Hotel Thai Garden Resort ****

9,2

270 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Ron Krol, 10-12-2015

Een geweldig resort waar we nu al 7 jaar komen , heerlijk uitgebreid ontbijt

Mooie kamers met alle faciliteiten die je nodig hebt .

Een prachtig zwembad met diverse jet streams goede ligbedden

Een voortreffelijke bediening met goed opgeleid personeel alle met zeer nette bedrijskleding .

Elke dag verschillende promoties zoals koffie met gebak happy hour

Een zeer gevarieerd buffet voor een betaalbare prijs , met musicale begeleiding

Wij krijgen elke keer weer het gevoel van thuiskomen .

Een paradijs van rust in een druk maar gezellig Pattaya

Gereisd met vrienden in december 2015
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 15-12-2015

Geachte heer Krol en vrienden,

Heel hartelijk bedankt voor jou ( jullie ) mooie beoordeling van het Thai Garden Resort ! Zeven jaar vaste klant bij ons verteld eigenlijk genoeg !

Ik kijk uit naar jullie 8st verblijf en wens jullie fijne feestdagen.

Rene Pisters

General Manager

Fantastisch!

wilma Pulles, 23-11-2015

Wij verbleven 3 weken in dit werkelijk schitterende resort. Een oase van rust in een hectische stad.

Prima ontvangst bij de receptie door vriendelijk en goed opgeleid personeel. De hotelmanager, de Heer Pisters, kwam ons ook gelijk de hand schudden, en vertelde dat, mochten er onverhoopt problemen of vragen zijn, we die altijd aan hem mochten stellen.

Onze kamer was super. Schoon...ruim...van alle gemakken voorzien. Echt helemaal wat we ons zelf ervan voorgesteld hadden. Na een eerste wandeltocht door het complex werden we helemaal blij van de aanblik van het enorme zwembad. Ook hier was alles ruim van opzet...schoon...en goed onderhouden. De tuinen, die elke dag onderhouden werden, geven het totaal een feeërieke uitstraling.

Het ontbijtbuffet was goed verzorgd....met veel variatie....waar zelfs de pot Nutella niet ontbrak.

Het dinerbuffet kent elke avond een ander thema variërend van Thai tot varken aan het spit. Heerlijk...en dat voor 399 bath.

De drankjes...coctails ....allemaal heerlijk.

Ook hebben wij respect en lof voor al het vriendelijke en vakkundige personeel....van tuinvrouw, serveersters, tot kamermeisjes etc.etc.

Een speciale waardering voor de 3 muzikanten. Jongens wat maken jullie er elke avond opnieuw een feest van. Helemaal top.

Deze beoordeling is een hele lofzang geworden (en nee ik heb geen aandelen in dit bedrijf ;) ) maar jullie verdienen dit echt.

Om dan toch iets negatiefs te zeggen: ik zou het heerlijk vinden als er matrasjes op de ligbedden bij het zwembad zouden zijn.

Wij hopen eind april 2016 weer voor 3 weken naar Thailand te kunnen gaan (mede afhankelijk van de situatie in de wereld momenteel) en verblijven dan beslist weer in dit geweldige resort

Gereisd met partner in november 2015
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 28-11-2015

Hallo Wilma,

Je bent dan wel geen aandeelhouder in het Thai Garden Resort, maar je bent wel een geweldige Ambassadrice voor ons !

Heel hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling en we kijken ernaar uit om jullie weer in 2016 alhier te mogen begroeten !!

Geweldig!

Van der Horst, 26-9-2015

Paradijsjes in Pattaya. Oase van rust in het drukke Pattaya.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Super ontbijt en heel uitgebreid. Zwembad is heel groot en meer dan genoeg stoelen. Tuin mooi onderhouden. Appartement waar wij verbleven was zeer ruim, zitkamer, slaapkamer, walkin closet en een mooie badkamer. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in september 2015

Geachte familie van der Horst,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie waardering voor het Thai Garden Resort.

Het is heel fijn om te lezen dat alles naar wens was tijdens uw verblijf bij ons.

We kijken dan ook uit naar uw volgende bezoek !!

Super !

Bas, 21-9-2015

Kamers waren comfortabel en het eten was top!

Zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2015

Hallo Bas,

Bedankt voor je mooie review over het Thai Garden Resort.

