Uitstekend

1 review over Appartement Sirinan in het Nederlands

Keurige accomodatie in Pattaya

Gerardus, 22-8-2011

Apartment Sirinan is een prima onderkomen voor een wat langere periode Thailand,het is een mooi en schoon gebouw.Alles wat je in principe nodig hebt en een prima uitgangs punt om wat van de omgeving te bekijken.Wij zijn vanuit het Apartement gewoon een paar dagen naar Ko Samed en een week naar Bali gereisd en onze spullen gewoon laten liggen.De prijs die je ervoor betaald is een lachertje in ieder geval hebben we het 6 weken prima naar onze zin gehad.Wij denken nog een keertje te overwinteren Sirinan de eigenaresse is zeer behulpzaam en spreekt goed engels en zelfs een paar woordjes Nederlands
Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sirinan in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sirinan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sirinan scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.