Beoordelingen Hotel Royal Cliff Beach Resort*****

Royal Cliff Beach Resort*****
25 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Royal Cliff Beach Resort*****
353 Phra Tamnuk Road, 20150, Pattaya

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Cliff Beach Resort***** in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Cliff Beach Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Royal Cliff Beach Resort scoort een 9,5 uit 10, op basis van 25 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Cliff Beach Resort***** in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Cliff Beach Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Royal Cliff Beach Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Hotel Royal Cliff Beach Resort***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Thailand. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Thailand. Vergelijk Hotel Royal Cliff Beach Resort***** met andere accommodaties in Pattaya.
Even geduld a.u.b.

9,2
7,8
9,3
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Jan. 2013
"Tophotel"vertalen
nico
10,0

02-02-2013 zeer luxe en prachtig hotel met diverse zwembaden hier geen handoekje leggen overal plaats zat toprestaurants en vriendelijk personeel speciaal guest relations medewerkers die altijd voor je klaarstaan en het je op alle mogelijke manieren naar de zin maken komen hier zeker terug

met partner
"Nooit meer"vertalen
Tijms
5,0
1,0
6,0

02-02-2010 heb na het bezoek aan dit hotel 3 dagen in het ziekenhuis gelegen voedselvergiftiging wij hebben dit gemeld aan de manager maar die heeft nog geen excuses aangeboden nooit meer naar dit hotel, en zeker geen japans daar eten

Familie
"Skitterend!"vertalen
rizal
10,0

27-11-2008 ja maarten, het was echt skitterend! bediening super, je werd op je wenken bediend. de gast is koning gaat daar echt in op. in nederland kan men daar heel veel van leren! eten voortreffelijk, maar in verhouding in het centrum was het wel aan de hoge kant. zwembad, strand, omgeving van resort was wederom heel mooi maar ook heel schoon. centrum druk, maar je voelt je veilig ook met kinderen. veel restaurants en winkeltjes. tips: loop het resort uit neem de 1e beste tuk tuk voor 100 bat. visrestauarants in Walkingstreet aanrader en vers goedkoop! Mike shoppingmall top, van alles te koop en afdingbaar naar weinig. en wacht met kopen uit enthousiasme in het begin, kijk eerst rond en dan kopen. al met al, maarten we gaan snel weer terug!

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Royal Cliff Beach Resort**...

Familie
"Perfecte break out voor de family"vertalen
Maarten
8,0

22-11-2008 super hotel kwa prijs kwaliteit. je voelt je daar echt gast en de service is ongekend vriendelijk; kan men in europa nog veel van leren. perfect voor kids. stadje op redelijke afstand en ondanks "bad image" hebben wij ons daar als gezin prima vermaakt. zeker een aanrader en we komen daar zeker terug.

met partner, Feb. 2008
M. van Hooijdonk
9,0

11-02-2008 Het hotel in Kololi (Kairaba) is zeer fraai gelegen en heeft een prachtig prive strand met optimale service.
De kamers zijn goed tot zeer goed en het personeel is aardig.
Het plaatsje zelf stelt niets voor,het is een stoffige straat met wat rommelige restaurantjes maar dat hoort bij de charme van de bestemming.
Als er nu nog een oplossing komt voor de grote problemen die men heeft met de vluchten en voor de reizigers lange wachttijden en lange vluchten met grote vertragingen tot gevolg hebben is dit een bestemming om vrolijk van te worden voor de wat avontuurlijkere toerist

met partner, Okt. 2007
M. van Hooijdonk
10,0

04-11-2007 Het viel ons wat koud op het dak dat we voor vroeginchecken 5000 bath en voor laat uitchecken 10000 bath moesten betalen.
Dat laatste was voor een half dagdeel.
Dat was voor een verblijf van bijna 3 weken een extra van €300,erg klantonvriendelijk vonden wij.
Verder niets dan lof en ook het vliegen in de evergreen de luxe class bevalt ons telkens weer prima,zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

schoute
8,0

10-08-2007 De service in dit hotel is uitstekend. Mooie tuinen aan een soort van oprijlaan. Net iets gelegen buiten Pattaya, op een heuvel. Mooi strandje erbij aan een soort van baai (je moest met de lift naar het strand). Het ontbijt was vrij prijzig en stelde niet veel voor! Omdat het hotel op een heuvel lag was je voor vervoer naar pattaya altijd aangewezen op een taxi of een shuttlebus.
Goed hotel, maar Pattaya zelf vond ik verschrikkelijk!

met partner, Okt. 2006
Nancy den Hamer
10,0

10-11-2006 Wij zijn net terug van dit resort en 3 woorden... SUPER, GEWELDIG en TOP !!
Om te beginnen met het personeel, petje af! Wat een fijne mensen allemaal. De kamers (en wij hadden de meest simpele suite) echt mooi, ruim en schoon. Een lekker balkon, mooie badkamer en een lekker groot bed, kom je s'avonds in je hotel kamer en dan staat er een schaal fruit, of een lekker stuk taart of cake.
Je hebt ook verschillende restaurants waar je heerlijk kunt eten en 24 uur per dag roomservice!

Echt alles is goed in het hotel wij gaan zeker terug volgend jaar omdat wij ons daar heel erg welkom voelde.

Groetjes Arjan en Nancy

Guy Horemans

03-08-2006 Slechts 1 woord : SCHITTEREND
mooie, ruime en nette kamers - geweldig ontbijtbuffet - uiterst vriendelijk personeel - 2x per dag handdoeken
misschien 1 minpuntje : dranken in het hotel zijn niet goedkoop

Ingrid
9,0

06-12-2005 Mooi hotel, prachtige ligging. Gelukkig ver buiten Pattaya gelegen. De kamers (mini suites) zijn erg ruim en schoon. Goede service! Een top-ontbijtbuffet en goede restaurants. Mooie zwembaden met voldoende ligstoelen. Strand is wat smal, maar schoon.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?