Beoordelingen Hotel Siam Bayview****

Siam Bayview****
14 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Siam Bayview****
310/2 Beach Road, 20260, Pattaya

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siam Bayview**** in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siam Bayview**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Siam Bayview scoort een 7,6 uit 10, op basis van 14 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siam Bayview**** in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siam Bayview****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Siam Bayview**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Hotel Siam Bayview**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Siam Bayview**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Thailand. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Thailand. Vergelijk Hotel Siam Bayview**** met andere accommodaties in Pattaya.
Even geduld a.u.b.

8,7
7,8
8,9
5,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2011
"Waar voor je geld"vertalen
mikevandenbos
6,0

02-02-2012 We hebben reeds meerdere keren in dit hotel verbleven en telkens zijn we zeer tevreden geweest.De ligging is super,dicht bij alle shoppingmalls en restaurants.Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.De kamers zijn mooi ingericht en ruim.Het ontbijt is heel uitgebreid en er wordt vanalles op het moment zelf bereidt naar jou wens.Er zijn 2 zwembaden en voldoende ligstoelen.We hebben ook al eens gelogeerd in noord Pattaya en daar zijn de hotels wel nieuwer maar je zit van alles ver verwijderd.Siam Bayview is echt een aanrader.

met partner, Aug. 2010
"Zeer goed "vertalen
harold
9,0

24-08-2010 zeer goed hotel, midden in het uitgaansleven, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet, prima zwembaden, kortom een aanrader

alleenreizend, Mei 2009
"Niet doen!"vertalen
Rogier Kemme
4,0
5,0
1,0
3,0

19-05-2009 Mede door de recenties op deze site heb ik bij dit hotel geboekt. Wat een afknapper! Ik vraag me werkelijk af wat mensen bezielt om voor dit hotel die geweldige beoordelingen te geven.
Op een rijtje:
- De kamers zijn klein, zeer klein!
- Op het balkon kan je je niet eens keren!
- De badkuip is zo klein dat ik er nauwelijks in kon.
- In en om het hotel is volstrekt niets te doen. Zwembad, hal, cafe is desolaat.
- Toen ik naar een lagere verdieping wilde verhuizen (vanwege claustrofobie neem ik vaak trap ipv lift) begon men moeilijk te doen. 4-sterren-service zullen we maar zeggen...
- Voor alles maar dan ook alles moet je fors extra betalen (de stadsplattegrond op je kamer, biljarten,internet,etc).
- Over alle prijzen kan je nog eens BTW en service extra betalen.
- De prijs/kwaliteisverhouding is ronduit schandalig! Ik betaalde 3000 baht per nacht. Na 1 nacht ben ik gelijk verhuisd naar hotel t.o. waar ik 1200 betaald heb met een kamer die ruim 1,5 keer (!) zo groot was!

met partner
"Zéééér goed"vertalen
Marc en Sonja
9,0

03-04-2009 Pas terug van een weekje Siam Bayview.
Heel goed hotel met zeer vriendelijk personeel.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en grote propere kamers(deluxe kamers) met alle comfort(flatscreen, internetaansluiting,cd...).
Ideale ligging. Hotel uit en je bent tussen de winkeltjes en restaurants.
100m verder splinternieuw shoppingcentrum met 6 verdiepingen en een kelder vol eetstandjes(spotgoedkoop).
Zeker voor herhaling vatbaar.

met oudere kinderen, Mrt. 2009
"Top Hotel"vertalen
Hoogenboezem
4,0

23-03-2009 Dit is een geweldig hotel. Echt een oase van rust in de drukke stad Pattaya. Het ligt heel centraal en alles is bijna op loopafstand.

Een aanrader is om met de boot naar de naderbij gelegen eilandjes te gaan. Vooral als u graag mooie stranden ziet want die laten wel beetje te wensen over in Pattaya.

Als u van plan bent om naar Pattaya te gaan zou ik zeker aanraden om dit hotel te nemen (vooral de kamers met sea view zijn mooi).

met partner
Piet
7,0
2,0

03-02-2008 We gaan al ruim 12 jaar naar Pattaya meestal is dat twee keer per jaar en hebben daardoor al in verschillende Hotel onze vakanties door gebracht.
Dit is toch tot heden het hotel waar wij het meest na ons zin hebben gehad. Het hotel staat pal tegenover de boulavard in centum bij al de winkeltjes winkelcentrums uitgaan en restaurants...........personeel top de kamer top de service top de liging top............Je moet wel zorgen dat je een een kamer aan de zee kant krijgt daar zit je nog beter kortom een AANRADER

met partner, Aug. 2007
"Leuke reis"vertalen
Alain
6,0

09-07-2008 Mijn eerste reis naar een exotisch land is heel goed verlopen. De kamers hebben we altijd proper getroffen. We hadden wel een probleem als onze bagage zoek geraakt is. We hadden papieren nodig voor de verzekering en het duurde nogal lang voor ze verstonden wat we wouden (zo een 5 dagen...) Nadien heeft de manager toch voor een oplossing gezorgt. de excursies hebben we buiten het hotel geboekt. Dit met de nodige korting (afdingen is de boodschap in thailand!) Verder was de ligging van dit hotel super daar je uit het hotel komt en onmiddellijk winkeltjes tegen komt. Wie echt gaat voor uit te gaan moet niet enkel denken aan de walkingstreet die eerder al op een afstand is van het hotel, er zijn leuke barretjes en dergelijke in de kleine straatjes van pattaya maar je moet ze vinden. Dit jaar gaan we terug naar pattaya en we boekten ons verblijf alvast weer bij siam bayview!

Gonny
9,0

11-08-2006 Een heel erg goed hotel, midden in het centrum met een goede service. We hebben er drie weken door gebracht (juni 2006), we vonden het jammer om weer naar huis te gaan. Mooie zwembaden prachtige kamers ruim en schoon.Heel uitgebreid ontbijt.Vriendelijk personeel, de deur uit en je zit tussen de winkels en markten idiaal. We hebben heel wat hotels gehad in Pattaya en Jomtien maar dit is toch de beste ,en we gaan er van de winter zeker weer terug maar dan langer. We raden dit hotel ook zeker aan.

met partner, Mei 2006
Jan
7,0

03-06-2006 We zijn net terug uit Thailand,waar we drie weken in dit prachtige hotel hebben door gebracht. Het is echt een Top hotel met een heel erg goede service. De ligging is ook uitstekend midden in het centrum, staat over op het strand. Een prachtig zwembad, een goed ontbijt en ruime schone kamers dit is echt een aanrader. We gaan zeker terug, we willen niets anders meer dit was en is het beste hotel van Pattaya

M.Veerman
9,0

08-02-2006 Uitstekend hotel met op alle gebied een uiterst goede service.
Beschikt over twee zwembaden waar altijd wel een rustig plekje te vinden is.Ontbijt bufet voor die continenten van erg goeie kwaliteit.
Alles dicht in de buurt Centrum,strand,winkels,en een uistekende bediening.Zelf heb ik hier 16 Jaar gemiddeld zes weken per jaar gelogeerd.Vergelijking met hotels of resorts voor de helft van de prijs is niet mogelijk,natuurlijk zijn er in Pattaya goedkopere en ook goede hotels ,maar deze staan niet in vergelijk met Siam Bay View of de ligging is zeer ongunstig.
Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen.

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?