Loei
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Phu Pha Nam Resort & Spa*** bij :

5 reviews over Hotel Phu Pha Nam Resort & Spa in het Nederlands

verlaten resort

Harrie, 13-7-2009

Het Phu Pha Nam resort in Loei was een groot complex met bungalows, huisjes, hotel, groot zwembad en sauna gebouw en mooie tuinomgeving. Het was echter bijna geheel verlaten. Wij waren, met 2 andere gasten de gehele bezetting.

Daardoor was de service ook op een laag pitje. Voor alle activiteiten die we wilden ondernemen moest eerst iemand worden opgeroepen.(ook voor het gebruik van het diner moest eerst een ober en daarna een kok worden opgeroepen) wat de wachttijden nogal lang maakten. De omgeving is prachtig maar er was niets in de buurt open en het dichtsbijzijnde dorpje was met een taxi bereikbaar in 30 minuten.

(na 30 minuten wachten op de taxi)

Gereisd met vrienden in mei 2009

Bert, 24-2-2008

ZEER fraai complex. Met zeer uitgebreide Spa, fitness, zwembad e.d. faciliteiten. Erg mooie tropische tuin. Te weinig gasten om voorraad drank en voedsel voldoende te hebben, we waren de enige gasten!

Meeste items op de menukaart niet aanwezig. Erg jammer.

We begrijpen niet dat het er niet vol zit met mensen die rond het zwembad zich laten masseren. Op een of andere manier ligt het uit de route. Toch de moeite van een verblijf waard.

Geen last gehad van overlast (er waren simpelweg geen andere gasten!)

Wireless internet voor weinig geld met genoeg upload snelheid aanwezig!

We gaan er een volgende keer weer graag naar toe (wel even voorraad drank e.d. zelf meenemen :-)

Gereisd met partner in februari 2008

Joop Jansen, 13-8-2007

Gedurende 2 nachten hier verbleven tijdens rondreis juli 2007. Zeer fraai gelegen hotel, met aanmerkelijk hoge prijzen voor eten en drinken, waarvan overigens veel niet aanwezig was. Zeer simpel ontbijt, te weinig personeel.
    Gereisd met partner in augustus 2007

Ingrid Collard, 12-3-2006

Het is duidelijk dat de algemene indruk zakt door de service.Ten eerste moesten we bij aankomst de bagage veel trappen op tillen omdat er geen lift aanwezig was. Bij het inchecken bleken de kamers veel duurder dan op de site. Veel mieren in de badkamer. Bij vertrek kocht mijn dochter twee flesjes water die ze nodig had voor flesvoeding voor haar baby. Die moest ze opeens weer inleveren omdat de lege flesjes niet meegenomen mogen worden.

En inderdaad zeer gehorig.

Jammer want het is echt een beeldschoon hotel.

Gereisd anders in maart 2006

Marian, 20-2-2005

Dit is werkelijk 'n prachtig resort helemaal van teakhout zelfs het zwembad is heel natuurlijk gemaakt. De kamers ( wel erg gehorig) zijn gecombineerd van teakhout en natuursteen. Buiten heb je een fantastische tuin met slootjes waar eenden en zwanen zwemmen ook binnen is 'n waterval, vogelsoorten en er is ook 'n orchidenfarm. 2003-2004 oud en nieuw gevierd nog nooit zo'n ervaring mee gemaakt.
      Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phu Pha Nam Resort & Spa in Loei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phu Pha Nam Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Phu Pha Nam Resort & Spa scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: