Hotel Thai Garden Resort ****

9,2

270 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Zo weer naartoe willen

Manon Janssen-Leijten, 3-5-2016

wij hebben een stukje paradijs op aarde gevonden! Wat een heerlijk resort. Prachtige tuin met zalig zwembad met een rokers- en niet-rokers gedeelte, fijne kamers (fris en schoon) leuk gesitueerd in voornoemde tuin, daarbij een meer dan voortreffelijk ontbijtbuffet en ook de gezellige themadinerbuffetten zijn zeker aan te raden. Wil je de drukte (en de zee) opzoeken dan kan dat, want buiten het resort sta je meteen in het stadsleven waar vervoer naar het echte uitgaansgebied van Pattaya voorhanden is. Ook de persoonlijke aandacht en tips van dhr. Pisters zijn erg fijn. Wij vonden het er geweldig maar als we dan toch een nadeeltje moeten noemen: het is wel een eindje vliegen :) Maar als we de kans krijgen nog eens terug te komen, dan hebben we dat er zelfs voor over!

Vriendelijke groeten,

Jacco & Manon

Gereisd met partner in april 2016
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 5-5-2016

Hallo Jacco en Manon,

Heel hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling !!

Wij zijn erg blij dat we jullie een mooie vakantie hebben kunnen bezorgen.

Ook al is de reis lang, hopen we toch dat jullie nog eens bij ons terugkomen.

Nogmaals bedankt en een fijne dag !

Goed verzorgt en net resort

Wil, 2-5-2016

Kamers zijn goed maar vooral netjes, zwembad en tuin mooi aangelegd.

Enigste minpunt zijn de prijzen aan de bar bij het zwembad deze zijn heel fors.

Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 5-5-2016

Geachte gast,

Bedankt voor uw beoordeling wat wij zeer op prijs stellen.

Ik heb uw opmerking over de prijzen aan het zwembad gelezen.

Zoals u gezien heeft hebben wij een systeem waar u vanaf ieder bedje aan het zwembad op een knopje kunt drukken en dan komt onze bediening uw bestelling opnemen. Dat is aangenaam voor onze gasten, maar heeft natuurlijk ook een investering gekost.

Wij zijn van mening dat de prijs - kwaliteit verhouding gepast is wat betreft de prijzen. Vergeet niet dat tijdens ons dagelijks Happy Hour de prijzen 50% minder kosten.

Dat is ook een service naar onze gast, doch dat prijs beleid kunnen we helaas niet de gehele dag door voeren.

In een woord fantastisch

Marijke van Kersbergen, 19-4-2016

Het is een erg mooi en ook gezellig hotel met prachtige tuin waarin de appartementen/kamers verspreid liggen, maar wat mij persoonlijk opviel was dat de manager voor iedere gast elke dag aandacht had en je goede adviezen kon geven. Het personeel is zeer vriendelijk en maakten ons verblijf zo aangenaam mogelijk.

ik kan eerlijk gezegd niets bedenken ten nadelen van het hotel.

Het was in een woord zo geweldig, mijn partner en ik waren er snel over uit , hier moeten we gewoon weer een keer terug komen.

Gereisd met partner in april 2016
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 23-4-2016

Hallo Marijke,

Wat is het toch fijn om te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons gehad hebben ! We blijven ons best doen om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken en dat is ons bij jullie dus duidelijk gelukt. Geweldig te lezen dat jullie nog eens bij ons terug zullen komen. Bedankt en een fijne dag.

fantastische plek

Brok, 19-4-2016

Thai garden is een prachtig resort met een zeer vriendelijk personeel met een perfecte manager de hr Pisters die voor iedere vakantieganger de ruimte neemt om alles in de puntjes te regelen niets is teveel gevraagd.Dit komt ook tot uiting in het gedrag van t personeel.Kan hier niets bedenken wat ik tekort ben gekomen daar.Als ik t in woord woord mag samen vatten 100% top en kom hier zeker terug.Wil alsnog hiervandaan een ieder hartelijk dank zeggen voor de onvergetelijke tijd die ik in Thai garden heb gehad.

mvrgr John Brok

Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 21-4-2016

Geachte heer Brok,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van het Thai Garden Resort.

Het was ons een genoegen dat u onze gast was, en wij zijn blij dat u een top vakantie bij ons gehad heeft.

We kijken uit naar uw volgende boeking en wensen u voor nu een fijne dag.

Thai Garden is voor ons het paradijs.

Antoinette Scheerhoorn, 6-3-2016

De prachtige tuin, het fantastische zwembad. Het vriendelijke en service gerichte personeel. Goede kamers. Schoon.

Jammer dat Pattya steeds drukker wordt.

Gereisd met partner in februari 2016
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 24-3-2016

Geachte familie Scheerhoorn,

Alweer hartelijk bedankt voor jullie verblijf bij ons. Zoals jullie schrijven is binnen het resort alles in orde, schoon en mooie tuinen en dat is fijn te lezen. Dat Pattaya drukker wordt ben ik met u eens, maar helaas heb ik er ( nog geen ! Haha ) invloed op !!

Ik kijk uit naar u volgende bezoek en wens u een fijne dag.

Dit bevelen wij iedereen echt aan!

