9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thai Garden Resort**** bij :

267 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

fantastische plek

Brok, 19-4-2016

Thai garden is een prachtig resort met een zeer vriendelijk personeel met een perfecte manager de hr Pisters die voor iedere vakantieganger de ruimte neemt om alles in de puntjes te regelen niets is teveel gevraagd.Dit komt ook tot uiting in het gedrag van t personeel.Kan hier niets bedenken wat ik tekort ben gekomen daar.Als ik t in woord woord mag samen vatten 100% top en kom hier zeker terug.Wil alsnog hiervandaan een ieder hartelijk dank zeggen voor de onvergetelijke tijd die ik in Thai garden heb gehad.

mvrgr John Brok

Gereisd met partner in april 2016

Geachte heer Brok,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van het Thai Garden Resort.

Het was ons een genoegen dat u onze gast was, en wij zijn blij dat u een top vakantie bij ons gehad heeft.

We kijken uit naar uw volgende boeking en wensen u voor nu een fijne dag.

Thai Garden is voor ons het paradijs.

Antoinette Scheerhoorn, 6-3-2016

De prachtige tuin, het fantastische zwembad. Het vriendelijke en service gerichte personeel. Goede kamers. Schoon.

Jammer dat Pattya steeds drukker wordt.

Gereisd met partner in februari 2016

Geachte familie Scheerhoorn,

Alweer hartelijk bedankt voor jullie verblijf bij ons. Zoals jullie schrijven is binnen het resort alles in orde, schoon en mooie tuinen en dat is fijn te lezen. Dat Pattaya drukker wordt ben ik met u eens, maar helaas heb ik er ( nog geen ! Haha ) invloed op !!

Ik kijk uit naar u volgende bezoek en wens u een fijne dag.

Dit bevelen wij iedereen echt aan!

Fam. van 't Hof, 29-2-2016

Wij zijn een week tijdens onze adoptiereis in Thai Garden Resort geweest. Het was in één woord: Geweldig!!! Comfort en luxe tegen een redelijke prijs. Wij hebben met onze kinderen enorm genoten van het mooie zwembad. De kamers zijn schoon en het personeel vriendelijk. Je bent hier geen nummer, maar er is echt persoonlijke aandacht. Ook fijn is de eigen taxibus waarover het hotel beschikt en het eten is prima. Als wij terugkeren naar Thailand weten wij al wat ons hotel zal zijn. Ze hebben een 10 verdiend! Maar er moet een uitdaging zijn om te verbeteren..........

Volgens mij is de grootste uitdaging om deze kwaliteit en comfort ook in de toekomst te waarborgen.

Gereisd familie in februari 2016

Geachte familie van 't Hof,

Allereerst nogmaals proficiat met de adoptie van uw zoon !!

Ik ben heel blij met uw beoordeling en ik kan u verzekeren dat wij de standaard in het Thai Garden Resort zullen handhaven.

Dus stel ik voor dat u het volgend jaar weer bij ons terugkomt zodat wij uw familie weer een mooie vakantie kunnen garanderen !! Heel veel groeten uit een zonnig Pattaya.

Het is een prachtig resort !

Nelleke & Roy, 23-2-2016

Wil je een mooi en schoon resort met een prachtig zwembad en een tuin als een oase,maar toch dichtbij het gezellige thaise leven en gezellige straatjes en winkeltjes......ga dan naar Thai Garden Resort daar heb je alles wat je verwacht als je naar Thaihland gaat.
Gereisd met partner in februari 2016

Hallo Nelleke en Roy,

Bedankt voor jullie mooie beoordeling, het is fijn te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons hebben gehad !! Tot de volgende keer !! Fijne dag.

Ab en Rita Jansen, 24-1-2016

Heeft onze verwachting overtroffen. Heerlijk resort waar we zeker terug komen.
Gereisd met partner in januari 2016

Geachte familie Jansen,

Jullie hebben ons erg blij gemaakt met een beoordeling van 10 punten, beter kan het niet.

Het was erg fijn dat jullie bij ons waren en ik kijk uit naar jullie volgende reservering !!

Fijne dag en nogmaals heel hartelijk bedankt.

fantastisch

tiny, 5-1-2016

heerlijk hotel kamers zijn erg schoon en van alles voorzien.

zwembad heerlijk relax. eten erg goed en voor prijzen, zijn we hier niet gewend zo laag.al het personeel is zonder meer goed en zeer vriendelijk.

als je van het strand houd moet je wel een stukje rijden. het strand van Pattaya is erg smal, maar als je het hotel uitgaat ben je meteen in het uitgaansleven heeft ook zijn voordelen.

heb je een probleem, had ik dus, had kleding in phuket laten liggen 800 kilometer verder tegen Rene verteld, is de manager. binnen twee dagen op de kamer gebracht

waarvoor nog dank

ik kom hier nog heel graag een keertje terug

Gereisd alleenreizend in december 2015

Hallo Tiny,

Bedankt voor je mooie beoordeling over het Thai Garden Resort.

Was blij dat we je kleding snel van Phuket naar Pattaya hebben kunnen halen !!

Ik kijk uit naar je volgende reservering.

Fijne dag !