Fijn te lezen dat we weer een tevreden gast erbij hebben gekregen !!

Tot een volgende keer !

Super hotel!

Roos, 2-9-2015

We hebben in het Thai Garden Resort maar 3 dagen gezeten maar we hebben een super verblijf gehad. Het personeel was erg vriendelijk, lekker gegeten, heerlijk aan een niet te druk zwembad gelegen en genoten van de leuke omgeving in Pattaya.

Als we weer een keer naar Thailand gaan slapen wij zeker nog een keer in dit resort.

Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Hallo Roos,

Bedankt voor je bijdrage !

Ik ben erg blij te lezen dat je het helemaal naar je zin hebt gehad bij ons.

We kijken uit naar je volgende bezoek aan het Thai Garden Resort.

Fijne dag !

Geweldig

Maikel, 16-8-2015

7 dagen op Thai Garden Resort gezeten , het was geweldig .ontbijt was goed en vooral het personeel was zeer vriendelijk . Ook belangrijk is de wifi , en dat was ook prima voor elkaar!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Beste Maikel,

Fijn te lezen dat alles bij ons naar wens was !! Bedankt voor jullie bezoek en hopelijk tot een volgend bezoek.

Geweldig

Ineke, 9-8-2015

Prachtig hotel, super mooi zwembad met veel ligbedden, ruim 2 kamer appartement, echt een aanrader
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Hallo Ineke,

Jullie hebben het helemaal naar jullie zin gehad bij ons en dat is wat wij willen bereiken voor onze gasten. Fijn dat jullie in het Thai Garden Resort verbleven !

Fijne dag en tot weerziens.

Zeer luxe en top locatie

tjbosch8, 6-8-2015

Wij verbleven hier in July 2015 voor 27 nachten. De service van de medewerkers is zeer hoog van kwaliteit, het ontbijt is echt een prettig begin van de dag, met voldoende en gevarieerd aanbod. Aan te raden is ook het gebakken eitje wat door de kok ter plekke word gemaakt. De kamers zijn ronduit luxe te noemen, en van alle gemakken voorzien. Wat ook leuk is is dat je gewoon Nederlandse tv kan kijken BVN, en gratis wifi hebt over het gehele terrein dus ook bij het zwembad en in je kamer. Ben je moe van het lopen dan moet je eens de massage proberen in de tuin, heerlijk relaxed tussen de palmbomen. In de avond worden iedere dag thema diners aangeboden voor slechts 399 baht kun je zoveel eten als je wilt. En mocht je slecht in Engels of thais zijn, er is een Nederlandse manager Rene. Zeer behulpzaam en vindingrijk, kortom een zeer goede locatie om je vakantie door te brengen.
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 18-8-2015

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling.

Het is misschien een kunst om het gasten voor 27 aaneen gesloten nachten naar hun zin te maken, maar zoals ik lees zijn we die kunst schijnbaar meester !! Heel hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons en tot weerziens !!

Super Hotel

Anja Kragt, 2-8-2015

Prachtig hotel hele mooie kamers en zeer vriendelijk personeel

De eigenaar Rene komt ook regelmatig vragen of alles goed gaat dus je voelt je ook bijzonder

kortom een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 4-8-2015

Geachte familie Kragt,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling !!

Het doet goed te lezen dat we jullie een mooie vakantie hebben bezorgt.

Nee, ik ben niet de eigenaar van het hotel maar ben op 1 Augustus wel al 15 jaar de General Manager van het Thai Garden Resort en ik doe het nog altijd met heel veel plezier, vooral als ik lees dat mijn gasten het op prijs stellen om bij ons te verblijven.

Nogmaals bedankt en tot een volgend bezoek. Fijne dag.

Heerlijk hotel

Sandra, 2-8-2015

Wat een prachtig hotel. Hele vriendelijk Engelssprekende mensen. Mooie kamers, fijne badkamer. Graag beamen wij wat hieronder zoal is beschreven. Echt een aanrader. Dank jullie wel voor de fijne week.
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 4-8-2015

Hallo Sandra,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is altijd heel fijn als we lezen dat onze gasten een mooi verblijf bij ons hebben gehad. We kijken uit naar je volgende reservering en wensen je een fijne dag !

Rene Pisters

General Manager

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thai Garden Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 273 reviews.