vakantie te bezorgen. Ik kijk uit naar jullie volgende reservering !! Bedankt !!

Genieten in Hoofdletters

ad van remuunt, 1-10-2014

goede ligging, centraal, maar toch een oase van rust.

de werkelijkheid is nog mooier als de foto's.

gastvrijheid en klantviendelijkheid is tot Kunst, in hoofdletters verheven.

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. je kunt zo gek niet bedenken, of er is wel aan gedacht.

prachtige accomodatie, prachtig zwembad, omringd door mooie tuin, met mooie beelden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi, vriendelijk en lekker eten

hanneke van aert , 28-9-2014

Mooi resort met goede serive. Leuk dat de nederlandse eigennaar langs kwam om een praatje te maken. Goed eten en volop keuze.

Een oase van rust.

Sal en Cobi de Nooijer, 3-9-2014

Hotel Thai Garden Ressort is een hotel in Pattaya, waar je je gelijk thuis voelt. Alles is ruim van opzet, het personeel is klantgericht en heel vriendelijk, de kamers zijn goed en het ontbijt was uitstekend. De kamers liggen in een hele mooie tropische tuin. Er is een groot zwembad in de tuin met heerlijke ligstoelen. Echt een hotel om helemaal tot rust te komen. Zeker een aanrader als je naar Pattaya wilt.
Gereisd met partner in augustus 2014

Een oase in een schreeuwerig Pattaya

Fam Gatsonides, 11-8-2014

Na een rondreis door het noorden van Thailand kom je volledig tot rust in dit resort. Gastvrije ontvangst, prima eten en drinken en een mooi zwembad met voldoende ligbedden en handdoekenservice. Er rijden voldoende taxi's in de buurt om voor een redelijke prijs naar het uitgaanscentrum te worden vervoerd. Kortom een aanrader!
Gereisd familie in augustus 2014

Geachte gasten,

Het Thai Garden Resort wilt jullie allemaal hartelijk bedanken voor de lovende reacties op de Zoover website. De politieke situatie in Thailand is weer goed, en we hebben een nieuwe minister president. Er is nu rust in het land terug gekeerd en er zijn geen protesten meer. Dus kom gerust op vakantie want het is hier goed vertoeven. De omreken koers met de Euro is gunstig, dus kijk ik uit naar jullie nieuwe reserveringen ! Heel veel groeten en bedankt voor de beoordelingen.

Rene Pisters en all 160 medewerkers van het Thai Garden Resort

Fantastisch mooi resort, een absolute aanrader!

Familie Rennenberg, 9-8-2014

Hotel Thai Garden Restort in Pattaya is een super mooi resort. Mooie verzorgde tuin(en), waaraan de appartementen/kamers grenzen. Groot, mooi en schoon zwembad, ook omgeven door veel groen. Tevens goede handdoeken service. Het ontbijt is heel uitgebreid, als je hier niets lekkers kan vinden??? Zelfs Leerdammer kaas, cervelaat en Nutella staan er elke ochtend, dit mede dankzij de Nederlandse manager René Pisters. Het avondeten (buffet) is ook aan te bevelen. Al met al voor ons een super fijn resort om na onze rondreis nog een week te verblijven.
Gereisd familie in juli 2014

Goede vakantie gehad.

A&M, 6-8-2014

Wij zijn in juli 2014 in het Thai Garden Resort geweest. We hadden een prima kamer en de ligging was ook goed. Aangegeven mankementen werden gelijk verholpen. Service was goed. Ik zou dit resort zeker aanraden. We hebben er een super tijd gehad!
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.13 uit 10 op basis van 270 reviews.