Pension Chiang Khan Guesthouse

Chiang Khan Guesthouse
8,8

5 reviews over Pension Chiang Khan Guesthouse in het Nederlands

Familie Janssen, 25-7-2006

We hebben na een dag al het gevoel dat we familie zijn van Pim en Huub. Daarom spreekt de service (pak maar wat je wilt, voel je thuis) ons ook aan.

Absolute aanrader!

Gereisd anders in juli 2006

Frans-Rutger & Chantal, 28-3-2006

We kunnen iedereen aanraden om hier een keer naar toe te gaan. Geweldig uitzicht, fantastischa gastvrijheid, heerlijk eten en prachtige eigenaren.

kortom: TOP !!!!!!!!!!

Gereisd anders in maart 2006

Jan en May, 3-3-2006

Rond de kerst van 2005 een fantastische tijd gehad met mensen die genieten van deze omgeving. Een klein guesthouse met een groot hart. Genieten van een prachtige omgeving, gastvrijheid. Mensen met passie! Bedankt!
Gereisd anders in maart 2006

Bert en Margreet Vlasakker, 20-12-2005

Typisch Isan family-style guesthouse,met geweldige service,en een prettige sfeer...
Gereisd anders in december 2005

jan van egmond, 21-8-2005

Ik was van plan om hier 1 nacht te blijven maar ben in totaal 5

dagen hier geweest. Fantasische ligging meteen aan de Mekong rivier.

Het guesthouse is helemaal van teakhout. Hier heb je echt het gevoel in het 'echte' Thailand te zijn.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Chiang Khan Guesthouse in Loei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Chiang Khan Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Chiang Khan Guesthouse scoort een 8.83 uit 10 op basis van 6 reviews.