Fijn en brandschoon hotel met goede voorzieningen

Ank en Wim, 18-12-2015

Heerlijk laagbouw hotel even buiten het centrum van Pattaya. Prima kamers plus badkamer (met fikse handdoeken). Goede bedden, tv met o.a. bvn. Kamer, tuin en zwembad worden goed onderhouden. Vriendelijke en snelle bediening in het restaurant, ze kennen je gauw. Ontbijt met veel variatie o.a. lekkere kaas, muesli, goede joghurt en vleeswaren. enz. Geen ham in glibberig heet water ! Het grote zwembad eindigt in een palmen-tuin met ook daar vele (met riet gevlochten) ligstoelen (nog ?) zonder matjes. Reserveren niet nodig! Prima handdoekservice: 2 grote handdoeken per persoon.

Grote parasols met aan de paal een bakje met drankkaart e.d. + belletje, zelfs met vliegenmepper wat soms handig is. Je kunt er steengoede, betaalbare massages boeken in de tuin of op aparte kamer. Buffetten op gezellig terras, met passende live-music (verzoeknummers mogelijk) Elke avond met andere insteek.

In het hotel merk je niks van het soms drukke verkeer (vooral in weekend). De prijzen zijn mede dankzij Draghi (?) wat hoger geworden, maar dan heb je ook wat. Gasten meest uit West-Europa en in de weekends o.a. Thai (geen Russen). Gezellig !

Gereisd met partner in december 2015

Geachte gasten,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling !!

Wij zijn heel blij te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons gehad hebben.

Ik neem jullie opmerkingen mee in onze vergaderingen en we zullen overleggen wat we kunnen verbeteren.

Wij wensen jullie fijne Kerstdagen en een goed begin voor 2016, en kijken ernaar uit om jullie volgende reservering te ontvangen !!

Fijne dag.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

Ron Krol, 10-12-2015

Een geweldig resort waar we nu al 7 jaar komen , heerlijk uitgebreid ontbijt

Mooie kamers met alle faciliteiten die je nodig hebt .

Een prachtig zwembad met diverse jet streams goede ligbedden

Een voortreffelijke bediening met goed opgeleid personeel alle met zeer nette bedrijskleding .

Elke dag verschillende promoties zoals koffie met gebak happy hour

Een zeer gevarieerd buffet voor een betaalbare prijs , met musicale begeleiding

Wij krijgen elke keer weer het gevoel van thuiskomen .

Een paradijs van rust in een druk maar gezellig Pattaya

Gereisd met vrienden in december 2015

Geachte heer Krol en vrienden,

Heel hartelijk bedankt voor jou ( jullie ) mooie beoordeling van het Thai Garden Resort ! Zeven jaar vaste klant bij ons verteld eigenlijk genoeg !

Ik kijk uit naar jullie 8st verblijf en wens jullie fijne feestdagen.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

Fantastisch!

wilma Pulles, 23-11-2015

Wij verbleven 3 weken in dit werkelijk schitterende resort. Een oase van rust in een hectische stad.

Prima ontvangst bij de receptie door vriendelijk en goed opgeleid personeel. De hotelmanager, de Heer Pisters, kwam ons ook gelijk de hand schudden, en vertelde dat, mochten er onverhoopt problemen of vragen zijn, we die altijd aan hem mochten stellen.

Onze kamer was super. Schoon...ruim...van alle gemakken voorzien. Echt helemaal wat we ons zelf ervan voorgesteld hadden. Na een eerste wandeltocht door het complex werden we helemaal blij van de aanblik van het enorme zwembad. Ook hier was alles ruim van opzet...schoon...en goed onderhouden. De tuinen, die elke dag onderhouden werden, geven het totaal een feeërieke uitstraling.

Het ontbijtbuffet was goed verzorgd....met veel variatie....waar zelfs de pot Nutella niet ontbrak.

Het dinerbuffet kent elke avond een ander thema variërend van Thai tot varken aan het spit. Heerlijk...en dat voor 399 bath.

De drankjes...coctails ....allemaal heerlijk.

Ook hebben wij respect en lof voor al het vriendelijke en vakkundige personeel....van tuinvrouw, serveersters, tot kamermeisjes etc.etc.

Een speciale waardering voor de 3 muzikanten. Jongens wat maken jullie er elke avond opnieuw een feest van. Helemaal top.

Deze beoordeling is een hele lofzang geworden (en nee ik heb geen aandelen in dit bedrijf ;) ) maar jullie verdienen dit echt.

Om dan toch iets negatiefs te zeggen: ik zou het heerlijk vinden als er matrasjes op de ligbedden bij het zwembad zouden zijn.

Wij hopen eind april 2016 weer voor 3 weken naar Thailand te kunnen gaan (mede afhankelijk van de situatie in de wereld momenteel) en verblijven dan beslist weer in dit geweldige resort

Gereisd met partner in november 2015

Hallo Wilma,

Je bent dan wel geen aandeelhouder in het Thai Garden Resort, maar je bent wel een geweldige Ambassadrice voor ons !

Heel hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling en we kijken ernaar uit om jullie weer in 2016 alhier te mogen begroeten !!

Geweldig!

Van der Horst, 26-9-2015

Paradijsjes in Pattaya. Oase van rust in het drukke Pattaya.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Super ontbijt en heel uitgebreid. Zwembad is heel groot en meer dan genoeg stoelen. Tuin mooi onderhouden. Appartement waar wij verbleven was zeer ruim, zitkamer, slaapkamer, walkin closet en een mooie badkamer. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in september 2015

Geachte familie van der Horst,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie waardering voor het Thai Garden Resort.

Het is heel fijn om te lezen dat alles naar wens was tijdens uw verblijf bij ons.

We kijken dan ook uit naar uw volgende bezoek !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.13 uit 10 op basis van 270 reviews.