9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thai Garden Resort**** bij :

267 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Schitterend

Theo, 18-6-2015

Wij verbleven hier in 2013 voor 13 nachten, en dit jaar komen we weer terug in July.

De service van de medewerkers is zeer hoog van kwaliteit, het ontbijt is echt een prettig begin van de dag, met voldoende en gevarieerd aanbod.

Aan te raden is ook het gebakken eitje wat door de kok ter plekke word gemaakt.

De kamers zijn ronduit luxe te noemen, en van alle gemakken voorzien.

Wat ook leuk is is dat je gewoon Nederlandse tv kan kijken BVN, en gratis wifi hebt over het gehele terrein dus ook bij het zwembad en in je kamer.

Ben je moe van het lopen dan moet je eens de massage proberen in de tuin, heerlijk relaxed tussen de palmbomen.

In de avond worden iedere dag thema diners aangeboden voor slechts 399 baht kun je zoveel eten als je wilt.

En mocht je slecht in Engels of thais zijn, er is een Nederlandse manager Rene.

Zeer behulpzaam en vindingrijk, kortom een zeer goede locatie om je vakantie door te brengen.

Gereisd familie in juli 2013

Aal pekdemir, 8-6-2015

Een super resort,schoon,rustig,je krijgt echt het vakantie gevoel,
Gereisd met partner in mei 2015

Geachte familie Pekdemir,

Hartelijk bedankt dat jullie voor de 6 de keer bij ons op vakantie waren.

Ik ben in mijn nopjes dat het ook deze keer weer helemaal naar jullie zin was !!

Bedankt en tot de volgende keer.

Rene

Prachtig resort

Ivo, 30-5-2015

Wij zijn 2 nachten verbleven in dit resort. Hoewel het midden in Pattaya ligt merk je daar gelukig niks van in de grote tropische tuin van het hotel. Onze kamer (afdeling C) was ruim, comfortable en goed onderhouden (niet al te lang geleden gerenoveerd). Het personeel is super vriendelijk en let altijd op de gasten. En ik was zeer prettig verrast met het fantastiche ontbijt. Het resort is onder NL manegement.
Gereisd met partner in mei 2015

Geachte gasten, beste Ivo,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling.

Heel fijn te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hadden in het Thai Garden Resort.

Ik kijk uit naar jullie volgende boeking en wens jullie een fijne dag.

Fantastische plek

Richard en Veerle, 5-5-2015

Thai Garden Resort is echt helemaal wat we ervan verwacht hadden. Met als toppunt het prachtige zwembad.
Gereisd met partner in april 2014

Heerlijk hotel om bij te komen

Chiel , 1-5-2015

Goed Engels sprekende personeel in een prachtig hotel. Heerlijk ontbijt en diner met een ander thema. Prachtige kamers met een heerlijk badkamer die schoon en fris zijn. Je kan alles vragen zelfs als je een zachter bed wil hebben, geen vraag is te gek!😉
Gereisd met vrienden in april 2015

Beste Chiel,

Bedankt voor je recentelijk verblijf in het Thai Garden Resort. We zijn blij te lezen dat alles naar wens was ! Bedankt voor je geweldige waardering en hopelijk tot een volgend verblijf bij ons.

Met vriendelijke groet.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

Enorm genoten !

Han en Valerie van Panhuis, 16-4-2015

Thai Garden Resort was voor ons een oase van rust in een bruisend Pattaya. We hebben enorm genoten van een geweldig mooi zwembad met meerdere bubbelmogelijkheden, een prachtige palmentuin, een uitstekende ruime kamer, optimale service en uiterst vriendelijk en gastgericht personeel. Het eten is prima verzorgd. Uiteraard heerlijke Thaise gerechten, maar ook de (internationale) buffetten bieden een ruime keuze en zijn meer dan aan te bevelen.

Voor een paar bathjes pak je de taxi naar het bruisende centrum of bezoek je de bezienswaardigheden in de directe omgeving. Wij kwamen voor onze rust, maar wil je meer dan is Thai Garden Resort een uitstekende (uitval-)basis.

Net als zovele gasten zullen ook wij op zeker hier nog eens terugkeren. Wij danken general manager Rene Pisters en zijn staf voor de heerlijke drie weken die wij hier hebben mogen doorbrengen.

