Beoordelingen Hotel Ao Nang Pakasai Resort

Ao Nang Pakasai Resort
13 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Ao Nang Pakasai Resort
88 Moo 3 Tumbol Ao Nang Muang, 81000, Krabi - Ao Nang Beach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ao Nang Pakasai Resort in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ao Nang Pakasai Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Ao Nang Pakasai Resort scoort een 8,3 uit 10, op basis van 13 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ao Nang Pakasai Resort in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ao Nang Pakasai Resort, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Ao Nang Pakasai Resort de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Hotel Ao Nang Pakasai Resort vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Thailand. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Thailand. Vergelijk Hotel Ao Nang Pakasai Resort met andere accommodaties in Krabi - Ao Nang Beach.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,1
7,8
5,2
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Nov. 2010
"Erg mooi maar duur"vertalen
Dennis
4,0

5-1-2011 Vond het een super hotel, de vele treden waren voor mij geen probleem maar kan me voorstelen dat niet iedereen daar zo blij mee is (vooral in het donker). Prijs is wat aan de hoge kant (zelfs na het onderhandelen) maar daar krijg je ook wel wat voor.

Ik zou zo weer terug willen....

"Mooi hotel"vertalen
k&r
7,0

19-11-2009 Mooi hotel ten midden van mooi aangelegde tuinen. De foto's die van het hotel zijn gepubliceerd zijn wel enigzinds gedateerd.

De kamers zijn ruim opgezet, schoon en netjes. We hadden een kamer aan het einde van het complex, wat te bereiken was via veel trappen (in totaal 120treden).

Personeel was fantastisch!

Ontbijt was goed maar er zat met uitzondering van een aantal gerechten weinig varriatie in.

Ligging, prima, dichtbij de boulevard en het strand.

Kindvriendelijkheid, er was een mini speeltuintje met een klein afgezet deel in het zwembad. Voor kinder/wandelwagens minder schikt vanwege de vele trappen. Anders prima!

met partner, Nov. 2009
"Mooi hotel"vertalen
K & R
7,0

18-1-2010 Mooi hotel, tenmidden van veel groen, prima zwembad.

De gebouwen zijn gebouwd tegen een heuvel dus voor mensen die slecht ter been zijn is het geen aanrader.

Verder ruime kamers, personeel is erg vriendelijk.

Ontbijt kan iets uitgebreider, maar opzich is er genoeg.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Ao Nang Pakasai Resort bij:

"Oké"vertalen
Elisabeth
7,0

23-8-2009 Helemaal met Joanne eens. Ze weten wel hoe ze een kiekje moeten schieten...! Ook wij waren in eerste instantie een beetje teleur gesteld,of zijn verwend dat kan natuurlijk ook ;-).Voorbeeld: vanuit zwembad kijk je naar gebouwen en kabels en HEEL minimum de zee. Strand is op loopafstand maar je moet er wel voor op pad. Dus stoepje, weg, centrum, etc. Idd ongeschikt voor slecht ter been, maar dat is eigenlijk wel heel Krabi. Ontbijt was oké. Kamers vonden wij wel goed. Ruim en lekker met balkon (maar zonder mooi uitzicht...) MRT 2009 geweest.

met een groep
"Toppie"vertalen
nocturna
2,0

26-7-2009 het was gewoon een groot succes. de motorclub en ik vonden het leuk. vooral de sate. jammer dat mijn echtgenoot eddie aan de schijt was maar ik voelde me toppie!

"Oke"vertalen
Joanne
4,0
5,0

25-4-2009 Wij zijn hier in februari 2009 geweest en om eerlijk te zijn waren we in het begin toch teleurgesteld...de foto's op de site zijn veelbelovend, maar zijn heel misleidend. Kamers niet zo mooi.
Dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn, veel trappen !!
Voor de rest alles okee!!

met partner
"Zeer goed hotel, goede service en mooi gelegen! "vertalen
Veerman
10,0

6-8-2008 Wij zijn hier in juli 2008 geweest. Prachtig hotel en goed gelegen (dichtbij strand, winkels en restaurants).

Kamers zien er mooi en ruim uit. Leuk is dat er ook een bad op het balkon aanwezig is..!

Het ontbijt was goed verzorgd.

met partner, Sept. 2007
Cor en Natasja
8,0

7-2-2008 Wij hadden de pech dat we net na een periode van verbouwing kwamen, zeg maar in de afwerkings tijd. De eerste week was dit vervelend. Na een klacht hierover werden we gelijk geupgrade naar een hogere locatie met een nog mooiere kamer.
De kamers en de schoonmaak waren zeer goed echter niet de top in Thailand.In het zwembad kregen we steeds zwarte voeten en dit kwam ook doordat er net een nieuwe vloer in lag waar de voegen zeg maar nog moesten slijten.
Hou er rekening mee dat als je niet goed ter been bent dit hotel alleen geschikt is als je zeker weet dat je een kamer op de begane grond krijgt.
Wij moesten elke keer 165 echte treden bestijgen maar dan had je uiteindelijk ook wel een mooi uitzicht over de bossen en de zee.
Eten in AoNang was wel weer een van de beste die ik ooit in Thailand heb meegemaakt. Vooral als je de voor thaise begrippen duurdere zaken kiest(bv Thailandia) Duiken doe je absoluut met bedrijf net om hoek. Super duikschool met een grote boot.

Jan en Tineke
10,0

20-4-2007 Het mooiste hotel waar wij ooit zijn geweest, echt een topper!!! Het komplex ligt in een prachtige soort botanische tuin, winkeltjes, restaurants en strand zijn makkelijk te voet bereikbaar. Ruime kamers, mooi groot balkon en alles straalt rust uit. Het enige minpuntje is, dat het voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader is omdat dit komplex tegen een berg is aangebouwd (veel trapjes). Wij hebben dit resort in april 2007 bezocht.

Anouk Westerd
10,0

26-3-2007 Wij zijn hier in maart 2007 geweest. Wat een schitterend hotel. Rustig en groen; eens wat anders dan de grote massale complexen. Mooie, ruime hotelkamer. Alles was goed verzorgd en het personeel uiterst vriendelijk. Het ontbijt is prima. Het hotel ligt aan de rand van het dorp, met strand en winkeltjes op loopafstand. Een aanrader.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?