9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thai Garden Resort**** bij :

267 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Super !

Bas, 21-9-2015

Kamers waren comfortabel en het eten was top!

Zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2015

Hallo Bas,

Bedankt voor je mooie review over het Thai Garden Resort.

Fijn te lezen dat we weer een tevreden gast erbij hebben gekregen !!

Tot een volgende keer !

Super hotel!

Roos, 2-9-2015

We hebben in het Thai Garden Resort maar 3 dagen gezeten maar we hebben een super verblijf gehad. Het personeel was erg vriendelijk, lekker gegeten, heerlijk aan een niet te druk zwembad gelegen en genoten van de leuke omgeving in Pattaya.

Als we weer een keer naar Thailand gaan slapen wij zeker nog een keer in dit resort.

Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Hallo Roos,

Bedankt voor je bijdrage !

Ik ben erg blij te lezen dat je het helemaal naar je zin hebt gehad bij ons.

We kijken uit naar je volgende bezoek aan het Thai Garden Resort.

Fijne dag !

Geweldig

Maikel, 16-8-2015

7 dagen op Thai Garden Resort gezeten , het was geweldig .ontbijt was goed en vooral het personeel was zeer vriendelijk . Ook belangrijk is de wifi , en dat was ook prima voor elkaar!
Gereisd familie in augustus 2015

Beste Maikel,

Fijn te lezen dat alles bij ons naar wens was !! Bedankt voor jullie bezoek en hopelijk tot een volgend bezoek.

Geweldig

Ineke, 9-8-2015

Prachtig hotel, super mooi zwembad met veel ligbedden, ruim 2 kamer appartement, echt een aanrader
Gereisd familie in augustus 2015

Hallo Ineke,

Jullie hebben het helemaal naar jullie zin gehad bij ons en dat is wat wij willen bereiken voor onze gasten. Fijn dat jullie in het Thai Garden Resort verbleven !

Fijne dag en tot weerziens.

Zeer luxe en top locatie

tjbosch8, 6-8-2015

Wij verbleven hier in July 2015 voor 27 nachten. De service van de medewerkers is zeer hoog van kwaliteit, het ontbijt is echt een prettig begin van de dag, met voldoende en gevarieerd aanbod. Aan te raden is ook het gebakken eitje wat door de kok ter plekke word gemaakt. De kamers zijn ronduit luxe te noemen, en van alle gemakken voorzien. Wat ook leuk is is dat je gewoon Nederlandse tv kan kijken BVN, en gratis wifi hebt over het gehele terrein dus ook bij het zwembad en in je kamer. Ben je moe van het lopen dan moet je eens de massage proberen in de tuin, heerlijk relaxed tussen de palmbomen. In de avond worden iedere dag thema diners aangeboden voor slechts 399 baht kun je zoveel eten als je wilt. En mocht je slecht in Engels of thais zijn, er is een Nederlandse manager Rene. Zeer behulpzaam en vindingrijk, kortom een zeer goede locatie om je vakantie door te brengen.
Accommodatie-eigenaar

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling.

Het is misschien een kunst om het gasten voor 27 aaneen gesloten nachten naar hun zin te maken, maar zoals ik lees zijn we die kunst schijnbaar meester !! Heel hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons en tot weerziens !!

Super Hotel

Anja Kragt, 2-8-2015

Prachtig hotel hele mooie kamers en zeer vriendelijk personeel

De eigenaar Rene komt ook regelmatig vragen of alles goed gaat dus je voelt je ook bijzonder

kortom een echte aanrader

Geachte familie Kragt,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling !!

Het doet goed te lezen dat we jullie een mooie vakantie hebben bezorgt.

Nee, ik ben niet de eigenaar van het hotel maar ben op 1 Augustus wel al 15 jaar de General Manager van het Thai Garden Resort en ik doe het nog altijd met heel veel plezier, vooral als ik lees dat mijn gasten het op prijs stellen om bij ons te verblijven.

Nogmaals bedankt en tot een volgend bezoek. Fijne dag.

Heerlijk hotel

Sandra, 2-8-2015

Wat een prachtig hotel. Hele vriendelijk Engelssprekende mensen. Mooie kamers, fijne badkamer. Graag beamen wij wat hieronder zoal is beschreven. Echt een aanrader. Dank jullie wel voor de fijne week.

Hallo Sandra,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is altijd heel fijn als we lezen dat onze gasten een mooi verblijf bij ons hebben gehad. We kijken uit naar je volgende reservering en wensen je een fijne dag !

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

Geweldig Hotel!

cees versteden, 1-8-2015

Wij zijn 3 weken geweest in dit hotel, met alleen maar complimenten voor manager en medewerkers om de gasten zo te verwennen. Dit hotel heeft al zoveel goede beoordelingen gehad maar overtreft onze verwachtingen.

Schoon, zo goed verzorgd en gastvriendelijk is een dikke 10 waard.De tuin en zwembad is een lust voor het oog.Het ontbijt en het dinee is van zeer goede kwaliteit. Vanuit dit hotel kan je diverse leuke en mooie uitstapjes maken en het strand is zeer dichtbij.Een aanbeveling waard. Voor de Nederlandse manager Rene Pisters een man met oog voor zijn gasten die trots kan zijn op zijn medewerkers van receptie tot aan kamermeisjes. Wij komen hier graag terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Geachte Flora.

Jullie hebben een fijne vakantie bij ons gehad en zoals ik lees was echt alles naar wens ! Hartelijk bedankt voor je beoordeling waar we heel erg blij mee zijn.

We hopen je in de nabije toekomst weer te mogen begroeten in het Thai Garden Resort.

Klant voelt zich hier nog koning!

Familie Verhagen-Mol, 26-7-2015

Na een hele mooie rondreis, georganiseerd door reisbureau, hebben we de laatste vier dagen van onze reis in dit resort vertoefd. Het resort staat onder leiding van René Pisters, die nog laat zien hoe een klant centraal moet staan.

De kamers zijn super schoon en modern met een hele grote badkamer met een inloopdouche (compleet met badslippers en badjassen). Voor mensen die het bed te hard vinden, wordt zelfs nog een topper aangeboden. Alles is dus tot in de puntjes verzorgd om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het resort is heel mooi aangelegd. De kamers (allemaal laagbouw) bevinden zich midden in een prachtige tuin rondom het gigantische 65 meter lange zwembad met jacuzzi.

De dag start met een heerlijk ontbijtbuffet. Er ontbreekt werkelijk niets. Alles vers iedere dag weer. En 's avonds buiten aan de rand van het zwembad dineren (buffet met iedere avond een ander thema) met live muziek. Echt genieten!

Beste René, nogmaals bedankt voor de ultieme gastvrijheid!

Gereisd familie in mei 2015

Geachte Gasten,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling !

Het is altijd fijn te lezen dat we onze gasten een mooie vakantie hebben bezorgd.

We kijken uit naar jullie volgende bezoek aan het Thai Garden Resort. Bedankt !

Mooi hotel

Kees, 14-7-2015

Mooi hotel. Goede service. Maaltijden zijn prima. Bediening is top. Echter: Onze kamer was omgeven door luidruchtige gssten ubestaande uit mannelijke personen afkomstig uit Pakistan. Zeer luidruchtige personen. We zaten dachten wij in een asielzoekers centrum. Op onze klachten kregen wij uiteindelijk een betere kamer. Wat we ook niet prettig vonden dat vieze oude mannen met jonge meisjes het zwembad bevolkten. Was dit een bordeel?
Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.13 uit 10 op basis van 270 reviews.