Hotel Railay Great View Resort

Hotel Railay Great View Resort
Railay Great View Resort

1 review over Hotel Railay Great View Resort in het Nederlands

Mooi maar in het erg rustige deel van Railay

sandra, 24-2-2015

De kamers zijn bamboe hutjes op palen met elk een schitterend uitzicht op de zee. De kamers zijn ruim, schoon en erg mooi. Hier was echt niets op aan te merken. Zelfs de douches zijn heerlijk. Een goede straal en constante temperatuur. Ben je slecht te been zou ik hier echt niet gaan zitten. Alles loopt tegen de berg omhoog en omlaag. Dit was soms best een klim. Als je in de wat levendigere omgeving wilde komen. Moest je toch zeker tellen op een wandeltocht van ruim een kwartier. Op het hotel heb ik echt niets aan te merken. Er was een zwembad. Al lag deze wel het grootste gedeelte van de dag in de schaduw. Wat mij betreft was het een goed hotel maar omdat wij toch liever er s'avonds op uit trekken en je dan een hele wandeltocht moest maken over een slecht verlicht weggetje zou ik het niet snel weer boeken. Dan zijn er op Railway mooiere hotels te vinden.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Railay Great View Resort in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Railay Great View Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Railay Great View Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.