Hotel Thai Garden Resort ****

Thai Garden Resort
9,2

270 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

ruud en peet, 28-6-2005

twee weken verbleven goed hotel uitgebreid ontbijt heel goed eten gezellige pub prima service iets te klein zwembad prima ligging goede taxi service nette kamers airco mag iets beter werken echt een aanbeveling gaan er zeker naar terug in januari
Gereisd anders in juni 2005

chrissie, 26-6-2005

wij zijn vorige zomer naar dit hotel geweest na een rondreis van 1,5 week. We vonden het er super. Wat een service! Ook de moonlight pub vonden we erg leuk, mede door de goede band.

Pattaya zelf is niet een heel bijzonder dorp maar je kunt er wel erg mooie kleding laten maken. Thai garden resort is echt een aanrader

Gereisd anders in juni 2005

Deanne van Gorkum, 21-5-2005

De service vond ik geweldig. Ik werd de dag voor vertrek erg ziek en had vreselijke hoge koorts. In alle vroegte stond er al een verpleegster en een dokter aan mijn bed. Ik werd in handdoeken gewikkeld, gedrenkt in ijswater, kreeg een injectie en een paar peppillen. Na een paar uurtjes slapen was de hoge koorts verdwenen en kon ik met een gerust hard de terugreis aanvaarden.Dankzij de aardige en bekwame dokter en dito verpleegster.Het ontbijt was inderdaad geweldig, zelfs hagelslag en pindakaas voor de liefhebbers.Echt een aanrader dit hotel!
Gereisd anders in mei 2005

Ton, 10-5-2005

Inmiddels zijn mijn vrouw en ik al 5x in dit hotel geweest. Het is een gezellig familie hotel, met zeer vriendelijke bediening. Zeer klantvriendelijk ook. Voor wie genoegen neemt met een goede bediening, redelijke luxe en een goede prijs/kwaliteit verhouding mag hier zijn.
Gereisd anders in mei 2005

jose, 22-11-2004

prima hotel grote kamers lekker eten in een woord goed
Gereisd anders in november 2004

Marjolein, 9-8-2004

Mooi opgezet hotel, met fijn zwembad en mooie tuin. Eenvoudige maar schone kamers. Lekker eten, veel keuze uit verschillende soorten gerechten, internationaal en thais en zelfs ook nederlands! Downtown Pattaya is goed te bereiken met een "taxi" een aanrader voor diegene die niet graag met prostitutie wordt geconfronteerd is om 's ochtends en 's middags te gaan!
Gereisd anders in augustus 2004

Manus, 9-7-2004

Goed hotel met prima service. Leuk zwembad in een mooie tuin. Personeel erg vriendelijk. Moonlight Pub leuke gelegenheid om wat te drinken. Ontbijtbuffet is prima.
Gereisd anders in juli 2004

Yvonne, 25-6-2004

erg rustgevend, schoon, aardige bediening...wel wat langzaam....gezellige sfeer en een Nederlandse manager. Vooral Nederlandse en Duitse gasten. Pattaya zelf heeft geen geweldige indruk achter gelaten.
Gereisd anders in juni 2004

bert, 17-6-2004

prima hotel na een weekje glimlach van thailand.
Gereisd anders in juni 2004

danielle, 2-9-2003

heel mooi hotel in een plaats waar je tegen moet kunnen ivm prositutie etc
Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thai Garden Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 273 reviews.