Hotel Thai Garden Resort ****

9,2

270 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Geweldig Hotel!

cees versteden, 1-8-2015

Wij zijn 3 weken geweest in dit hotel, met alleen maar complimenten voor manager en medewerkers om de gasten zo te verwennen. Dit hotel heeft al zoveel goede beoordelingen gehad maar overtreft onze verwachtingen.

Schoon, zo goed verzorgd en gastvriendelijk is een dikke 10 waard.De tuin en zwembad is een lust voor het oog.Het ontbijt en het dinee is van zeer goede kwaliteit. Vanuit dit hotel kan je diverse leuke en mooie uitstapjes maken en het strand is zeer dichtbij.Een aanbeveling waard. Voor de Nederlandse manager Rene Pisters een man met oog voor zijn gasten die trots kan zijn op zijn medewerkers van receptie tot aan kamermeisjes. Wij komen hier graag terug.

Gereisd met partner in juli 2015
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 4-8-2015

Geachte Flora.

Jullie hebben een fijne vakantie bij ons gehad en zoals ik lees was echt alles naar wens ! Hartelijk bedankt voor je beoordeling waar we heel erg blij mee zijn.

We hopen je in de nabije toekomst weer te mogen begroeten in het Thai Garden Resort.

Klant voelt zich hier nog koning!

Familie Verhagen-Mol, 26-7-2015

Na een hele mooie rondreis, georganiseerd door reisbureau, hebben we de laatste vier dagen van onze reis in dit resort vertoefd. Het resort staat onder leiding van René Pisters, die nog laat zien hoe een klant centraal moet staan.

De kamers zijn super schoon en modern met een hele grote badkamer met een inloopdouche (compleet met badslippers en badjassen). Voor mensen die het bed te hard vinden, wordt zelfs nog een topper aangeboden. Alles is dus tot in de puntjes verzorgd om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het resort is heel mooi aangelegd. De kamers (allemaal laagbouw) bevinden zich midden in een prachtige tuin rondom het gigantische 65 meter lange zwembad met jacuzzi.

De dag start met een heerlijk ontbijtbuffet. Er ontbreekt werkelijk niets. Alles vers iedere dag weer. En 's avonds buiten aan de rand van het zwembad dineren (buffet met iedere avond een ander thema) met live muziek. Echt genieten!

Beste René, nogmaals bedankt voor de ultieme gastvrijheid!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015
Rene Pisters. General Manager, General Manager and M.D., 28-7-2015

Geachte Gasten,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling !

Het is altijd fijn te lezen dat we onze gasten een mooie vakantie hebben bezorgd.

We kijken uit naar jullie volgende bezoek aan het Thai Garden Resort. Bedankt !

Mooi hotel

Kees, 14-7-2015

Mooi hotel. Goede service. Maaltijden zijn prima. Bediening is top. Echter: Onze kamer was omgeven door luidruchtige gssten ubestaande uit mannelijke personen afkomstig uit Pakistan. Zeer luidruchtige personen. We zaten dachten wij in een asielzoekers centrum. Op onze klachten kregen wij uiteindelijk een betere kamer. Wat we ook niet prettig vonden dat vieze oude mannen met jonge meisjes het zwembad bevolkten. Was dit een bordeel?
Gereisd met partner in maart 2012

Schitterend

Theo, 18-6-2015

Wij verbleven hier in 2013 voor 13 nachten, en dit jaar komen we weer terug in July.

De service van de medewerkers is zeer hoog van kwaliteit, het ontbijt is echt een prettig begin van de dag, met voldoende en gevarieerd aanbod.

Aan te raden is ook het gebakken eitje wat door de kok ter plekke word gemaakt.

De kamers zijn ronduit luxe te noemen, en van alle gemakken voorzien.

Wat ook leuk is is dat je gewoon Nederlandse tv kan kijken BVN, en gratis wifi hebt over het gehele terrein dus ook bij het zwembad en in je kamer.

Ben je moe van het lopen dan moet je eens de massage proberen in de tuin, heerlijk relaxed tussen de palmbomen.

In de avond worden iedere dag thema diners aangeboden voor slechts 399 baht kun je zoveel eten als je wilt.

En mocht je slecht in Engels of thais zijn, er is een Nederlandse manager Rene.

Zeer behulpzaam en vindingrijk, kortom een zeer goede locatie om je vakantie door te brengen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Aal pekdemir, 8-6-2015

Een super resort,schoon,rustig,je krijgt echt het vakantie gevoel,
Gereisd met partner in mei 2015
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 10-6-2015

Geachte familie Pekdemir,

Hartelijk bedankt dat jullie voor de 6 de keer bij ons op vakantie waren.

