Hotel Loma Resort & Spa ***

6,3

12 reviews over Hotel Loma Resort & Spa in het Nederlands

Heel mooi

Bekkema, 29-1-2015

Mooi hotel goed zwembad en aardig personeel en dicht bij het centrum. Een aanrader voor rustzoeker maar ook voor gezinnen leuk. Het ontbijt is er goed
Gereisd met partner in januari 2015

ik zal er niet weer heengaan

hendriks, 24-1-2010

het is een rustig hotel ontbijt is erg sober en elke dag het zelfde personeel spreekt slecht Engels
Gereisd met partner in januari 2010

afschuwelijk

tineke, 15-6-2009

wij waren met ons 4 en een kindje van 1jaar wat een onveilig hotel het balkon had grote openingen en een heater op het balkon knalheet was dat ding de badkamervloer lag 15cm onder de drempel strottebreker dus . wij moesten 2trappen op met een kinderwagentje het kind te laten lopen was onveilig het zwembad zat vol thaise dames en wellustige kerels hoezo kindvriendelijk /gezellig familie hotel en dan het strand wat een smerig zooitje overal bouwmatriaal en dooie vissen stukken touw en uitwerpselen wij zijn op zoek gegaan naar een ander hotel

en gevonden een aanrader, een familiehotel maarbovenal kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Loma Resort & Spa bij:

dit is zeker het land van de glimlach

Patricia, 13-5-2009

Heb hier een super vakantie gehad!

Heb al veel landen gezien maar toch blijft Thailand mijn favoriet! We hadden een familiekamer in het hotel wat echt super was. Heel aardig personeel! van "piet" kreeg je in de ochtend aan het zwembad zelfs al een mai-tai en het eten met stokjes is echt een aanrader.

Net zoals het eten buiten op straat.

Je kan in Pattaya leuk winkelen, je hebt er een super mooi strand! (tip: neem een speedboot vanuit het strand naar een eilandje in de buurt, dit is echt de moeite waard!) Al met al een geweldig mooi hotel! wij gaan hier zeker nog terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Beoordeling Loma Resort

Johan, 7-7-2008

Wij zijn in juli 2007 in dit hotel geweest. Het is ons erg goed bevallen. Je kunt dit hotel niet met een 5 sterren hotel vergelijken en daarom allemaal lage cijfers geven zoals de persoon onder mij. Alleen het eten viel ons wat tegen, maar waarom zou je ook bij je hotel gaan eten terwijl je een stad vol restaurants hebt? Dit hotel is gewoon goed, maar heeft geen overbodige luxe.
    Gereisd met vrienden in juli 2008

A.J. Bont, 17-5-2008

We zijn van 7 t/m 23 april 2008 in het Loma Hotel geweest.

Ik begrijp niet dat een Nederlandsche reisorganisatie een dergelijk Hotel in zijn aanbiedingenpakket heeft.

Het is ronduit slecht!

We zijn 8 keer in Pattaya geweest, maar hebben dit nog niet meegemaakt.

De Thaise mensen zijn heel vriendelijk en service gericht overal in Thailand, behalve in het Lomahotel.

De kamers zijn minimaal en over de badkamer maar te zwijgen. Die zijn in jaren niet goed schoongemaakt.

Men heeft ook bedacht dat men H.P. kan boeken.

Het eten is niet aan te raden.

Dus in mijn beleving gewoon een slecht Hotel

Gereisd met partner in april 2008

Pak, 25-9-2007

Goed hotel naar prijs/kwaliteit verhouding.

Lekker rustig gelegen, zodat je kan bijkomen na een zware dag of nacht.

Gereisd met vrienden in september 2007

arno van Dijnsen, 13-6-2007

nooit meer terug vanwege een sterk verouderd hotel,waarbij men heel veel thaise dames ziet aan het zwembad,veel last van insecten,geen plezierig personeel,niet geinteresseerd en niet vriendelijk,echt een hotel voor alleengaanden met name mannen die thaise dames willen hebben,niet meer terug,
    Gereisd met partner in mei 2007

Nelly, 14-2-2007

Prima hotel. Mooi zwembad. Nette kamers met balkon. Qua ligging is het perfect, op loopafstand van alle winkels, bars en restaurant, maar net ver genoeg van het lawaai. Ik zou hier zeer zeker nog een keer heen gaan.
    Gereisd anders in februari 2007

Gert , 26-12-2006

Ik verbleef hier 9 nachten in de periode 12/2006. Het enige wat mij echt is tegengevallen, is het ontbijt, je hebt er echt weinig keuze. Nu voor mij was dit geen probleem, ben gewoon de rest van de dagen in mijn bed blijven liggen. ;-)

Verder is de ligging van Naklua road de zijstraat naar beneden (of naar boven als je teugkomt) misschien een probleem voor mensen slecht te been, of als je last hebt van de warmte.

Soms staan er wel taxi busjes aan de ingang, maar ook niet altijd.

Verder was mijn ervaring met dit hotel zeer positief, mooi en proper zwembad, prachtige kamer, goede service....

Hiervoor verbleef ik in Woodland resort, dit is zeker een beter hotel, met een betere ligging... Maar je betaalde er in dezelfde periode wel een stuk meer voor.

Gereisd anders in december 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Loma Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loma Resort & Spa in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loma Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Loma Resort & Spa scoort een 6.3 uit 10 op basis van 13 reviews.