8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Krabi Beach Resort**** bij :

16 reviews over Hotel Sheraton Krabi Beach Resort in het Nederlands

Prachtig hotel in een mooie omgeving.

Dick van den Bosch, 3-10-2013

Prima 5 sterren hotel, deels gelegen in een mangrove bos. Hotel biedt veel mogelijkheden m.b.t. excursies. Is ook wel nodig want het hotel ligt vrij afgelegen.
Gereisd met partner in september 2013

Prachtig gelegen hotel

Monique, 8-3-2011

Dit hotel is echt een aanrader, prachtig gelegen midden in een mangrove en aan een heel mooi strand! Alles is er schoon, super mooie kamers, heerlijke zwembaden, prachtig strand met bedjes, prima restaurants en een goede service. Vanuit het hotel ga je de straat op en laat je 1 uur masseren voor 300 baht!! Ook alle trips kan je daar meteen boeken voor een zeer gunstige prijs. Ga lekker kayakken in de mangroves of op de zee of pak een longtail boot naar de eilanden. Heel erg de moeite waard allemaal. En naast het hotel aan het strand kan je heerlijk eten en een cocktail drinken in het restaurantje. Geweldig en veel goedkoper dan het ho tel!! Heerlijk om tot rust te komen. Rara is inmiddels helaas verhuisd naar Chang Mai naar het olifantenreservaat!
Gereisd met partner in december 2009

Mooiste kamers ooit

Bakdek1, 27-8-2010

Wij waren er in september wat doordat het af en toe regent, het laagseizoen is. Een complex met enkele honderden kamers waarvan er maar een stuk of 20 bezet waren. Kortom het was er heerlijk stil.

Toch waren de restaurants en andere faciliteiten gewoon open en deed het personeel enorm z'n best om het naar de zin te maken zonder opdringerig te zijn.

Wij hadden het geluk dat we met een flink aantal Starwood punten ge-upgrade werden naar een soort villa. Prachtig!

Het hotel zelf ligt aan een stille baai, je kunt er (redelijke) fietsen lenen en Krabi zelf ligt iets van 10 km ver en is op de fiets of met een taxi goed te bereiken.

Als je poort van het hotel uitgaat tref je allerlei restaurantjes, auto- en brommerverhuur, touroperators en andere winkeltjes. Door de stilte van dit seizoen heb je het idee dat je door daar je geld uit te geven de hele middenstand steunt.

Heerlijke dagen gehad.

Gereisd met partner in september 2009

Een super resort!

Udo, 18-8-2010

In dit resort kom je helemaal tot rust. Alles tot in detail goed geregeld. Personeel doet echt alles om het je naar je zin te maken. Zelfs je verjaardag wordt niet vergeten. Vlakbij het resort zijn er ook een aantal goede restaurantjes en in een paar minuten met de taxi ben je bij Ao Nang voor het geval je de drukte wilt opzoeken. Zeker geen massa toerisme op het resort. Voldoende zonnebedden dus geen handdoekje leggen! De BBQ op het strand vonden wij bijzonder en erg goed. We gaan volgend jaar weer!
Gereisd met partner in februari 2010

zeker een topper

vivian, 18-8-2010

Super mooi resort.

Alles is zeer schoon en mooi verzorgd.

De laatste 2 dagen van onze vakantie geweest.

Graag wat langer gebleven.

Gereisd met partner in augustus 2010

mooie locatie

Jansen, 2-8-2010

Het sheraton is geweldig. Mooi park met een privestrand. Het ontbijtbuffet is top. Enige nadeel is dat het ver van de bewoonde wereld zit. Eten op het park is duur. Ik zou buiten het park eten.
Gereisd familie in juli 2010

Schitterend mooi gelegen hotel

Dekkers, 9-2-2010

Gereisd met partner in februari 2010

Fantastische plek !!!

dora vandesteene, 6-1-2010

Ideaal hotel voor rustzoekers. Ver weg van de drukte in Aonang.

Wij verbleven er drie weken en hebben ons geen ogenblik verveeld.

Een plek om terug te keren!

Op het strand naast het hotel lekker gegeten en heel goedkoop.

De keuken in het hotel is ook voortreffelijk.

Gereisd met partner in november 2009

Mooi en goed hotel !

John, 29-7-2009

Eind juni verbleven wij een aantal dagen in dit mooie hotel. Het hotel is schitterend gelegen in een perfect onderhouden tropische tuin met twee grote zwembaden. Het strandgedeelte vonden wij wat minder door de aanwezigheid van veel rotzooi in het water en veel zeer scherpe stenen en zelfs glas. Kamers zijn goed maar voor de hoge prijsklasse niet uitzonderlijk mooi en de bedden zijn klein en erg hard. Het hotelpersoneel is ontzettend lief en servicegericht. Maaltijden in het hotel zijn duur maar uitstekend. Het ontbijt is zeer gevarieerd en alles is in overvloed aanwezig.Kortom voor een kort verblijf van enkele nachten een uitstekende locatie maar voor een uitgebreide strandvakantie zouden wij zelf niet voor dit hotel kiezen.Tip voor een uitgebreide boottocht naar de eilanden in de omgeving, gewoon in het stadje zelf boeken en niet bij het zogenaamde ,, touristinformationcenter ,, aan de overkant van het hotel want daar wordt je enorm afgezet, zoals ons helaas is overkomen !
Gereisd met partner in juni 2009

Super Relax hotel

Dries Willems, 28-6-2009

Dit hotel gekozen na een rondreis door Thailand om even lekker bij te komen. Wat een rust in dit groots opgezette resort. Het personeel is uiterst vriendelijk en helpen je overal mee. De service i sperfect

De restaurants op het resort zijn voor thaise begrippen aan de dure kant, maar zijn wel van topklasse. Als je het resort af loopt zijn een aantal restaurantjes. Een aanrader is het restaurant direct tegenover het hotel.

De kamers zijn zeer luxe opgezet met heerlijke bedden.

Het enige minpuntje vonden wij dat er geen entertainment aanwezig was in onze reisperiode. Dit is in het hoogseizoen anders.

Al met al een ectre aanrader!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Krabi Beach Resort in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Krabi Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Krabi Beach Resort scoort een 8.89 uit 10 op basis van 16 reviews.