5,6

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wannas Place (Andaman Sunset Resort)*** bij :

7 reviews over Hotel Wannas Place (Andaman Sunset Resort) in het Nederlands

ciska en benny, 23-3-2008

Hallo,

Zoals eerder al vermeld is dit geen kindvriendelijk hotel. Verwacht ook geen service in dit hotel. Aan het begin van de boulevard zijn echt veel betere hotels. Ook zit je bij wana zeker niet het leukste en mooiste gedeelte van de boulevard en strand. Wij geven echt geen aanrader voor dit hotel, het zal een grote teleursteling zijn.

Gereisd anders in maart 2008

Sanna en Jan, 4-1-2008

Een keer in dit hotel verbleven maar voor ons dan ook de laatste keer.

De ligging viel ons inderdaad ook tegen. Je zit ver van de gezellige boulevard. Ook is het een eind lopen naar de longtailbootjes die je naar raily beach brengen.

De service vond ik ook niet al te hoog. Onvriendelijk personeel.

Ik ben hier samen met mijn vriend geweest maar het hotel is zeker niet kindvriendelijk. Vergeleken met hotels waar wij in thailand zijn verbleven viel dit hotel wel heel erg tegen.

Gereisd anders in januari 2008

bogaerts, 24-10-2007

goede prijs kwaliteit, onze kamers waren zeer proper, vrij groot en goede badkamer. Alleen geen ontbijt inbegrepen en het ontbijt aldaar is niet echt een aanrader, vrij duur voor wat je krijgt. Moor klein zwembadje en centraal gelegen
    Gereisd anders in augustus 2007

Pier, 17-7-2007

Heb inmiddels twee keer in dit hotel verbleven. Hotel is prima, kamers zijn netjes en schoon. Zwitserse eigenaar is heel vriendelijk als je hem kent. Reserveren is een eitje, even een mailtje sturen en 't is geregeld. Laatste keer niet eens hoeven te betalen voor de transferservice naar Krabi-Airport.

Mij / ons bevalt het iedere keer weer goed en we gaan in oktober weer.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Harry en Lies, 13-7-2007

Dit is echt geen aanrader!!!! Zo'n vies hotel heb ik tot nu toe voor die prijs nog niet meegemaakt in Thailand. Ik geef nog liever wat extra uit per nacht dan nog een keer in dit hotel te verblijven. Het personeel is ook niet bepaald behulpzaam. Erg onvriendelijk allemaal. We hadden tevens het idee dat we de vuile lakens en handoeken gewoon weer op het bed terug vonden.

Ook een vervelende ligging. Boek dit hotel niet!

Gereisd met partner in juli 2007

hanna, 21-6-2007

In 2007 in dit hotel verbleven. Zeer vies, de algemene toilet was echt vies, er zat twee dagen poep op de wcbril. Ligging is ook niet echt alles. Er zijn veel goedkopere en gezelige hotels langs de boulevard. De eigenaar is zeer onvriendelijk er kan geen eens een goedendag vanaf.
      Gereisd anders in juni 2007

Harbeli, 13-1-2004

Netjes en schoon resort , bungalow in binnenplaats om zwembad gebouwd. ( geen uitzicht naar zee )

Poortje doorlopen en je staat aan de nieuwe boulevard aan het strand.

+/- 900bht per bungalow

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wannas Place (Andaman Sunset Resort) in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wannas Place (Andaman Sunset Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wannas Place (Andaman Sunset Resort) scoort een 5.56 uit 10 op basis van 9 reviews.