Hotel Ao Nang Pakasai Resort

8,5

13 reviews over Hotel Ao Nang Pakasai Resort in het Nederlands

Erg mooi maar duur

Dennis, 5-1-2011

Vond het een super hotel, de vele treden waren voor mij geen probleem maar kan me voorstelen dat niet iedereen daar zo blij mee is (vooral in het donker). Prijs is wat aan de hoge kant (zelfs na het onderhandelen) maar daar krijg je ook wel wat voor.

Ik zou zo weer terug willen....

Gereisd met vrienden in november 2010

Mooi hotel

K & R, 18-1-2010

Mooi hotel, tenmidden van veel groen, prima zwembad.

De gebouwen zijn gebouwd tegen een heuvel dus voor mensen die slecht ter been zijn is het geen aanrader.

Verder ruime kamers, personeel is erg vriendelijk.

Ontbijt kan iets uitgebreider, maar opzich is er genoeg.

Gereisd met partner in november 2009

Mooi hotel

k&r, 19-11-2009

Mooi hotel ten midden van mooi aangelegde tuinen. De foto's die van het hotel zijn gepubliceerd zijn wel enigzinds gedateerd.

De kamers zijn ruim opgezet, schoon en netjes. We hadden een kamer aan het einde van het complex, wat te bereiken was via veel trappen (in totaal 120treden).

Personeel was fantastisch!

Ontbijt was goed maar er zat met uitzondering van een aantal gerechten weinig varriatie in.

Ligging, prima, dichtbij de boulevard en het strand.

Kindvriendelijkheid, er was een mini speeltuintje met een klein afgezet deel in het zwembad. Voor kinder/wandelwagens minder schikt vanwege de vele trappen. Anders prima!

Gereisd met partner in november 2009

Oké

Elisabeth, 23-8-2009

Helemaal met Joanne eens. Ze weten wel hoe ze een kiekje moeten schieten...! Ook wij waren in eerste instantie een beetje teleur gesteld,of zijn verwend dat kan natuurlijk ook ;-).Voorbeeld: vanuit zwembad kijk je naar gebouwen en kabels en HEEL minimum de zee. Strand is op loopafstand maar je moet er wel voor op pad. Dus stoepje, weg, centrum, etc. Idd ongeschikt voor slecht ter been, maar dat is eigenlijk wel heel Krabi. Ontbijt was oké. Kamers vonden wij wel goed. Ruim en lekker met balkon (maar zonder mooi uitzicht...) MRT 2009 geweest.
Gereisd met partner in augustus 2009

toppie

nocturna, 26-7-2009

het was gewoon een groot succes. de motorclub en ik vonden het leuk. vooral de sate. jammer dat mijn echtgenoot eddie aan de schijt was maar ik voelde me toppie!
Gereisd met vrienden in juli 2009

Oke

Joanne, 25-4-2009

Wij zijn hier in februari 2009 geweest en om eerlijk te zijn waren we in het begin toch teleurgesteld...de foto's op de site zijn veelbelovend, maar zijn heel misleidend. Kamers niet zo mooi.

Dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn, veel trappen !!

Voor de rest alles okee!!

Gereisd met partner in april 2009

Zeer goed hotel, goede service en mooi gelegen!

Veerman, 6-8-2008

Wij zijn hier in juli 2008 geweest. Prachtig hotel en goed gelegen (dichtbij strand, winkels en restaurants).

Kamers zien er mooi en ruim uit. Leuk is dat er ook een bad op het balkon aanwezig is..!

Het ontbijt was goed verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2008

jacq, 30-3-2008

Hier zijn wij in 2005 geweest..prachtig gelegen hotel het is tegen een berg aangebouwd maar je bent niet blij als je eenkamer hoog tegen de berg hebt want dan ben je kapot als je boven bent....wij namen sochtends als we gingen ontbijten onze handdoeken al mee zodaty we niet meer terug hoefte.Het ontbijt vond ik voor zo'n lux hotel wat magertjes,niet veel keus.Een pomp van het zwembad was kapot dus het water werd met de dag groener,dit duurde 4 dagen want er moest iemand uit bangkok komen om het te verhelpen,dit vond ik minder.De winkeltjes waren loopafstand wat erg fijn was.Verder was het personeel erg aardig,dit jaar april 2008 gaan we naar koh samui,maar daar zijn we eerder geweest...ook heerlijk!
Gereisd met partner in november 2005

Cor en Natasja, 7-2-2008

Wij hadden de pech dat we net na een periode van verbouwing kwamen, zeg maar in de afwerkings tijd. De eerste week was dit vervelend. Na een klacht hierover werden we gelijk geupgrade naar een hogere locatie met een nog mooiere kamer.

De kamers en de schoonmaak waren zeer goed echter niet de top in Thailand.In het zwembad kregen we steeds zwarte voeten en dit kwam ook doordat er net een nieuwe vloer in lag waar de voegen zeg maar nog moesten slijten.

Hou er rekening mee dat als je niet goed ter been bent dit hotel alleen geschikt is als je zeker weet dat je een kamer op de begane grond krijgt.

Wij moesten elke keer 165 echte treden bestijgen maar dan had je uiteindelijk ook wel een mooi uitzicht over de bossen en de zee.

Eten in AoNang was wel weer een van de beste die ik ooit in Thailand heb meegemaakt. Vooral als je de voor thaise begrippen duurdere zaken kiest(bv Thailandia) Duiken doe je absoluut met bedrijf net om hoek. Super duikschool met een grote boot.

Gereisd met partner in september 2007

Jan en Tineke, 20-4-2007

Het mooiste hotel waar wij ooit zijn geweest, echt een topper!!! Het komplex ligt in een prachtige soort botanische tuin, winkeltjes, restaurants en strand zijn makkelijk te voet bereikbaar. Ruime kamers, mooi groot balkon en alles straalt rust uit. Het enige minpuntje is, dat het voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader is omdat dit komplex tegen een berg is aangebouwd (veel trapjes). Wij hebben dit resort in april 2007 bezocht.
Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ao Nang Pakasai Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ao Nang Pakasai Resort in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ao Nang Pakasai Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ao Nang Pakasai Resort scoort een 8.46 uit 10 op basis van 13 reviews.