Hotel Thai Garden Resort ****

9,1

268 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

paradijselijk!

Maria, 27-8-2017

Totale verwennerij in een aards paradijs. Zeer luxe resort met geweldig personeel.

Tot in detail is aan alles gedacht. Ons huisje had een buitenzitje en lag aan het zwembad waar het heerlijk toeven was. Elke avond om 5 uur 'happy hour' met aansluitend buffet van zeer goede kwaliteit. De directeur Rene en zijn vrouw aten ook elke avond in het restaurant. Heel attent kreeg ik van hem een cadeautje op mijn verjaardag!

Het strand, op loopafstand, is geen aanrader om je handdoek neer te leggen, wel verderop in Jomtien. In de straat bevindt zich een groot winkelcomplex. In de buurt hebben we goed en goedkoop meermalen een thaise oliemassage gehad. Sanctuary of Truth en Botanic Garden zijn echte aanraders voor een dagje uit.

Thai Garden resort maakt waar wat in de brochure wordt beloofd: zeer gastvrij, comfortabel, rustig en gemoedelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 30-8-2017

Geachte gasten,

Heel hartelijk bedankt voor jullie 10 beoordeling ! Het is geweldig te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad bij ons.

Ik verzeker jullie dat we op dezelde voet zullen doorgaan en hopen dat we jullie in de nabije toekomst weer mogen verwelkomen voor een vernieuwd verblijf in het Thai Garden Resort !!

Zeer goed resort met vriendelijk personeel

Ad en Margret, 5-8-2017

Zeer goed resort in een prachtige omgeving, met groot zwembad, grote kamers en voorzien van alle geneugten. Prima service en zeer vriendelijk Engels sprekend personeel. Nederlandse directeur welke kort bij de gasten staat en behulpzaam is waar mogelijk.

Maaltijden a la Carte maar tevens een zeer goed en variabel buffet alsook ontbijtbuffet.

Busservice in het hotel aanwezig. De prijs kwaliteit is zeer goed. Happy hour voor het diner is zeer aantrekkelijk. Overigens geniet de directeur ook de maaltijden met de gasten en is zeer wel in voor een grap, informatief waar mogelijk.

Voor de "Hollanders" is er kaas bij het ontbijt

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 10-8-2017

Geachte Gasten,

Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering !

Het was ons een genoegen om u hier bij ons in het Resort te mogen verwelkomen.

Fijn dat jullie iedere avond bij ons hebben gegeten, en dat begon altijd heel gezellig met het Happy Hour.

Ik ben er zeker van dat ik jullie hier nog eens mag verwelkomen in de nabije toekomst. Nogmaals bedankt en een fijne dag !

Rene Pisters

fijn hotel

purpleangel, 3-8-2017

leuk hotel met mooie tuinen prachtig zwembad en mooie propere grote kamers lekker ontbijt een aanrader voor wie naar pattaya gaat alles word mooi en net onderhouden alles is te voet te bereiken
Gereisd met partner in juli 2017
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 7-8-2017

Geachte Gast,

Wij zijn erg blij met de 10 die jullie ons geven !!

Heel fijn dat jullie een mooie vakantie bij ons hebben.

Ik kijk uit naar jullie volgende bezoek.

Fijne dag en nogmaals bedankt.

Geweldig !

Yvonne Dokters, 29-5-2017

Een geweldig hotel, zijn hier 3 wkn. geweest en hebben geen minpunt kunnen ontdekken, Thai Garden Resort ligt zeer gunstig, dicht bij het uitgaans leven, in het hotel een oase van rust.

Een super goed verzorgt ontbijt, heerlijke verse koffie en een gebakken eitje, aan alles is gedacht.

Een super mooi groot heerlijk schoon zwembad, waar men niet aan handdoekje leggen doet, ruimte zat.

Een handig druk belletje aan je parasol, om de ober te roepen voor een heerlijk koud drankje of een hapje eten.

Kamers die elke dag schoongemaakt worden en dan echt schoon.