Gereisd met partner in maart 2015

Buitengewoon goed

Dirk en Rina de Bruijn, 10-4-2015

Thai Garden is een heel goed resort. Super schoon en hele ruime kamers. Heerlijk ontbijt en heerlijk buffet. Er ontbreekt werkelijk niets. Alles vers iedere dag weer. Heerlijk buiten aan de rand van het zwembad dineren met live muziek. Echt genieten. Het zwembad is helemaal super. Groot en ook een heerlijk diep gedeelte. Service aan het zwembad is ook super en heerlijk ligbedden met hoofdsteun. Je geniet hier ook van de mooie tuinen op het resort. Allemaal tot in de puntjes verzorgt. Wij hadden nu geboekt op de vakantiebeurs en dat is allemaal zeer goed geregeld. Ook de transfers waren prima geregeld. Hartelijk dank Rene Pisters.

Helemaal super. We hopen zeker weer terug te komen.

Gereisd met partner in maart 2015

Geachte familie de Bruijn,

Hartelijk bedankt voor jullie verblijf in het Thai Garden Resort.

Het is geweldig dat jullie een heel hoge score hebben afgegeven, en dat is een hele grote voldoening voor ons allemaal. Ik kijk er naar uit om jullie dit jaar nogmaals te mogen verwelkomen dit jaar, en anders zien we mekaar weer op de Vakantie Beurs in Utrecht. Met vriendelijke groet.

Super Resort.

A Donkervoort, 31-3-2015

''Thai Garden Resort **** ,, in Pattaya is een echte aanrader. Na een hele mooie rondreis Emerald van touroperator,hebben wij voor de laatste drie dagen van de reis gekozen voor dit Resort en zelfs nog bijgeboekt. Wij werden weer hartelijk ontvangen door de Hollandse eigenaar de hr. Pisters.In dit Resort is het heel goed vertoeven na zo'n reis. 's Avonds heerlijk genieten van het buffet (iedere avond een ander thema) met life muziek van een leuk trio uit de Filipijnen, spelen en zingen echt alle verzoeknummers.Het Resort is top klasse, schoon, goed onderhouden, prima eten en heel vriendelijk personeel.Verder kan je er zelf voor kiezen om op ontdekkingstocht te gaan door het altijd bruisende Pattaya. Wijzelf vinden Cha-Am te rustig. Wij hebben weer een heerlijke week gehad in Thai Garden Resort, nogmaals bedankt Renee. Een volgende keer hopen wij langer te komen. Groetjes fam. A.Donkervoort.
Gereisd familie in maart 2015

Geachte familie vanDonkervoort,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling !

Laat me beginnen om even recht te zetten dat ik de Algemeen Directeur van het hotel ben, en jammer genoeg niet de eigenaar !!

Jullie rondreis zou eigenlijk in Cha-am eindigen, maar jullie besloten, op grond van jullie eerder veblijf bij ons, om de reis te laten eindigen in het Thai Garden Resort, en daar wilde ik jullie nogmaals voor bedanken !! Heel goed te lezen dat Pattaya veel te bieden heeft en dat jullie het wederom goed naar jullie zin hebben gehad bij ons. Nogmaals bedankt en ik kijk uit naar jullie volgende reservering !! Fijne paasdagen !!

enorm goed

p r de booij, 26-3-2015

in thai garden resort voel je jezelf meteen een gewaarde gast personeel is vriendelijk [niet gemaakt vriendelijk] en behulpzaam .De kamers zijn uitstekend en van alle gemakken voorzien.Het zwembad is heel groot en geschikt voor zwemmers en niet zwemmers en voorzien van diverse extras
Gereisd met vrienden in maart 2015

Geachte familie De Booij,

Hartelijk bedankt voor uw recent verblijf bij ons.

Het was heel fijn om u wederom als gast in ons hotel te mogen ontvangen.

Uw prachitge beoordeling toont aan dat we op de goed weg zijn, en we zullen onze koers blijven volgen !

Nogmaals bedankt en tot de volgende keer !!

Heerlijk hotel waar het goed toeven is.

Mariet, 15-3-2015

Een mooi groen en rustig gelegen hotel. Toch heeft het een centrale ligging, daardoor is alles goed te bereiken. Diverse mooie winkelcentra en het strand op loopafstand. De kamer is prachtig, met goede voorzieningen, iedere dag een aantal flessen water en voorziening om koffie / thee te maken. Het zwembad is echt geweldig, groot, schoon en een leuke ontmoetingsplaats. Het dineerbuffet is uitstekend, iedere avond een ander thema, met voldoende keuze. Het ontbijt heerlijk. Wij hebben 10 dagen genoten.
Gereisd met partner in februari 2015

Beste Mariet,

Geweldig om je positieve reactie te lezen op Zoover !Fijn te lezen dat je zo tevreden was over onze ontbijt en avond buffetten. Ja, in de appartementen aan het zwembad gelegen hebben we nu Nespresso machines dus dat is weer een verbetering voor onze gasten.

Hartelijk dank en we kijken uit naar je nieuwe reservering !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.13 uit 10 op basis van 270 reviews.