Hotel Siam Bayview ****

7,8

13 reviews over Hotel Siam Bayview in het Nederlands

Waar voor je geld

mikevandenbos, 2-2-2012

We hebben reeds meerdere keren in dit hotel verbleven en telkens zijn we zeer tevreden geweest.De ligging is super,dicht bij alle shoppingmalls en restaurants.Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.De kamers zijn mooi ingericht en ruim.Het ontbijt is heel uitgebreid en er wordt vanalles op het moment zelf bereidt naar jou wens.Er zijn 2 zwembaden en voldoende ligstoelen.We hebben ook al eens gelogeerd in noord Pattaya en daar zijn de hotels wel nieuwer maar je zit van alles ver verwijderd.Siam Bayview is echt een aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2011

zeer goed

harold, 24-8-2010

zeer goed hotel, midden in het uitgaansleven, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet, prima zwembaden, kortom een aanrader
Gereisd met partner in augustus 2010

Niet doen!

Rogier Kemme, 19-5-2009

Mede door de recenties op deze site heb ik bij dit hotel geboekt. Wat een afknapper! Ik vraag me werkelijk af wat mensen bezielt om voor dit hotel die geweldige beoordelingen te geven.

Op een rijtje:

- De kamers zijn klein, zeer klein!

- Op het balkon kan je je niet eens keren!

- De badkuip is zo klein dat ik er nauwelijks in kon.

- In en om het hotel is volstrekt niets te doen. Zwembad, hal, cafe is desolaat.

- Toen ik naar een lagere verdieping wilde verhuizen (vanwege claustrofobie neem ik vaak trap ipv lift) begon men moeilijk te doen. 4-sterren-service zullen we maar zeggen...

- Voor alles maar dan ook alles moet je fors extra betalen (de stadsplattegrond op je kamer, biljarten,internet,etc).

- Over alle prijzen kan je nog eens BTW en service extra betalen.

- De prijs/kwaliteisverhouding is ronduit schandalig! Ik betaalde 3000 baht per nacht. Na 1 nacht ben ik gelijk verhuisd naar hotel t.o. waar ik 1200 betaald heb met een kamer die ruim 1,5 keer (!) zo groot was!

Gereisd alleenreizend in mei 2009

Zéééér goed

Marc en Sonja, 3-4-2009

Pas terug van een weekje Siam Bayview.

Heel goed hotel met zeer vriendelijk personeel.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en grote propere kamers(deluxe kamers) met alle comfort(flatscreen, internetaansluiting,cd...).

Ideale ligging. Hotel uit en je bent tussen de winkeltjes en restaurants.

100m verder splinternieuw shoppingcentrum met 6 verdiepingen en een kelder vol eetstandjes(spotgoedkoop).

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2009

Top Hotel

Hoogenboezem, 23-3-2009

Dit is een geweldig hotel. Echt een oase van rust in de drukke stad Pattaya. Het ligt heel centraal en alles is bijna op loopafstand.

Een aanrader is om met de boot naar de naderbij gelegen eilandjes te gaan. Vooral als u graag mooie stranden ziet want die laten wel beetje te wensen over in Pattaya.

Als u van plan bent om naar Pattaya te gaan zou ik zeker aanraden om dit hotel te nemen (vooral de kamers met sea view zijn mooi).

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

Leuke reis

Alain, 9-7-2008

Mijn eerste reis naar een exotisch land is heel goed verlopen. De kamers hebben we altijd proper getroffen. We hadden wel een probleem als onze bagage zoek geraakt is. We hadden papieren nodig voor de verzekering en het duurde nogal lang voor ze verstonden wat we wouden (zo een 5 dagen...) Nadien heeft de manager toch voor een oplossing gezorgt. de excursies hebben we buiten het hotel geboekt. Dit met de nodige korting (afdingen is de boodschap in thailand!) Verder was de ligging van dit hotel super daar je uit het hotel komt en onmiddellijk winkeltjes tegen komt. Wie echt gaat voor uit te gaan moet niet enkel denken aan de walkingstreet die eerder al op een afstand is van het hotel, er zijn leuke barretjes en dergelijke in de kleine straatjes van pattaya maar je moet ze vinden. Dit jaar gaan we terug naar pattaya en we boekten ons verblijf alvast weer bij siam bayview!
Gereisd met partner in augustus 2007

Piet, 3-2-2008

We gaan al ruim 12 jaar naar Pattaya meestal is dat twee keer per jaar en hebben daardoor al in verschillende Hotel onze vakanties door gebracht.

Dit is toch tot heden het hotel waar wij het meest na ons zin hebben gehad. Het hotel staat pal tegenover de boulavard in centum bij al de winkeltjes winkelcentrums uitgaan en restaurants...........personeel top de kamer top de service top de liging top............Je moet wel zorgen dat je een een kamer aan de zee kant krijgt daar zit je nog beter kortom een AANRADER

Gereisd met partner in februari 2008

Erik, 31-8-2006

Goed geoutilleerd hotel. Van alle gemakken voorzien. Service is perfect. Helaas was 's nachts het gedreun van de omliggende disco's in de kamer (achterkant) nadrukkelijk aanwezig. Later is door de hotelmanager gezorgd voor een andere kamer (zeezicht) waardoor het lawaai niet meer zo nadrukkelijk aanwezig was. Hotelmanager bedankt. Stap het hotel uit en je zit midden in het bruisende nachtleven.
Gereisd familie in december 2004

Gonny, 11-8-2006

Een heel erg goed hotel, midden in het centrum met een goede service. We hebben er drie weken door gebracht (juni 2006), we vonden het jammer om weer naar huis te gaan. Mooie zwembaden prachtige kamers ruim en schoon.Heel uitgebreid ontbijt.Vriendelijk personeel, de deur uit en je zit tussen de winkels en markten idiaal. We hebben heel wat hotels gehad in Pattaya en Jomtien maar dit is toch de beste ,en we gaan er van de winter zeker weer terug maar dan langer. We raden dit hotel ook zeker aan.
Gereisd anders in augustus 2006

Jan, 3-6-2006

We zijn net terug uit Thailand,waar we drie weken in dit prachtige hotel hebben door gebracht. Het is echt een Top hotel met een heel erg goede service. De ligging is ook uitstekend midden in het centrum, staat over op het strand. Een prachtig zwembad, een goed ontbijt en ruime schone kamers dit is echt een aanrader. We gaan zeker terug, we willen niets anders meer dit was en is het beste hotel van Pattaya
Gereisd met partner in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Siam Bayview bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siam Bayview in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siam Bayview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siam Bayview scoort een 7.76 uit 10 op basis van 14 reviews.