Vriendelijk personeel, altijd in voor een praatje, er was zelfs een Dame die het opviel dat ik last van mijn rug had, ze vroeg hoe het kwam en nam gelijk actie, terug gekomen van het ontbijt, had ik al een nieuw topping matras en heb 3 wkn. lang heerlijk geslapen.

's avond kun je heerlijk eten in het hotel als je geen zin hebt om de deur uit te gaan, elke avond een ander thema en voor de prijs hoef je het niet te laten, er speelt een leuk 3 mans bandje op de achtergrond.

Het hotel is in handen van een Nederlandse eigenaar, die precies aanvoelt om zijn gasten het naar hun zin te maken, je kan het ook merken aan het personeel, je ziet dat ze plezier hebben, relaxt en efficient aan het werk zijn, van tuinman/vrouw tot aan de mensen van de receptie.

Al met al een TOP hotel en kom hier ckrs nog een x terug !!

Gereisd met partner in mei 2017
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 1-6-2017

Geachte familie Dokters,

Hartelijk bedankt voor deze geweldige review. We doen altijd ons best om het onze gasten naar hun zin te maken en dat is bij U schijnbaar helemaal gelukt.

Een correctie heb ik echter, ik ben de Directeur van het hotel, doch niet de eigenaar !!

Ik kijk uit naar uw volgede reservering en wens u een fije dag.

Super hotel welk afgestemd is op Europees toerist

Arie Vink, 23-4-2017

Super ontbijt waarbij tot in de puntjes rekening is gehouden met de Europees toerist. Grote en schone kamers welk een prima ligging hebben. Hotel ligt centraal in Pattaya waarvan een grote supermarkt op 200 meter afstand ligt. Goed Europees managementteam die aandacht besteed aan de wensen van de gasten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is zeker een aanrader qua prijs/ kwaliteitsverhouding!
Gereisd met partner in maart 2017
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 26-4-2017

Geachte familie Vink,

Hartelijk bedankt voor jullie super beoordeling ! Het was ons een genoegen om jullie weer te mogen verwelkomen in het Thai Garden Resort en zoals besproken zien we jullie volgend jaar weer terug.

Nogmaals onze dank en een fijne dag.

mooi gelegen resort een oase van rust en comfort.

Willem Metz, 7-3-2017

mooie ruime kamers, prachtig zwembad , fantastisch ontbijt ,diner erg goed,vriendelijk en behulpzaam personeel, management ( Renée) is altijd aanwezig voor informatie etc.. ( Nederlands , Duits en Engels) Wij hebben geen aan en of opmerkingen. kortom een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in februari 2017
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 1-4-2017

Geachte heer Metz,

Bij deze mijn hartelijke dank voor uw mooie beoordeling van het Thai Garden Resort. Namens alle medewerkers spreek ik mijn dank uit en we kijken uit naar uw volgende reservering bij ons.

heerlijke vakantie met partner en vrienden

familie Zwaneveld-Klinkenberg, 17-2-2017

inmiddels hebben we de dagelijkse draad in Nederland weer opgepakt, maar we zijn ons fijne verblijf in Thai Garden Resort nog lang niet vergeten.

Wat hebben wij een heerlijke tijd gehad. We hebben genoten van alles wat Thai Garden Resort te bieden heeft.

Inderijd hebben wij geselecteerd op een groot zwembad, nou dat is bij jullie te vinden en wat voor een zwembad, echt geweldig met heerlijke (en voldoende!) ligbedden en zitjes.

een fijne ruime kamer, die dagelijks prima werd schoongehouden; wat een lief en vriendelijk personeel, trouwens ook bij de receptie en in het restaurant, waar wij van de ontbijt- en andere bufetten genoten hebben. 's avonds gezellige muziek; Dominique was onze buurman, altijd vriendelijk, ook de medemuzikanten.

een persoonlijk dankjewel aan jou, René, omdat je contact hebt gelegd met de bridgeclub, zodat Hardy mee kon spelen.

wij hebben al veel gereisd, maar nergens hebben wij zo veel perdoonlijke aandacht gehad van de general manager; jij was er "altijd", een praatje met de gasten, navraag of alles naar wens is; erg fijn.

