9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thai Garden Resort**** bij :

267 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Prachtig hotel

pingsel, 13-3-2015

Dit hotel is een oase van rust. In het complex merk je niks van het hectische Pattaya.

Het gigantische zwembad is mooi, met altijd voldoende ligbedjes beschikbaar. Er is een handdoekservice, bediening aan het zwembad en ze maken er prima cocktails. Als je geluk hebt, ligt je appartementje/kamer op 10 meter van het zwembad.

De Nederlandse eigenaar kwam ons direct welkom heten bij het inchecken en informeerde ook tijdens de week of wij tevreden waren met ons verblijf.

Al met al zeker zijn vier sterren waard!

Gereisd met partner in februari 2015

Geachte Pingsel,

Bedankt dat jullie ons met 4**** beoordelen, want die vier sterren hebben we ook officieel van de Thaise Hotel vereiniging ontvangen !! We doen ons best om het iedereen naar hun zin te maken en ik vond het geweldig om jullie persoonlijk te hebben kennen geleerd.

Bedankt dat jullie voor het Thai Garden Resort hebben gekozen. Er zijn veel hotels in Pattaya, maar wij proberen altijd iets anders ( beter ) te zijn, en dat is bij jullie weer gelukt ! Nogmaals bedankt !!

Thai Garden "Perfecte plaats om tot rust te komen"

Johan Van den Broeck, 7-3-2015

In het levendige Pattaya kom je steeds weer tot rust in Thai Garden Resort. Perfecte uitvalsbasis voor excursies
Gereisd familie in februari 2015

Geachte Heer van den Broeck,

Bedankt voor uw reactie betreffende uw verblijf bij ons.

Ik ben blij dat ik reeds uw volgende reservering heb ontvangen voor een vernieuwd verblijf in Juni.

We verheugen ons erop u weer te mogen begroeten !!

Een fantastisch hotel

yvonne, 6-3-2015

In de drukte van Pattaya ligt dit prachtig hotel. Een oase van rust.

Alles is super schoon. De kamers van alle gemakken voorzien en elke dag schoonmaak. Het ontbijt is uitgebreid en van prima kwaliteit. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze airco lekte water en dat werd meteen verholpen en tevens werd de kamer opnieuw gedweild. Het zwembad is echt fantastisch. Zeer groot met allerlei bubbelbaden. En dan heb je inderdaad het geluid van de compressor. Dat kan soms wat storend zijn. Vooral als hij achter elkaar wordt aangezet. In de avond kan je er voor kiezen om in het hotel te eten. Dat is elke avond een ander thema en het is in buffetvorm met live muziek.

Erg gezellig en prijs kwaliteit is prima. Wij hebben genoten van hotel Thai Garden we komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2015

Beste Yvonne,

Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn erg blij te lezen dat je een mooie vakantie hebt gehad bij ons. We gaan proberen om het geluid van de pompen verder te minimalizeren.

Wens je een fijne dag en hoop dat je snel weer bij ons terug komt voor een volgend verblijf.

Hotel Thai Garden Resort een oase van rust.

Van den Broeck, 3-3-2015

In een tijdspanne van zeven maanden keer ik reeds een derde keer voor een maand terug naar Thai Garden want het is er heerlijk vertoeven en de service is er voortreffelijk.
Gereisd alleenreizend in februari 2014

Ontspannen vakantie

Vanholst Ghislenus, 22-2-2015

Al verschillende jaren zijn we te gast in Thai garden resort, het is er goed vertoeven. Mooi zwembad, verzorgde tuin, vriendelijk personeel, goede keuken met buffet aan zwembad. Het hotel ligt niet direct aan zee, maar dit is voor ons niet zo belangrijk. De manager Dr. Pisters leidt alles in goede banen, hij is vriendelijk en steeds bereikbaar voor zijn gasten.

Ik voel me er thuis en als mijn gezondheid het toelaat ga ik er zeker nog terug.

Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijk, service gericht hotel

Antoinette Scheerhoorn, 21-2-2015

Wanneer je van uit het hectische Pattya de lobby van hotel Thai Garden doorloopt kom je in een prachtige tropische tuin met een geweldig zwembad. Ruimte, rust, service en vriendelijkheid zijn voor mij de trefwoorden die bij mij opkomen als ik aan ons verblijf in hotel Thai Garden denk.

Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken.

De kamers zijn ruim en compleet. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Het eten zeer verzorgd en de ambiance zo langs het zwembad fantastisch.

Wat opvalt is hoe schoon en verzorgd het hotel is.

Een groot compliment voor René Pisters als Generale Manager en al het personeel waardoor wij weer een heerlijke vakantie hebben gehad.

Gereisd met partner in januari 2015

Geachte familie Scheerhoorn,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling.

We zijn blij te lezen dat alles naar jullie zin was en dat jullie een mooie vakantie bij ons gehad hebben.

We hopen jullie spoedig weer te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.

Fijne dag.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

super hotel!

mevrouw van der Galien, 5-1-2015

Al het personeel doet zn best om jou n perfecte vakantie te bezorgen!
        Gereisd familie in december 2014

Zeer goed hotel

Martien Knuit, 31-12-2014

Goed en mooi aangelegd hotel met vriendelijk gemotiveerd personeel.

Mooi goed aangelegde en onderhouden tuinen.

Prachtig zwembad 68 meter lang met genoeg lig of zitplaatsen.

Hotel ligt aan een drukke weg (waar in het hotel niks van te merken is)binnen loopafstand van diverse winkels restaurantjes barretjes enz.

Het strand is op ongeveer 1 km (ook bereikbaar met taxi busjes waar je voor 10 baht(is 25 eurocent) gebruik van kunt maken.

Hotel beschikt over een goed restaurant waar je voor 400 baht 3 uur onbeperkt van een uitgebreid zeer goed buffet kunt genieten.

Kamers zijn mooi met voldoende opbergruimte tv airco goede bedden ,worden dagelijks goed schoongemaakt.

De leuke en meestal goede restaurantjes in pattaya waar je gezellig en goed kunt eten zijn ook een aanrader.

Gereisd met partner in december 2014

Hallo Martien,

Bedankt voor je super waardering !! Ben blij te lezen dat alles naar jullie zin was en zal mijn medewerkers deze complimenten overbrengen !

Goede start voor 2015.

Bedankt en tot ziens.

Fijne plek om tot rust te komen

Stienen, 31-12-2014

Het Hotel is echt een aanrader.

Uitgebreid ontbijt.

Ruime kamers.

Het enige minpunt is dat de compressoren van de bubbelbaden veel geluid veroorzaken

Gereisd familie in december 2014

Geachte Stien,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij gaan kijken of we de pomp voor de bubbelbaden meer kunnen isoleren om het geluid te dempen.

Wij wensen je een goed begin voor 2015. Bedankt

een paradijs in Pattaya

Marijke en fRITS, 19-12-2014

Na een indrukwekkende rondreis hadden wij gekozen voor Thai garden resort, Niets viel ons tegen Rene en staf bedankt voor het zeer aangename verblijf in jullie resort, een aanrader als men in Pattaya is.
        Gereisd met partner in december 2014

Beste Frits en Marijke,

Bedankt voor jullie reactive.

Het was ons plezier om voor jullie te mogen zorgen tijdens jullie verblijf bij ons. Prettige feestdagen en we kijken er naar uit jullie in 2015 weer te mogen begroeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.13 uit 10 op basis van 270 reviews.