Hotel Thai Garden Resort ****

9,2

270 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Super Resort.

A Donkervoort, 31-3-2015

''Thai Garden Resort **** ,, in Pattaya is een echte aanrader. Na een hele mooie rondreis Emerald van touroperator,hebben wij voor de laatste drie dagen van de reis gekozen voor dit Resort en zelfs nog bijgeboekt. Wij werden weer hartelijk ontvangen door de Hollandse eigenaar de hr. Pisters.In dit Resort is het heel goed vertoeven na zo'n reis. 's Avonds heerlijk genieten van het buffet (iedere avond een ander thema) met life muziek van een leuk trio uit de Filipijnen, spelen en zingen echt alle verzoeknummers.Het Resort is top klasse, schoon, goed onderhouden, prima eten en heel vriendelijk personeel.Verder kan je er zelf voor kiezen om op ontdekkingstocht te gaan door het altijd bruisende Pattaya. Wijzelf vinden Cha-Am te rustig. Wij hebben weer een heerlijke week gehad in Thai Garden Resort, nogmaals bedankt Renee. Een volgende keer hopen wij langer te komen. Groetjes fam. A.Donkervoort.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2015
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 6-4-2015

Geachte familie vanDonkervoort,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling !

Laat me beginnen om even recht te zetten dat ik de Algemeen Directeur van het hotel ben, en jammer genoeg niet de eigenaar !!

Jullie rondreis zou eigenlijk in Cha-am eindigen, maar jullie besloten, op grond van jullie eerder veblijf bij ons, om de reis te laten eindigen in het Thai Garden Resort, en daar wilde ik jullie nogmaals voor bedanken !! Heel goed te lezen dat Pattaya veel te bieden heeft en dat jullie het wederom goed naar jullie zin hebben gehad bij ons. Nogmaals bedankt en ik kijk uit naar jullie volgende reservering !! Fijne paasdagen !!

enorm goed

p r de booij, 26-3-2015

in thai garden resort voel je jezelf meteen een gewaarde gast personeel is vriendelijk [niet gemaakt vriendelijk] en behulpzaam .De kamers zijn uitstekend en van alle gemakken voorzien.Het zwembad is heel groot en geschikt voor zwemmers en niet zwemmers en voorzien van diverse extras
Gereisd met vrienden in maart 2015
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 31-3-2015

Geachte familie De Booij,

Hartelijk bedankt voor uw recent verblijf bij ons.

Het was heel fijn om u wederom als gast in ons hotel te mogen ontvangen.

Uw prachitge beoordeling toont aan dat we op de goed weg zijn, en we zullen onze koers blijven volgen !

Nogmaals bedankt en tot de volgende keer !!

Heerlijk hotel waar het goed toeven is.

Mariet, 15-3-2015

Een mooi groen en rustig gelegen hotel. Toch heeft het een centrale ligging, daardoor is alles goed te bereiken. Diverse mooie winkelcentra en het strand op loopafstand. De kamer is prachtig, met goede voorzieningen, iedere dag een aantal flessen water en voorziening om koffie / thee te maken. Het zwembad is echt geweldig, groot, schoon en een leuke ontmoetingsplaats. Het dineerbuffet is uitstekend, iedere avond een ander thema, met voldoende keuze. Het ontbijt heerlijk. Wij hebben 10 dagen genoten.

Beste Mariet,

Geweldig om je positieve reactie te lezen op Zoover !Fijn te lezen dat je zo tevreden was over onze ontbijt en avond buffetten. Ja, in de appartementen aan het zwembad gelegen hebben we nu Nespresso machines dus dat is weer een verbetering voor onze gasten.

Hartelijk dank en we kijken uit naar je nieuwe reservering !!

Prachtig hotel

pingsel, 13-3-2015

Dit hotel is een oase van rust. In het complex merk je niks van het hectische Pattaya.

Het gigantische zwembad is mooi, met altijd voldoende ligbedjes beschikbaar. Er is een handdoekservice, bediening aan het zwembad en ze maken er prima cocktails. Als je geluk hebt, ligt je appartementje/kamer op 10 meter van het zwembad.

De Nederlandse eigenaar kwam ons direct welkom heten bij het inchecken en informeerde ook tijdens de week of wij tevreden waren met ons verblijf.

Al met al zeker zijn vier sterren waard!