We zijn 25 nachten bij jullie geweest dit keer; onze insteek is om zeker terug te komen en dan het liefst langer.

nogmaals dank en tot een volgende keer,

hartelijke groeten van familie Zwaneveld-Klinkenberg, Uden

Gereisd met partner in januari 2017
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 20-2-2017

Geachte familie Zwaneveld-Klinkenberg,

Heel hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling ! Het was ons een genoegen om u als gast bij ons te mogen verwelkomen. Fijn dat alles in orde was en dat uw man heerlijk heeft kunnen bridgen in ons hotel met de Nederlandse Vereniging. Ik kijk uit naar julle volgende reservering en bedank me nogmaals hartelijk.

superhotel; kamer, ontbijtbuffet, enorm zwembad

job, 22-11-2016

ruime kamer van 34 m2, geweldig ontbijt en 's avonds dinerbuffet met muziek van 3 gitaristen, rustig gelegen maar voor wie de drukte van Pattaya zoekt is dit in 5 minuten met de Bahtbus voor 10 Baht bereikbaar. Last but not least: een enorm zwembad van meer dan 60 m lengte met apart kinderbad en diverse whirlpools. Echt 'value for money' en overal goede service door vriendelijk personeel. Engels (of Duits) is hier geen probleem, wat bij veel hotels wel degelijk een probleem (irritatie over het niet-begrepen worden) kan zijn. Kortom: een echte aanrader!
Gereisd met partner in november 2016
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 17-12-2016

Geachte gast,

Heel hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

Fijn te lezen dat u een top verblijf bij ons heeft gehad.

Prettige feestdagen en misschien tot het volgend jaar !

Mooie locatie voor een familievakantie met zwembad

Arjan, 24-9-2016

Uiteraard hadden we de verschillende reviews gelezen. En het viel niet tegen: mooi, groot en schoon zwembad met prima bedjes en handdoeken service, nette huisjes, vriendelijke receptie & schoonmaak personeel, ontbijt met goede cappuccino op het buitenterras. Wat een beetje tegenviel was, dat gedurende 2 weken er doeken op de grond lagen in de ontbijtzaal (lekkende airco), net naast het buffet. En dat er een bekende Duitser was, die alle aandacht van het management kreeg. Klagen had geen zin: deze Duitse meneer werd als god op handen gedragen.

Het buffet hebben we niet gedaan: zag er wel gezellig uit met live muziek, maar voedsel uit opwarmbakken ..... nee, niet voor ons. Gelukkig was er vlakbij het hotel een gezellig straatje met diverse eettentjes waar je prima kon eten, bijvoorbeeld bij Bazir. Genoten: ja; voor herhaling vatbaar: nee.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 20-10-2016

Beste Arjan,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling over het Thai Garden Resort.

We zijn blij te lezen dat jullie een fijn verblijf bij ons hebben gehad.

Klopt, een airco in de ontbijt zaal was defect en daar was geen onderdeel voor te krijgen, het heeft even geduurt voordat de leverancier ons kon helpen, onze excuses hiervoor.

We hadden inderdaad een bekende Duitse TV ster te gast die voor ons reclame maakt voor het hotel. Doch ik ben me er niet van bewust dat door zijn bezoek andere gasten tekort gedaan zijn. Mocht u dat anders zien, dan bied ik daar gaarne mijn veronderschuldiginen voor aan. Het avond buffet en de gerechten daarop is ieder zijn keus, maar naast het buffet kunt u ook a la carte eten bij ons voor het avond eten. Ik ben blij dat u ons op deze punten opmerkzaam hebt gemaakt en wens u een fijne dag.

Bijzondere plek

Kimm, 17-9-2016

Een geweldige plek! Wij hebben hier 2 weken heerlijk genoten van alles wat dit resort te bieden heeft! Mooie kamer, super zwembad, lekker eten en super vriendelijk en behulpzaam personeel!
Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Sandra.

Heel hartelijk bedankt voor jullie super beoordeling !

We zijn erg blij te lezen dat jullie een geweldig verblijf bij ons hadden.

Hopelijk tot een volgende keer ! Fijne dag en veel groeten uit Pattaya.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thai Garden Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.14 uit 10 op basis van 271 reviews.