Fam. van 't Hof, 29-2-2016

Wij zijn een week tijdens onze adoptiereis in Thai Garden Resort geweest. Het was in één woord: Geweldig!!! Comfort en luxe tegen een redelijke prijs. Wij hebben met onze kinderen enorm genoten van het mooie zwembad. De kamers zijn schoon en het personeel vriendelijk. Je bent hier geen nummer, maar er is echt persoonlijke aandacht. Ook fijn is de eigen taxibus waarover het hotel beschikt en het eten is prima. Als wij terugkeren naar Thailand weten wij al wat ons hotel zal zijn. Ze hebben een 10 verdiend! Maar er moet een uitdaging zijn om te verbeteren..........

Volgens mij is de grootste uitdaging om deze kwaliteit en comfort ook in de toekomst te waarborgen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 1-3-2016

Geachte familie van 't Hof,

Allereerst nogmaals proficiat met de adoptie van uw zoon !!

Ik ben heel blij met uw beoordeling en ik kan u verzekeren dat wij de standaard in het Thai Garden Resort zullen handhaven.

Dus stel ik voor dat u het volgend jaar weer bij ons terugkomt zodat wij uw familie weer een mooie vakantie kunnen garanderen !! Heel veel groeten uit een zonnig Pattaya.

Het is een prachtig resort !

Nelleke & Roy, 23-2-2016

Wil je een mooi en schoon resort met een prachtig zwembad en een tuin als een oase,maar toch dichtbij het gezellige thaise leven en gezellige straatjes en winkeltjes......ga dan naar Thai Garden Resort daar heb je alles wat je verwacht als je naar Thaihland gaat.
Gereisd met partner in februari 2016
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 25-2-2016

Hallo Nelleke en Roy,

Bedankt voor jullie mooie beoordeling, het is fijn te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons hebben gehad !! Tot de volgende keer !! Fijne dag.

Ab en Rita Jansen, 24-1-2016

Heeft onze verwachting overtroffen. Heerlijk resort waar we zeker terug komen.
Gereisd met partner in januari 2016
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 27-1-2016

Geachte familie Jansen,

Jullie hebben ons erg blij gemaakt met een beoordeling van 10 punten, beter kan het niet.

Het was erg fijn dat jullie bij ons waren en ik kijk uit naar jullie volgende reservering !!

Fijne dag en nogmaals heel hartelijk bedankt.

fantastisch

tiny, 5-1-2016

heerlijk hotel kamers zijn erg schoon en van alles voorzien.

zwembad heerlijk relax. eten erg goed en voor prijzen, zijn we hier niet gewend zo laag.al het personeel is zonder meer goed en zeer vriendelijk.

als je van het strand houd moet je wel een stukje rijden. het strand van Pattaya is erg smal, maar als je het hotel uitgaat ben je meteen in het uitgaansleven heeft ook zijn voordelen.

heb je een probleem, had ik dus, had kleding in phuket laten liggen 800 kilometer verder tegen Rene verteld, is de manager. binnen twee dagen op de kamer gebracht

waarvoor nog dank

ik kom hier nog heel graag een keertje terug

Gereisd alleenreizend in december 2015
Rene Pisters General Manager, General Manager and M.D., 25-2-2016

Hallo Tiny,

Bedankt voor je mooie beoordeling over het Thai Garden Resort.

Was blij dat we je kleding snel van Phuket naar Pattaya hebben kunnen halen !!

Ik kijk uit naar je volgende reservering.

Fijne dag !

Fijn en brandschoon hotel met goede voorzieningen

Ank en Wim, 18-12-2015

Heerlijk laagbouw hotel even buiten het centrum van Pattaya. Prima kamers plus badkamer (met fikse handdoeken). Goede bedden, tv met o.a. bvn. Kamer, tuin en zwembad worden goed onderhouden. Vriendelijke en snelle bediening in het restaurant, ze kennen je gauw. Ontbijt met veel variatie o.a. lekkere kaas, muesli, goede joghurt en vleeswaren. enz. Geen ham in glibberig heet water ! Het grote zwembad eindigt in een palmen-tuin met ook daar vele (met riet gevlochten) ligstoelen (nog ?) zonder matjes. Reserveren niet nodig! Prima handdoekservice: 2 grote handdoeken per persoon.

Grote parasols met aan de paal een bakje met drankkaart e.d. + belletje, zelfs met vliegenmepper wat soms handig is. Je kunt er steengoede, betaalbare massages boeken in de tuin of op aparte kamer. Buffetten op gezellig terras, met passende live-music (verzoeknummers mogelijk) Elke avond met andere insteek.

In het hotel merk je niks van het soms drukke verkeer (vooral in weekend). De prijzen zijn mede dankzij Draghi (?) wat hoger geworden, maar dan heb je ook wat. Gasten meest uit West-Europa en in de weekends o.a. Thai (geen Russen). Gezellig !

Gereisd met partner in december 2015
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 21-12-2015

Geachte gasten,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling !!

Wij zijn heel blij te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons gehad hebben.

Ik neem jullie opmerkingen mee in onze vergaderingen en we zullen overleggen wat we kunnen verbeteren.

Wij wensen jullie fijne Kerstdagen en een goed begin voor 2016, en kijken ernaar uit om jullie volgende reservering te ontvangen !!

Fijne dag.

Rene Pisters

General Manager

Thai Garden Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thai Garden Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 273 reviews.