Geachte Pingsel,

Bedankt dat jullie ons met 4**** beoordelen, want die vier sterren hebben we ook officieel van de Thaise Hotel vereiniging ontvangen !! We doen ons best om het iedereen naar hun zin te maken en ik vond het geweldig om jullie persoonlijk te hebben kennen geleerd.

Bedankt dat jullie voor het Thai Garden Resort hebben gekozen. Er zijn veel hotels in Pattaya, maar wij proberen altijd iets anders ( beter ) te zijn, en dat is bij jullie weer gelukt ! Nogmaals bedankt !!

Thai Garden "Perfecte plaats om tot rust te komen"

Johan Van den Broeck, 7-3-2015

In het levendige Pattaya kom je steeds weer tot rust in Thai Garden Resort. Perfecte uitvalsbasis voor excursies
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Geachte Heer van den Broeck,

Bedankt voor uw reactie betreffende uw verblijf bij ons.

Ik ben blij dat ik reeds uw volgende reservering heb ontvangen voor een vernieuwd verblijf in Juni.

We verheugen ons erop u weer te mogen begroeten !!

Een fantastisch hotel

yvonne, 6-3-2015

In de drukte van Pattaya ligt dit prachtig hotel. Een oase van rust.

Alles is super schoon. De kamers van alle gemakken voorzien en elke dag schoonmaak. Het ontbijt is uitgebreid en van prima kwaliteit. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze airco lekte water en dat werd meteen verholpen en tevens werd de kamer opnieuw gedweild. Het zwembad is echt fantastisch. Zeer groot met allerlei bubbelbaden. En dan heb je inderdaad het geluid van de compressor. Dat kan soms wat storend zijn. Vooral als hij achter elkaar wordt aangezet. In de avond kan je er voor kiezen om in het hotel te eten. Dat is elke avond een ander thema en het is in buffetvorm met live muziek.

Erg gezellig en prijs kwaliteit is prima. Wij hebben genoten van hotel Thai Garden we komen zeker nog eens terug.

Beste Yvonne,

Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn erg blij te lezen dat je een mooie vakantie hebt gehad bij ons. We gaan proberen om het geluid van de pompen verder te minimalizeren.

Wens je een fijne dag en hoop dat je snel weer bij ons terug komt voor een volgend verblijf.

Hotel Thai Garden Resort een oase van rust.

Van den Broeck, 3-3-2015

In een tijdspanne van zeven maanden keer ik reeds een derde keer voor een maand terug naar Thai Garden want het is er heerlijk vertoeven en de service is er voortreffelijk.
Gereisd alleenreizend in februari 2014

Ontspannen vakantie

Vanholst Ghislenus, 22-2-2015

Al verschillende jaren zijn we te gast in Thai garden resort, het is er goed vertoeven. Mooi zwembad, verzorgde tuin, vriendelijk personeel, goede keuken met buffet aan zwembad. Het hotel ligt niet direct aan zee, maar dit is voor ons niet zo belangrijk. De manager Dr. Pisters leidt alles in goede banen, hij is vriendelijk en steeds bereikbaar voor zijn gasten.

Ik voel me er thuis en als mijn gezondheid het toelaat ga ik er zeker nog terug.

Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijk, service gericht hotel

Antoinette Scheerhoorn, 21-2-2015

Wanneer je van uit het hectische Pattya de lobby van hotel Thai Garden doorloopt kom je in een prachtige tropische tuin met een geweldig zwembad. Ruimte, rust, service en vriendelijkheid zijn voor mij de trefwoorden die bij mij opkomen als ik aan ons verblijf in hotel Thai Garden denk.

Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken.

De kamers zijn ruim en compleet. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Het eten zeer verzorgd en de ambiance zo langs het zwembad fantastisch.

Wat opvalt is hoe schoon en verzorgd het hotel is.

Een groot compliment voor René Pisters als Generale Manager en al het personeel waardoor wij weer een heerlijke vakantie hebben gehad.

Gereisd met partner in januari 2015
        Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 24-2-2015

Geachte familie Scheerhoorn,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling.

We zijn blij te lezen dat alles naar jullie zin was en dat jullie een mooie vakantie bij ons gehad hebben.

We hopen jullie spoedig weer te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.

Fijne dag.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

super hotel!

mevrouw van der Galien, 5-1-2015

Al het personeel doet zn best om jou n perfecte vakantie te bezorgen!
        Gereisd met jonge kinderen in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thai Garden Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 273 reviews.