Hotel Bhu Nga Thani Resort & Spa ****

Hotel Bhu Nga Thani Resort & Spa
Bhu Nga Thani Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bhu Nga Thani Resort & Spa bij:

1 review over Hotel Bhu Nga Thani Resort & Spa in het Nederlands

konden we hier maar blijven...

Hanneke Haane, 17-8-2009

Dit resort ligt aan de oost kant van Railay, de kant met mangrove bossen. Er zijn diverse soorten kamers, wij hadden een standaard kamer.. Naar onze mening is deze meer dan standaard, badslippers, badjas, gratis draadloos internet, iedere dag vers fruit. Kortom allerlei extra'tjes die het verblijf extra aangenaam maakte. Het a la carte ontbijt was vrij standaard, wellicht omdat er nog maar 5 kamers bezet waren. Het resort was namelijk pas 2 maanden geopend. Goed afdingen op de prijs! Wij sliepen voor 2000 baht ipv 7500

Dit is absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bhu Nga Thani Resort & Spa in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bhu Nga Thani Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bhu Nga Thani Resort & Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.