Hotel Garden Beach Resort ****

Garden Beach Resort
7,3

4 reviews over Hotel Garden Beach Resort in het Nederlands

J.Wiersema, 23-8-2005

Wij zijn in mei naar dit hotel geweest en ik kan alleen maar zeggen dat het helemaal geweldig was aardige mensen maar dat zijn de thaien toch allemaal en ik kan niet zeggen dat ik het s'morgens tijdens het ontbijt een vreet schuur vond dat is klinkklare onzin,en wat die bussen betreft is ook wel erg sterk over dreven die kun je daar niet eens kwijt bij het hotel wel aan de overkant van het hotel.

en wat sex toerisme betreft dat weet je al van tevoren dus niet zeuren daar over en trouwens men hoeft het niet te zien je kunt het ook vermijden.

verder hebben wij een zeer fijne vakantie gehad in het land met de glimlach.

Gereisd anders in augustus 2005

M. Robbertsen, 1-7-2005

Wij kunnen de slechte ervaringen in dit hotel niet begrijpen.Een uitstekend,luxe hotel met prachtige entree,de deuren worden voor je opengehouden en de koffers naar de nette hotelkamers gebracht!Prima service dus.Hotel ligt rustig en aan zee met privestrand en 2 grote goed verzorgde zwembaden + handdoekenservice.Ontbijt is prima!

Qua excursies is er veel keus,zeker de River Kwai[2 dgn] en Nong Nooch park zijn echte aanraders! Pattaya zelf is een echte touristische plaats met vele restaurantjes/ winkeltjes,grote luxe winkelcentra's

en bruisend nachtleven.Waar je aan moet wennen zijn de vele Go-Go bars,voornml. in de "Walking Street".Onze ervaring is dat je er geen last van hebt en deze barretjes kunt ontlopen, maar wel overal mannelijke toeristen ziet lopen met jonge Thaise meisjes!Wij kunnen terugkijken op een fantastische vakantie met veel luxe en lekker eten!Groetjes Mark en Monique

Gereisd anders in juli 2005

Loes, 23-3-2004

Wij gaan nooit meer naar Pattaya, alleen maar sex-toerisme!

We hadden een keurige kamer in het bij-gebouw, het hoofdgebouw is prachtig.

Per dag staan er onder je balkon ongeveer 30 bussen te dieselen , vol met Koreanen die komen varen of even eten.

De ontbijtzaal is een echte vreet-schuur.

Personeel is aardig en voorkomend, de strandverkopers zijn na 3 dagen je familie, het is niet allemaal vervelend.

Sta je op het strand en kijk je om, dan zie je hoogbouw. Ken je Benidorm? Dan weet je genoeg.

Wat het verblijf goed maakte: Buiten het hotel links-links vind je restaurant Art-Cafe. Fantastisch!!!

Gereisd anders in maart 2004

Alfred + Henk, 11-1-2004

Sorry maar na in Bangkok en Chang Mai in 4*hotels te hebben gezeten viel dit hotel erg tegen.De kamrs waren zeer sober;i.h. lunchrestaurant kon je bijna alleen maar hamburgers en pizza's bestellen.Het hotel zat helemaal vol met russen die weinig eisen stellen aan service en het hotel was hier dan ook naar.Wij zaten erin de 1e wk v januari; het zwembad werd 2 dagen gesloten en het strand zat helemaal vol om die reden.Het hotel ging russisch kerstfeest vieren.Een klacht indienen had geen zin;de manager stelde ons in het ongelijk!Hij kreeg nooit klachten over het zwembad 2 dagen dicht was.

Kortom,zeer slechte prijs-kwaliteitverhouding.Service echt overal slecht (receptie, bedienend personeel enz)

Van Pattaya moet je houden;zeer veel sextoeristen op iedere hoek van de straat/een eenzijdig winkelaanbod.

Zeer goede hostess van OAD (Jose Breed) die ons op verzoek direct kosteloos omboekte.

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden Beach Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garden Beach Resort scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.