Hotel Koyao Island Resort ***

7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Koyao Island Resort bij:

2 reviews over Hotel Koyao Island Resort in het Nederlands

morevish, 1-1-2008

Prima resort voor de rustzoeker met een geweldig uitzicht en stijlvolle, eenvoudige accommodatie. We hebben niet veel meer gedaan dan geluierd, gelezen en gezwommen, aan meer hadden we ook geen behoefte. Kleinschalig en intiem met een persoonlijke service, alhoewel het bedienend personeel in het restaurant een korte training van een hotelschool kan gebruiken. Kwaliteit van het eten is uitstekend, goede mix van de Thaise en westerse keuken, die in goede handen is van een ervaren chef.

Minpunt was dat we bijna iedere avond last hadden van een bar aan de achterzijde van het resort, hetgeen onze nachtrust danig verstoorde. Jammer. Verder vond ik het strand tegenvallen, zee is niet bijzonder schoon, en hebben zelfs aangespoelde flessen (glas!) aangetroffen.

Gereisd familie in januari 2008

Vlaming, 5-2-2006

Koyao Island Resort is geschikt voor mensen die rust zoeken. De ligging is op het prachtige nog onontdekte eiland Koyao, mooi met prachtige baaien. Bereikbaar met de boot taxi van het hotel en je wordt zo op het strand afgezet, aparte ervaring! Accomodatie is heel basic maar alles is aanwezig, buiten badkamer / gezellige open air woonkamer en heerlijke ruim terrein met een prive strandje aan een beeldschone baai. De service is goed en vooral de massage salon is van topkwaliteit, restaurant is klein maar heeft een ruime kaart met heerlijke schotels.

Prijs is iets aan de hoge kant voor het gebodene maar Koyao Island Resort ligt ook behoorlijk afgelegen en alles moet via het vasteland aangevoerd worden.

Heerlijk voor een week en ga aub. snel want het eiland wordt snel ontdekt en zal binnen korte tijd een top bestemming gaan worden.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Koyao Island Resort in Koh Yao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Koyao Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Koyao Island Resort scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.