Ik ben in mijn nopjes dat het ook deze keer weer helemaal naar jullie zin was !!

Bedankt en tot de volgende keer.

Rene

Prachtig resort

Ivo, 30-5-2015

Wij zijn 2 nachten verbleven in dit resort. Hoewel het midden in Pattaya ligt merk je daar gelukig niks van in de grote tropische tuin van het hotel. Onze kamer (afdeling C) was ruim, comfortable en goed onderhouden (niet al te lang geleden gerenoveerd). Het personeel is super vriendelijk en let altijd op de gasten. En ik was zeer prettig verrast met het fantastiche ontbijt. Het resort is onder NL manegement.
Gereisd met partner in mei 2015
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 1-6-2015

Geachte gasten, beste Ivo,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling.

Heel fijn te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hadden in het Thai Garden Resort.

Ik kijk uit naar jullie volgende boeking en wens jullie een fijne dag.

Fantastische plek

Richard en Veerle, 5-5-2015

Thai Garden Resort is echt helemaal wat we ervan verwacht hadden. Met als toppunt het prachtige zwembad.
Gereisd met partner in april 2014

Heerlijk hotel om bij te komen

Chiel , 1-5-2015

Goed Engels sprekende personeel in een prachtig hotel. Heerlijk ontbijt en diner met een ander thema. Prachtige kamers met een heerlijk badkamer die schoon en fris zijn. Je kan alles vragen zelfs als je een zachter bed wil hebben, geen vraag is te gek!😉
Gereisd met vrienden in april 2015
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 4-5-2015

Beste Chiel,

Bedankt voor je recentelijk verblijf in het Thai Garden Resort. We zijn blij te lezen dat alles naar wens was ! Bedankt voor je geweldige waardering en hopelijk tot een volgend verblijf bij ons.

Met vriendelijke groet.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

Enorm genoten !

Han en Valerie van Panhuis, 16-4-2015

Thai Garden Resort was voor ons een oase van rust in een bruisend Pattaya. We hebben enorm genoten van een geweldig mooi zwembad met meerdere bubbelmogelijkheden, een prachtige palmentuin, een uitstekende ruime kamer, optimale service en uiterst vriendelijk en gastgericht personeel. Het eten is prima verzorgd. Uiteraard heerlijke Thaise gerechten, maar ook de (internationale) buffetten bieden een ruime keuze en zijn meer dan aan te bevelen.

Voor een paar bathjes pak je de taxi naar het bruisende centrum of bezoek je de bezienswaardigheden in de directe omgeving. Wij kwamen voor onze rust, maar wil je meer dan is Thai Garden Resort een uitstekende (uitval-)basis.

Net als zovele gasten zullen ook wij op zeker hier nog eens terugkeren. Wij danken general manager Rene Pisters en zijn staf voor de heerlijke drie weken die wij hier hebben mogen doorbrengen.

Gereisd met partner in maart 2015

Buitengewoon goed

Dirk en Rina de Bruijn, 10-4-2015

Thai Garden is een heel goed resort. Super schoon en hele ruime kamers. Heerlijk ontbijt en heerlijk buffet. Er ontbreekt werkelijk niets. Alles vers iedere dag weer. Heerlijk buiten aan de rand van het zwembad dineren met live muziek. Echt genieten. Het zwembad is helemaal super. Groot en ook een heerlijk diep gedeelte. Service aan het zwembad is ook super en heerlijk ligbedden met hoofdsteun. Je geniet hier ook van de mooie tuinen op het resort. Allemaal tot in de puntjes verzorgt. Wij hadden nu geboekt op de vakantiebeurs en dat is allemaal zeer goed geregeld. Ook de transfers waren prima geregeld. Hartelijk dank Rene Pisters.

Helemaal super. We hopen zeker weer terug te komen.

Gereisd met partner in maart 2015
Rene Pisters, General Manager and M.D., 16-4-2015

Geachte familie de Bruijn,

Hartelijk bedankt voor jullie verblijf in het Thai Garden Resort.

Het is geweldig dat jullie een heel hoge score hebben afgegeven, en dat is een hele grote voldoening voor ons allemaal. Ik kijk er naar uit om jullie dit jaar nogmaals te mogen verwelkomen dit jaar, en anders zien we mekaar weer op de Vakantie Beurs in Utrecht. Met vriendelijke groet.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thai Garden Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 273 reviews.