Hotel Green Park Resort ***

Green Park Resort

41 reviews over Hotel Green Park Resort in het Nederlands

heerlijk

gerard van rosengarten, 20-6-2016

net hotel, rustig gelegen buiten het centrum van het drukke Pattaya. Prima ontbijt en een nette kamer. Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken en uiteraard schoonmaak.Zwembad en tuin zijn fantastisch met een lekkere poolbar in het midden. In de omgeving zijn leuke dingen te doen, zoals the sanctuary of truth, een dag met een catamaran weg naar oa monkey eiland, meerval vangen in visvijver en naar Tigerzoo, waar je op de rug van een krokodil kan zitten, kussen met een olifant en op de foto met diverse tijgers. Strand is minder, maar met zon zwembad geen probleem. Het was in juni zeer rustig, vooral aan het zwembad. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Al met al een heerlijke vakantie en zeker voor de prijs die wij betaald hebben.
Gereisd met partner in juni 2016

goed hotel met prachtig zwembad

colinda, 31-1-2016

na de vlucht naar bangkok zijn we meteen door gereden naar Pattaya. Dat was goed te doen. Hier hebben we drie dagen uitgerust bij het mooie zwembad. Wij hadden twee kamers de kamer op de bovenste verdieping was prima, maar onze kamer naast de vis vijver stonk schimmelig. Het ontbijt was prima en het personeel was vriendelijk. Het hotel ligt valkbij het drukke centrum van Pattaya. Dus als je daar zin in hebt kun je dat opzoeken. Wij vonden dit een prima hotel voor onderbreking van onze reis naar de eilanden Koh Chang, Mak en Kood.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Prima hotel

Klaverdijk, 12-1-2016

Prima rustig gelegen hotel met een schitterend zwembad en tuin. Barpersoneel erg vriendelijk eveneens als de receptie. Kamers prima in orde. Ontbijt kan iets beter maar is voldoende.
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

top hotel

rudhi, 17-12-2014

We hebben zeer genoten van dit hotel zeker een aanrader
Gereisd met vrienden in november 2014

green Park Resort is goed

meneer Cramers, 24-11-2013

van Green Park Resort valt verder niets op aan te merken goed en vriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in november 2013

zeker een aanrader

van Essen, 12-9-2012

Green Park Resort is echt een Thais Hotel de tuin waar ook het grote zwembad zich bevindt is echt een tuin met palmbomen etc. Het ontbijtbuffet is goed div soorten brood. en niet te vergeten het warme buffet, het fruit en de rauwkost. Het is alleen jammer dat het personeel niet zo vriendelijk overkomt als jij niks zeg met groeten van hun kant zeggen ze niks. maar goed als je je daar overheen kan zetten heb je een leuke vakantie op een leuke locatie met mooie kamers en zeer goede bedden.En een groot zwembad met een bar erin. De kamer meisjes zijn wel vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2012

een aanrader

van Essen, 12-9-2012

Het is een superleuk thais hotel het ontbijt buffet is goed verschillende soorten brood,div soorten beleg, rauwkost, fruit en natuurlijk het warme buffet smorgens niet te vergeten.

Het is alleen jammer dat het personeel niet zo vriendelijk overkomt de kamermeisjes wel.Ze zeggen dat Thailand het land van de glimlach is nou dat is in dit hotel ver te zoeken maar voor de rest prima schone kamers.dus trek je er niks van aan van het personeel dan heb je een leuke vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2012

aanrader !!!!!!!!!!!

a rodenburg, 5-5-2012

wij zijn 11 april 2012 hier voor de vierde keer geweest.Zeer goede kwalitiet prijs verhouding .Zwembad zul je niet gauw een mooiere vinden in Pattaya .We hebben alweer geboekt voor Nov 2012 .

Ligging is buiten het drukke leven van Pattaya maar op 100 meter afstand ligt de hoofdstaart waar je voor 10 bath een tuktuk kan nemen naar het centrum .

Gereisd met partner in april 2012

liever een ander hotel

jaap en astrid, 8-5-2011

Dit hotel ligt in een rustige omgeving. Komen al jaren in Pattaya, maar dit hotel hebben we voor het eerst geboekt, van wege de prijs.\

Betaal liever iets meer, dan heb je ook wat.

Wij hadden een erg donkere kamer, geen uitzicht of wat. Bij de receptie zeiden ze, dat we niet moesten zeuren.

Thai Garden is een veel beter hotel.

Hier komen veel vast gasten, die de bedjes bij het zwembad volledig toeeigenden.

Het strandje is erg klein, wij zijn naar een groter strand geweest, waar het eten en de mensen erg vriendelijk waren.

Gereisd met partner in januari 2010

Voor herhaling vatbaar

Ferry, Robert, Kor, Jose, 24-4-2011

Zeer mooi resort, net gelegen buiten het centrum op een rustige locatie. Het is heerlijk als je uit het drukke centrum komt en je kan genieten van je rust. Wat betreft de prostituees daar valt het reuze mee, het is hoofdzakkelijk 1 straat, de bekende walking street. Mensen overdrijven als ze zeggen dat je altijd wordt lastig gevallen, complete onzin. Als je nee zegt laten ze je met rust. Afdingen geld overal, gemiddeld omgerekend 0,25 eurocent voor een taxirit per persoon is normaal. Het eten is goed, en ook westers eten is verkrijgbaar. Gemiddeld tussen de 7 en 10 euro voor een hele avond maaltijd. Lunch +/- 3/4 euro. Kleding is erg goedkoop 3/5 euro per shirt. Sigaretten 1,10 per pakje. Strand is minimaal maar met het resort heb je geen strand nodig. Je kan wel met de ferry naar het eiland +/- uur varen voor 0,50 cent per persoon. Met de bus vanaf bangkok is het goedkoopst 125 bath +/- 3 euro pp. Kortom heerlijk genoten, wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar april :)
Gereisd met vrienden in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Green Park Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Park Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Park Resort scoort een 7.98 uit 10 op basis van 43 reviews.