Bungalow Na-Thai Resort

Bungalow Na-Thai Resort
Na-Thai Resort

1 review over Bungalow Na-Thai Resort in het Nederlands

In Na-Thai voel je je meteen thuis!

marga, 28-12-2008

Het Na Thai resort is een klein complex. Het ligt 5 kilometer van het toeristische Ao Nang. Je woont hier echt tussen de Thaise mensen . Gerhard en zijn familie zijn zo ontzettend gastvrij, dat je je hier meteen thuis voelt. Erg handig was de computer die de hele dag beschikbaar was voor de gasten. Wij adviseren mensen om vanaf de eerste dag een brommer te huren via Gerhard. Kost bijna niets en je kunt iedere dag naar een ander strand of andere plaatsen. Voor weinig geld brengt Gerhard je ook op ieder moment overal naar toe. Wij sliepen in een bungalow, met een goed bed, TV en een koelkast. Geen luxe, maar goed schoon en er is alles wat je nodig hebt. Gezellig terras voor de kamer. Wat wij als meest positief hebben ervaren was het vertrouwen wat wij kregen van Gerhard. Hij is is erg internationaal internationaal georiënteerd en hij zou ook graag meer Nederlandersen in zijn resort hebben, iets wat wij hem zeer zeker gunnen!
Gereisd met vrienden in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Na-Thai Resort in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Na-Thai Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Na-Thai Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.