9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Cliff Beach Resort***** bij :

26 reviews over Hotel Royal Cliff Beach Resort in het Nederlands

super echt 5 sterren!

Rob M, 25-6-2016

eigenlijk alles prima erg rustig in mei daarom ook lagere prijzen
Gereisd alleenreizend in mei 2016

tophotel

nico, 2-2-2013

zeer luxe en prachtig hotel met diverse zwembaden hier geen handoekje leggen overal plaats zat toprestaurants en vriendelijk personeel speciaal guest relations medewerkers die altijd voor je klaarstaan en het je op alle mogelijke manieren naar de zin maken komen hier zeker terug
Gereisd met partner in januari 2013

prachtig!

alice, 27-8-2010

Niet normaal zo mooi super service en prachtige kamers ga zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in december 1993

nooit meer

Tijms, 2-2-2010

heb na het bezoek aan dit hotel 3 dagen in het ziekenhuis gelegen voedselvergiftiging wij hebben dit gemeld aan de manager maar die heeft nog geen excuses aangeboden nooit meer naar dit hotel, en zeker geen japans daar eten
Gereisd met partner in februari 2010

skitterend!

rizal, 27-11-2008

ja maarten, het was echt skitterend! bediening super, je werd op je wenken bediend. de gast is koning gaat daar echt in op. in nederland kan men daar heel veel van leren! eten voortreffelijk, maar in verhouding in het centrum was het wel aan de hoge kant. zwembad, strand, omgeving van resort was wederom heel mooi maar ook heel schoon. centrum druk, maar je voelt je veilig ook met kinderen. veel restaurants en winkeltjes. tips: loop het resort uit neem de 1e beste tuk tuk voor 100 bat. visrestauarants in Walkingstreet aanrader en vers goedkoop! Mike shoppingmall top, van alles te koop en afdingbaar naar weinig. en wacht met kopen uit enthousiasme in het begin, kijk eerst rond en dan kopen. al met al, maarten we gaan snel weer terug!
Gereisd anders in november 2008

Perfecte break out voor de family

Maarten, 22-11-2008

super hotel kwa prijs kwaliteit. je voelt je daar echt gast en de service is ongekend vriendelijk; kan men in europa nog veel van leren. perfect voor kids. stadje op redelijke afstand en ondanks "bad image" hebben wij ons daar als gezin prima vermaakt. zeker een aanrader en we komen daar zeker terug.
Gereisd anders in november 2008

M. van Hooijdonk, 11-2-2008

Het hotel in Kololi (Kairaba) is zeer fraai gelegen en heeft een prachtig prive strand met optimale service.

De kamers zijn goed tot zeer goed en het personeel is aardig.

Het plaatsje zelf stelt niets voor,het is een stoffige straat met wat rommelige restaurantjes maar dat hoort bij de charme van de bestemming.

Als er nu nog een oplossing komt voor de grote problemen die men heeft met de vluchten en voor de reizigers lange wachttijden en lange vluchten met grote vertragingen tot gevolg hebben is dit een bestemming om vrolijk van te worden voor de wat avontuurlijkere toerist

Gereisd met partner in februari 2008

M. van Hooijdonk, 4-11-2007

Het viel ons wat koud op het dak dat we voor vroeginchecken 5000 bath en voor laat uitchecken 10000 bath moesten betalen.

Dat laatste was voor een half dagdeel.

Dat was voor een verblijf van bijna 3 weken een extra van €300,erg klantonvriendelijk vonden wij.

Verder niets dan lof en ook het vliegen in de evergreen de luxe class bevalt ons telkens weer prima,zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Gereisd met partner in oktober 2007

schoute, 10-8-2007

De service in dit hotel is uitstekend. Mooie tuinen aan een soort van oprijlaan. Net iets gelegen buiten Pattaya, op een heuvel. Mooi strandje erbij aan een soort van baai (je moest met de lift naar het strand). Het ontbijt was vrij prijzig en stelde niet veel voor! Omdat het hotel op een heuvel lag was je voor vervoer naar pattaya altijd aangewezen op een taxi of een shuttlebus.

Goed hotel, maar Pattaya zelf vond ik verschrikkelijk!

Gereisd anders in augustus 2007

Nancy den Hamer, 10-11-2006

Wij zijn net terug van dit resort en 3 woorden... SUPER, GEWELDIG en TOP !!

Om te beginnen met het personeel, petje af! Wat een fijne mensen allemaal. De kamers (en wij hadden de meest simpele suite) echt mooi, ruim en schoon. Een lekker balkon, mooie badkamer en een lekker groot bed, kom je s'avonds in je hotel kamer en dan staat er een schaal fruit, of een lekker stuk taart of cake.

Je hebt ook verschillende restaurants waar je heerlijk kunt eten en 24 uur per dag roomservice!

Echt alles is goed in het hotel wij gaan zeker terug volgend jaar omdat wij ons daar heel erg welkom voelde.

Groetjes Arjan en Nancy

Gereisd met partner in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Cliff Beach Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Cliff Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Cliff Beach Resort scoort een 9.45 uit 10 op basis van 26 reviews.